Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
BryGgi
Pyörä: EXC 300 TPI -20

Re: Huonoa palvelua,tai rahalle ei saanut vastinetta

Viesti Kirjoittaja BryGgi »

JUHHisi kirjoitti:
(Loppujen lopuksi selvisi että firma mistä tilasin romuja, oli jo heti 2päivää tilauksesta palauttanut osan rahoistani koska tilaamiani osia ei löytynytkään varastosta. En huomannut tätä koska se palautus näkyi nettipankissa erikseen sielä Visa-puolella.. noh, kun tein ton reklamaation 1-2kk tilauksessta, niin laittoivat toistamiseen mulle saman summan.. :lol: )
Ja kukas se huijari tässä tapauksessa on? :roll:
JUHHisi
Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97

Viesti Kirjoittaja JUHHisi »

No, huijaus ja huijaus.

Kun menin tekemään reklamaatiota, käytiin pankin kassaneidin kanssa tilitapahtumia läpi jossa näkyi mun maksu mutta ei mitään palautuksia(edes pankintäti ei osannut/ymmärtänyt tarkastaa oikeasta paikasta). Joten, reklamaatio menemään ja odottelemaan että mitä tapahtuu. Kun 2viikkoon ei taas kuulunut mitään niin päätin soittaa jonnekkin luottokuntaan ja sieltä nainen kävi läpi tilitapahtumia ja näki, että palautus oli tullu heti sillon tilauksen jälkeen tammikuussa ja vielä toistamiseen 10päivää reklamaation jälkeen huhtikuussa.. Oishan se myyjä voinu esittää luottokunnalle ton tekemänsä palautuksen ja näin asiat ois selvinnyt heti.

Ei kiinnostanu enään ruveta palautuksia tekemään kun ei ne puhelimessakaan olevaa naikkosta tuntunut kiinnostavan vaikka hän luottokunnan hekilonä näki tupla palautukset. Ja summa josta tässä tapauksessa puhutaan oli 33€.
Jaakkovaakko
Pyörä: Polku-pyörillä

Viesti Kirjoittaja Jaakkovaakko »

Kiitos Juhhis kokemusten jaosta! Sain tännään vihoviimein aikaseks yhteydenoton pankkiin. Nyt on oikasupyyntö tehty. Luottokorttiyhtiö sanoi maksavansa heti tuon rahan tililleni, mutta jos jatkoselvittelyssä tulee ilmi, että vika on minun toimissani, myyjäyhtiö on jo palauttanut rahat tai osoittaa lähettäneensä tavarat kuten on luvannut, tai olen ollut myöhässä oikaisupyyntöni kanssa, he perivät sitten minulta aiheetta palauttamansa rahat uudestaan. Asia on nyt joka tapauksessa korkeemmas käres. Ja ei tässäkään ole kyse kun viidestäkympistä. Mutta jatkossa taidan avata paypal-tilin ja ostella e-bayn kautta ja vain EU:n alueelta, jos jotakin tarvin...
jv
masentaja
Pyörä: Yamaha WR125R

Viesti Kirjoittaja masentaja »

Lapin kumi, Rovaniemi

Olin asennuttamassa eturengasta piikkiini. Asentaja toi laskun minulle jossa paistatteli työn hintana 80€ + alv. 24%. :cry: (omaa tyhmyyttäni kun en kysynyt hintaa etukäteen, mutta tiesin että renkaan asentaminen maksaa ~30€) Kassalla siinä turahdin että hinta ei varmasti ole oikea, ja niimpä myyjä laittoi hinnan uusiksi. Loppuhinta siis 30€ alveineen. :mrgreen:
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Matkahuolto. Paketti lähtee Raumalta maanantaina ja kulkeutuu Helsingin kautta Joensuuhun ke aamuksi. Joensuusta lähetys on lähtenyt noutopisteeseen ke klo 5.48. Miten pitkään 20km matka oikein nykyisin vie, kunpa paketti on ollut matkalla kohta 32 tuntia. Ei nouse keskinopeus kovin suureksi.
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Alko Vaajakoski.Ke. kävin kysymässä tämän joulun hittituotetta,Glöetiä,tulisi kuulemma to aamulla klo9 muutama pullo.To.aamuna 9.00 ko.putiikin ovella ja sieltä sanotaan,että ei niitä tule edes varmasti ja emme tiedä,mihin aikaan.,vaikka ke.sanottiin aivan muuta
Viinaralli Virosta jatkukoon :twisted: :evil:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

