Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
Muutama vuosi takaperin Tieva-baarista lähtiessä antautui takapyörän laakerit, oli alle tonnin ajettu. All Balls.
Etutelet huolsin talvella ja netistä tilasin stefat, etukäteen en tiennyt merkkiä. All Balls. Tuumasin jotta varmaan tiivisteen osaa tehdä, ja vitunperse!
Vitun kiinalaiset! Nyt pitää purkaa etupää uusiksi ja uudet stefat tilaukseen. No öljyt voi varmaan käyttää uusiksi.. Mutta tuo turha työ ja stefojen tilaus.. saakohan motonetista.
Perkele vaikka sai makeen tarran kaupan tekijäiseksi, niin ei kyllä lämmitä.
Älkää hyvät toverit tuohon merkkiin kajotko!
STN
Etutelet huolsin talvella ja netistä tilasin stefat, etukäteen en tiennyt merkkiä. All Balls. Tuumasin jotta varmaan tiivisteen osaa tehdä, ja vitunperse!
Vitun kiinalaiset! Nyt pitää purkaa etupää uusiksi ja uudet stefat tilaukseen. No öljyt voi varmaan käyttää uusiksi.. Mutta tuo turha työ ja stefojen tilaus.. saakohan motonetista.
Perkele vaikka sai makeen tarran kaupan tekijäiseksi, niin ei kyllä lämmitä.
Älkää hyvät toverit tuohon merkkiin kajotko!
STN
-
- Viestit: 49
- Liittynyt: La Syys 24, 2016 6:44 am
- Pyörä: Honda NX650 KTM 250 EXC
- Paikkakunta: Oulu
Re: Vitutus ketju!!
SKF, jos mahdollista. Kyllä muovistefat tunnistaa jo asentaessaSTN kirjoitti:Muutama vuosi takaperin Tieva-baarista lähtiessä antautui takapyörän laakerit, oli alle tonnin ajettu. All Balls.
Etutelet huolsin talvella ja netistä tilasin stefat, etukäteen en tiennyt merkkiä. All Balls. Tuumasin jotta varmaan tiivisteen osaa tehdä, ja vitunperse!
Vitun kiinalaiset! Nyt pitää purkaa etupää uusiksi ja uudet stefat tilaukseen. No öljyt voi varmaan käyttää uusiksi.. Mutta tuo turha työ ja stefojen tilaus.. saakohan motonetista.
Perkele vaikka sai makeen tarran kaupan tekijäiseksi, niin ei kyllä lämmitä.
Älkää hyvät toverit tuohon merkkiin kajotko!
STN
Lähetetty minun M2007J22G laitteesta Tapatalkilla
Re: Vitutus ketju!!
Toinen vältettävä merkki on shitparts https://www.britpart.com/STN kirjoitti: ↑Su Touko 01, 2022 10:14 pm Muutama vuosi takaperin Tieva-baarista lähtiessä antautui takapyörän laakerit, oli alle tonnin ajettu. All Balls.
Etutelet huolsin talvella ja netistä tilasin stefat, etukäteen en tiennyt merkkiä. All Balls. Tuumasin jotta varmaan tiivisteen osaa tehdä, ja vitunperse!
Vitun kiinalaiset! Nyt pitää purkaa etupää uusiksi ja uudet stefat tilaukseen. No öljyt voi varmaan käyttää uusiksi.. Mutta tuo turha työ ja stefojen tilaus.. saakohan motonetista.
Perkele vaikka sai makeen tarran kaupan tekijäiseksi, niin ei kyllä lämmitä.
Älkää hyvät toverit tuohon merkkiin kajotko!
STN
Re: Vitutus ketju!!
En nyt tiiä onko tää varsinaisesti vitutusketjun aihe, mutta ärsyttävä tilanne päällä, eli vähän vituttaakin. Kaveri olis myymässä Triumphin Scrambleria, sellasta perus 900-kuutioista suorakakkoskaasarivehjettä, ajettu vähän päälle 40tkm ja hyvin pidetty. Mulla on Tiger, sellanen vanha suorakolmonen 855 kaasarivekotin, ajettu vähän päälle 50t mailia, eli mitä se nyt tekee, yli 80tkm vissiin, mutta hyvin pidetty ja huoltokirja koko historialta löytyy.
