Totti kirjoitti: ↑Ke Tammi 07, 2026 6:12 pm
Nuoremmalta käyttäjäkunnalta tulee palautetta että rekisteröitymisen vahvistuskoodikysymys on liian vaikea.
Kun siihen ei osaa vastata teköälykään. Voisiko siihen keksiä jotain muuta?
Mulle voi ehdottaa parempaa. Pointtinahan tuossa just on ettei se aukea boteille.
Toinen vaihtoehto olis saada esim 5 aktiivista vapaaehtoista napsuttelemaan käsipelillä kaikkien uusien käyttäjien aktivointi.
Itellä ollu tässä työelämä sen verran sekasin ettei siviilissä taho riittää virta ko kerran kaks kuussa koneelle touhuaan jotaki.
Jukka kirjoitti: ↑La Helmi 14, 2026 2:50 pm
Mulle voi ehdottaa parempaa. Pointtinahan tuossa just on ettei se aukea boteille.
Toinen vaihtoehto olis saada esim 5 aktiivista vapaaehtoista napsuttelemaan käsipelillä kaikkien uusien käyttäjien aktivointi.
Itellä ollu tässä työelämä sen verran sekasin ettei siviilissä taho riittää virta ko kerran kaks kuussa koneelle touhuaan jotaki.
Minkälaisesta työmäärästä kyse? Ja pystyykö hoitamaan puhelimella?
Voisin olla yksi viisikosta.
”On se kumma kun tehdään kunniaa sille joka löi jalkansa poikki.
Vaan se jolla on päässä huminaa, sitä poloista häpeää kaikki.” Timo Rautiainen & Neljäs Sektori
No ei uusia käyttäjiä hirmuisesti tule viikossa. Muutama, keväällä aina vähän aktiivisempaa ymmärrettävästi.
Mulle on ollut epäselvää, että millä kriteereillä uusia käyttäjiä hyväksytään ja oon niitä välillä hyväksynytkin. En ole kokeillut puhelimella, kun en vain jaksa räplätä sillä näitä foorumeita.
Lähinnä tarkastanut että sähköposti sekä muut tiedot vaikuttavat aidoilta. Mutta tämä moderointi kyllä onnistuu koska kerran - pari viikossa tulee kuitekin kurkistettua että olisiko jotain mielenkiintoista ketjua avattu tai jatkettu.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89