^ oikein. Tympii kun sinne on niin paljo matkaa ettei vihti monesti vuodesa käydä. Alkosta tulee kyllä oikein harvon ostettua mitään.
Paskapuhetta, mutta uskon.
CapoSakke
Pyörä: ELUKKA 57, ISO ELUKKA 660 RR, CAPO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CapoSakke »

Pastori kirjoitti:Matkahuolto. Paketti lähtee Raumalta maanantaina ja kulkeutuu Helsingin kautta Joensuuhun ke aamuksi. Joensuusta lähetys on lähtenyt noutopisteeseen ke klo 5.48. Miten pitkään 20km matka oikein nykyisin vie, kunpa paketti on ollut matkalla kohta 32 tuntia. Ei nouse keskinopeus kovin suureksi.
Tämä Matkahuollon linja Joensuu - Rauma - Joensuu on jo legenda :D

Kaveri laittoi anoppinsa 8 v sitten kyläilemään linja-autolla Joensuusta > Raumalle, eikä ole sen jälkeen anoppia näkynyt :lol:
Don't ride faster than you guardian angel can fly!
Osta enduro niin et tarvitse katua!
...You know it's a bit windy when you get passed by your own dust...

JUTAKO
https://www.gsh457.com/ktm-adventure-rally-finland/
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Pastori kirjoitti:Matkahuolto. Paketti lähtee Raumalta maanantaina ja kulkeutuu Helsingin kautta Joensuuhun ke aamuksi. Joensuusta lähetys on lähtenyt noutopisteeseen ke klo 5.48. Miten pitkään 20km matka oikein nykyisin vie, kunpa paketti on ollut matkalla kohta 32 tuntia. Ei nouse keskinopeus kovin suureksi.
Samanlaisia huomioita tullut tehtyä,ei ole matkahuolto enää entisensä :evil:
Nopeuteen ei voi enää luottaa eikä pakettikaan ilmesty aina välttämättä lähimpään toimipisteeseen :shock:
...ja ne hinnat...
Foorumin "sekakäyttäjä"
Roiske
Pyörä: DR800, DR-Z400

Viesti Kirjoittaja Roiske »

Tuossa vasta juttelin paikallisen matkahuolto yrittäjän kanssa joka sanoi, että on todella paljon rahtia liikkeellä heidän kautta, postilakon ja joulusesongin takia. Heillä kuitenkin rahdin kuljetus mahdollisuudet on rajallisempia, niin kaikki paketit ei välttämättä aina sovi kyytiin ja juotuu odottamaan seuraavaa bussia.

Viime viikolla kävi ekan kerran mullekkin niin, että matkahuollon paketti Turusta viipyi kolme päivää vaikka yleensä on noudettavissa jo seuraavana päivänä. Postilla se kestää AINA vähintään sen kolme päivää.
Pastori
Pyörä: Pyörätön

Viesti Kirjoittaja Pastori »

No tuon Rauma-Joensuu välin ehkä jotenkin vielä sulattaa tähän aikaan vuodesta, mutta ihmetyttää että Joensuusta jatko 20km päähän kestää 32 tuntia. Pitää ens kerran lattaa noutopaikka jonnekkin muualle.
suke62
Pyörä: Tiger 800

Viesti Kirjoittaja suke62 »

CapoSakke kirjoitti:
Tämä Matkahuollon linja Joensuu - Rauma - Joensuu on jo legenda :D