Nyt oon ajellu vuoronperään molemmilla, ja koittanu arpoa, että kumpi olis "parempi". Tiger ottaa soratiemontut paremmin, koska alusta. Scrambler on ketterämpi, mutta myös kiva ajaa soralla. Molemmissa on hyvä ergonomia, selkä kestää hyvin ajaa pidempääkin eeposta, Tigerissa tietty katetta vähän enemmän. Mitäs jos joskus haluaa lähtee kokeilemaan TETtiä, pääseekö sinne Scramblerilla ollenkaan alkua pidemmälle. Toisaalta, kun ton Tigerin sotkee johonkin suohon, niin se ei lähde sieltä ilman Pekkaniskaa. Tiger on mahtava ryömittää pikkuteillä ja poluilla hitaammassa vauhdissa, mutta näin huonolle tasapainoilijalle vähän liian yläpainoinen, korkea ja painava. Scramblerin välitykset on selkeesti pidemmät, mutta se on toisaalta ketterämpi paiskoa kaupungissa ja helpompi ajaa firman parkkihalliin.
Toi Scrambler on myöskin pirun kovaääninen, tosin ei se oo kun laittaa db-killerin putkeen ja säädättää, niin taas on mummonmökkitiekelpoinen.
Ja jos tuota nyt alkaa vaihtamaan, niin paljonko Tigerista kehtaa pyytää ja Scramblerista maksaa. Ei ole helppoa, saatana, auttakaa veljeä mäessä.
/jyrki
Nyt oon ajellu vuoronperään molemmilla, ja koittanu arpoa, että kumpi olis "parempi". Tiger ottaa soratiemontut paremmin, koska alusta. Scrambler on ketterämpi, mutta myös kiva ajaa soralla. Molemmissa on hyvä ergonomia, selkä kestää hyvin ajaa pidempääkin eeposta, Tigerissa tietty katetta vähän enemmän. Mitäs jos joskus haluaa lähtee kokeilemaan TETtiä, pääseekö sinne Scramblerilla ollenkaan alkua pidemmälle. Toisaalta, kun ton Tigerin sotkee johonkin suohon, niin se ei lähde sieltä ilman Pekkaniskaa. Tiger on mahtava ryömittää pikkuteillä ja poluilla hitaammassa vauhdissa, mutta näin huonolle tasapainoilijalle vähän liian yläpainoinen, korkea ja painava. Scramblerin välitykset on selkeesti pidemmät, mutta se on toisaalta ketterämpi paiskoa kaupungissa ja helpompi ajaa firman parkkihalliin.
Toi Scrambler on myöskin pirun kovaääninen, tosin ei se oo kun laittaa db-killerin putkeen ja säädättää, niin taas on mummonmökkitiekelpoinen.
Ja jos tuota nyt alkaa vaihtamaan, niin paljonko Tigerista kehtaa pyytää ja Scramblerista maksaa. Ei ole helppoa, saatana, auttakaa veljeä mäessä.
/jyrki
Re: Vitutus ketju!!
Tämä nyt ei suoranaisesti liity kurapyöräilyyn, mutta vitutukseen sitäkin enemmän!
Joensuu Raatekankaantie 4 ST1 kylmäasema. Tankkasin henkilöautoon dieseliä, lähes tyhjä tankki joten sai losottaa kotvasen ennenkuin tuli täyteen. Tuolla samalla asemalla ehkä noin 1-1,5 vuotta sitten (eri auto) samalla pistoolilla ei automaattikatkaisu toiminutkaan vaan dieseliä syöksyi yli lahkeille ja kengille sekä pitkin auton kylkeä sekä maahankin kelpo lammikko. Sekös vitutti, sillä vaikka dieselin tuoksu toki miehekäs onkin on se lähes mahdoton saada kankaasta pois pesemällä. Laitoin silloin asiasta sähköpostia ST1 asiakaspalveluun, vastausta ei koskaan tullut.
