Virossa Tartosta käsin toimiva renkaita verkossa myyvä yritys. Bongasin tuon keväällä kun olin vailla uusia renkaita Baltian reissulle. Aikataulu oli tuolloin jo tiukka uusien renkaiden saamiseksi. Hinnat kohdillaan, toimituskin sisältyi hintaan. Valmerilla ei tuolloin ollut varastossa eturengasta bemariin, joten päätin kokeilla tuota.
Kaikki meni hyvin, renkaat tuli kohtuu nopeasti kotiovelle, olivat tuoreita. Noh, kaveri sitten päätti tilata samasta paikasta samanlaiset renkaat minun hyvien kokemusten perusteella. Saldo näytti olevan useita varastossa. Ei alkanut renkaita kuulua, joten spostilla kyseli perään. Ilmoittivat ettei nyt ole tuota rengasta varastossa, kävisikö joku muu malli? Ei käynyt joten pyysi rahat takaisin. Näin lupasivat tehdä, aikaa meni...
Laitteli useampia sähköposteja. Työn alla, ilmoittelivat ja pahoittelivat. Näin meni viikkoja. Lopulta rahat palasivat tilille, mutta vasta viikkojen väännön jälkeen.
Minä tarvitsin taas uudet renkaat toiseen mopoon ja ajattelin että ovat nyt saaneet saldot kuntoon ja kun nyt ei niin kiirekään ollut pistin tilauksen. Se otettiin vastaan ja rahat lähti tililtä. Meni aikaa, eikä kuulunut vahvistusta että tilaus liikkeellä. Otin yhteyttä spostilla. Aivan sama kuvio kuin kaverilla aiemmin. Pahoittelua ja lupauksia että pian pian. Nyt on jo kolme viikkoa tilauksesta, eikä rahoja ole tilille takaisin tullut.
Valmerilta sitten tilasin. Kaikki toimi hienosti ja ovat jo olleet viikon alla.
En suosittele ko. puljua kenellekkään