Kaveri laittoi anoppinsa 8 v sitten kyläilemään linja-autolla Joensuusta > Raumalle, eikä ole sen jälkeen anoppia näkynyt :lol:
Anoppi tais mennä Norjan Raumaan... :shock:
Nykyään anopit on kyllä niin nuoria, että pistäkää oikea postinumero :wink:
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Tiituspizzeria,ei lätyssä vikaa.Yritti vaan sumeilematta ottaa kympin liikaa.
Lätty 7.50 kysyy kuudelta illalla,jolloin luulisi kolikoita jo olevan,50centtistä.Kun ryhdyn sitä etsimään ja löydän,sumeilematta tarjoaa kympistä vaihtoa,kun maksoin kaksikymppisellä.Eikä yhtään intä kun sanoin sitten,että annoit muuten väärin takaisin.Avaa ihan noin vaan kassakoneen uudelleen ja antaa sen kympin.Aika hakea lätyt muualta tästä eteenpäin.
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
anagonda
Pyörä: Yamaha 660 tennari + projektit

Viesti Kirjoittaja anagonda »

Motomaster... ei enää ikinä.

Olisi näemmä kannattanut taas lukea kurapyöräfoorumia ennen kuin tilaa mitään.

Laitoin syksyllä kyselyä Motomasteriin Yamaha-projektin staattorista yms.
Aluksi, kauppaa hieroessa, vastaukset olivat ihan hyviä ja tavarakin löytyi.
Paketti tuli kuten piti ja osat oli asiallisesti pakattu.

Mutta käämin vastusmittaus kertoi sen olevan rikki. (mittasin koska käämi on tyyppivika 80-luvun Yamahoissa)
Reklamaatiooni vastattiin että se on pyörästä jolla myyjä on itse ajanut, ei voi olla rikki.
Seuraava selitys oli että minun mittarini on rikki. (Fluke jota käytän vähintään viikoittain)

Lähetin s-postiin kuvat kolmen eri staattorin mittauksesta ko. mittarilla, niin alkoi usko riittää.
Tammikuussa sovittiin että palautan staattorin.
Näin tein ja maksoin postikulut.
Sitten ei kuulunutkaan lähes kahteen kuukauteen mitään.

Lähetin helmikuun lopussa kyselyn että voisiko asian käsitellä sähköpostissa vai pitääkö raahautua paikanpäälle.
Sain varsin mielenkiintoisen vastauksen, jossa lähinnä kommentoitiin minua ja kyselyitäni.

Lopulta tuli lupaus osan hinnan hyvityksestä tilille - Saapi nähdä tuleeko tänä vuonna.
Kovasti on kuulemma lähetetty viestejä, mutta minun sähköpostini on jotenkin epäkelpo kun ne eivät sinne ilmesty.

Harmittaa.
Olen tietoisesti yrittänyt käyttää kotimaisia kauppoja, mutta turhan harvoin siitä saa hyvää mieltä.

Antti
- TT600 ja vapaasti hengittävä tasapainoakseli
Juice
Pyörä: Suzuki

Viesti Kirjoittaja Juice »

Onkos nakkilan pyörästä ja moposta viimeaikaisia kokemuksia? Olen aina välillä tilaillut noita suzukin osia tuolta mp-osat.fi verkkokaupasta, mutta kun sieltä ei kaikkia osia löydy suoraan, olen kysellyt niitä sähköpostilla tarpeen mukaan. Nyt ei enää vastata sähköposteihin, eikä sivujen lomakkeen kautta tehtyyn yhteydenottoon. Kyselyt on kuitenkin lähes aina johtaneet näissä pikkutavaroissa tilaukseen. Sivuilla mainostetaan että pyydä oman pyöräsi räjäytyskuvat ja osahinnat sivuillemme. Olen 2 eri kertaa pyytänyt viimeisen vuoden aikana dr650se kuvia/hintoja, eikä ole lisätty. Jos hinnat olisi siellä sivuilla suoraan, ei tarvitsisi kysellä.

Pitäköön osansa, otetaan muualta. Hollantilainen vdmparts on kyllä tässä huippu, tarjoukset tulee pdf:nä muutamassa tunnissa kun jotain kysyy. Olisi mukava ostaa suomestakin ja niin olen tehnytkin, jos ei hintaero ole kovin iso.
Vastaa Viestiin