Nyt siis reilun vuoden päästä edellisestä episodista uskalsin tankata samasta pistoolista uudelleen, varauduin hiukan enemmän syrjään siirtymällä ja huolellisesti asettelemalla pistoolin täyttöaukkoon. Oletin kuitenkin että pistooli olisi kunnossa. Mutta sama tapahtui taas. Kengät, housut ja auton kylki sekä asfaltti dieselissä.
Soitin pumpussa olevaan palvelunumeroon, siellä pahoiteltiin tapahtunutta ja otettiin yhteystiedot ylös. Aika pian sitten vastattiinkin sähköpostiin että tutkivat ko pistoolin (asemalla niitä 4, eivät kysyneet mikä se niistä oli?) ja palaavat asiaan. Seuraava viesti olikin sitten ettei pistoolista löytynyt teknistä vikaa ja eivät korvaa tapauksesta mahdollisesti aiheutuneita vahinkoja.
Eli heidän mielestään pistooli toimii kuten kuuluukin, ja kuitenkin pahoittelivat tapausta.
Minun pienessä päässäni mietittynä jompikumpi ei ole mahdollinen:
Joko pistooli ei ole ok tai minun päälleni ei ole roiskunut dieseliä.
Mutta jokatapauksessa vastuu ja kulut sysättiin asiakkaalle.
Hyvää kesänjatkoa sentään toivottivat
Lienee selvää että asiakassuhteeni ST1 katkesi nyt tähän.
Joensuu Raatekankaantie 4 ST1 kylmäasema. Tankkasin henkilöautoon dieseliä, lähes tyhjä tankki joten sai losottaa kotvasen ennenkuin tuli täyteen. Tuolla samalla asemalla ehkä noin 1-1,5 vuotta sitten (eri auto) samalla pistoolilla ei automaattikatkaisu toiminutkaan vaan dieseliä syöksyi yli lahkeille ja kengille sekä pitkin auton kylkeä sekä maahankin kelpo lammikko. Sekös vitutti, sillä vaikka dieselin tuoksu toki miehekäs onkin on se lähes mahdoton saada kankaasta pois pesemällä. Laitoin silloin asiasta sähköpostia ST1 asiakaspalveluun, vastausta ei koskaan tullut.
Nyt siis reilun vuoden päästä edellisestä episodista uskalsin tankata samasta pistoolista uudelleen, varauduin hiukan enemmän syrjään siirtymällä ja huolellisesti asettelemalla pistoolin täyttöaukkoon. Oletin kuitenkin että pistooli olisi kunnossa. Mutta sama tapahtui taas. Kengät, housut ja auton kylki sekä asfaltti dieselissä.
Soitin pumpussa olevaan palvelunumeroon, siellä pahoiteltiin tapahtunutta ja otettiin yhteystiedot ylös. Aika pian sitten vastattiinkin sähköpostiin että tutkivat ko pistoolin (asemalla niitä 4, eivät kysyneet mikä se niistä oli?) ja palaavat asiaan. Seuraava viesti olikin sitten ettei pistoolista löytynyt teknistä vikaa ja eivät korvaa tapauksesta mahdollisesti aiheutuneita vahinkoja.
Eli heidän mielestään pistooli toimii kuten kuuluukin, ja kuitenkin pahoittelivat tapausta.
Minun pienessä päässäni mietittynä jompikumpi ei ole mahdollinen:
Joko pistooli ei ole ok tai minun päälleni ei ole roiskunut dieseliä.
Mutta jokatapauksessa vastuu ja kulut sysättiin asiakkaalle.
Hyvää kesänjatkoa sentään toivottivat
Lienee selvää että asiakassuhteeni ST1 katkesi nyt tähän.
Re: Vitutus ketju!!
Vaimo haluaa erota, tuli mulle todellakin yllätyksenä. Mahdollisesti menee Honda sitten myyntiin. Eropaperit kirjoitettu.
Vaimolta todella nopeaa toimintaa. Laittaa epäileen kaikenlaista.
Tällaista se on reissumiehen elämä. Kiitos ja anteeksi.
Vaimolta todella nopeaa toimintaa. Laittaa epäileen kaikenlaista.
Tällaista se on reissumiehen elämä. Kiitos ja anteeksi.
Re: Vitutus ketju!!
Olen pahoillani, saman joskus kokeneena voin samaistua
Jos suinkin mahdollista, älä myy
Re: Vitutus ketju!!
Re: Vitutus ketju!!
Ihmettelin kun iso tenere rupes kuluttaa öljyä ihan reilusti, no oli sit öljysäiliö murtunut. Vasta kävi hitsauksessa kun saumat tihutti ja nyt kiinnityskorvakkeen takaa halki.
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä se siitä...
Re: Vitutus ketju!!
Saman aikanaan kokeneena otan osaa.Kairaaja kirjoitti:Vaimo haluaa erota, tuli mulle todellakin yllätyksenä. Mahdollisesti menee Honda sitten myyntiin. Eropaperit kirjoitettu.
Vaimolta todella nopeaa toimintaa. Laittaa epäileen kaikenlaista.
Tällaista se on reissumiehen elämä. Kiitos ja anteeksi.
Jos vain mahdollista niin pidä pyörä vaikka ei ehtisi niin ajamaankaan. On jokin terapialaite jonka kanssa puuhatessa ajatukset siirtyy muualle, vaikka se olisi vain tallissa puunaamista.
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä se siitä...
Re: Vitutus ketju!!
Meinasin viikonlopun aikana laittaa myyntiin, en sitten laittanutkaan. Haluan kokeilla enduropiikeillä ajamista, koska ne nyt on kuitenkin jo hankittu. 2.2.-22 astuu ero voimaan jos vaimo on edelleen sitä mieltä. Jos näin, niin sitten voi olla että joutuu realisoimaan tavaraa. Jos meinaan njäädä asumaan. Hälle pitäisi n.80ke. maksaa talosta. Onneksi kesämökki on ollut minulla jo ennen kuin aikoinaan tapasimme, siitä ei tarvi maksaa mitään.Dassault kirjoitti: ↑Ke Elo 10, 2022 9:57 amSaman aikanaan kokeneena otan osaa.Kairaaja kirjoitti:Vaimo haluaa erota, tuli mulle todellakin yllätyksenä. Mahdollisesti menee Honda sitten myyntiin. Eropaperit kirjoitettu.
Vaimolta todella nopeaa toimintaa. Laittaa epäileen kaikenlaista.
Tällaista se on reissumiehen elämä. Kiitos ja anteeksi.
Jos vain mahdollista niin pidä pyörä vaikka ei ehtisi niin ajamaankaan. On jokin terapialaite jonka kanssa puuhatessa ajatukset siirtyy muualle, vaikka se olisi vain tallissa puunaamista.
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Re: Vitutus ketju!!
Luulin, että mua vituttaa, kun kippasin Gessun melkein kävelyvauhdista pari viikkoa sitten. Pyörään ei tullut juuri mitään, mutta sääriluu poikki ja polvikin otti osumaa. Nyt on mullakin titaania jalassa. Mutta ei kai mua kuitenkaan vituta, kun huonomminkin voisi olla.
Re: Vitutus ketju!!
No raato. Iso lommohan tuo on jos pienestä vauhdista kaatui.mek kirjoitti:Luulin, että mua vituttaa, kun kippasin Gessun melkein kävelyvauhdista pari viikkoa sitten. Pyörään ei tullut juuri mitään, mutta sääriluu poikki ja polvikin otti osumaa. Nyt on mullakin titaania jalassa. Mutta ei kai mua kuitenkaan vituta, kun huonomminkin voisi olla.
Pikaista paranemista.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
- Viestit: 169
- Liittynyt: La Heinä 30, 2016 1:53 pm
- Pyörä: Ktm 990 adventure
- Paikkakunta: Oulu
Re: Vitutus ketju!!
. Auts! Toivotaan että mies tulee pikaisesti kuntoon
..... nostetaan vaan pyörä ylös, katse eteenpäin, kone käyntiin ja eiku vaan lisää paskaa housuun!
Re: Vitutus ketju!!
Nyt ei enää vituta kovin paljon. Ensimmäiset askeleet tänään ilman tukea, yhdeksän viikkoa kaatumisen ja sääriluun katkeamisen & polvivamman jälkeen. Jospa se tästä.