Vitutus ketju!!
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Re: Vitutus ketju!!
Tänään ei ole taaskaan mun päivä.
Piti läppärillä nauhotella TuneEcun näkymää samalla kun ajelee. Tietty joka kerta yhteys pyörään katkeaa heti kun lähtee liikkeelle. Jottei läppärin kattelu olisi liian helppoa niin rupeaa satamaan.
No vien läppärin pois ja aattelin käydä ajelulla testaamassa varusteiden vedenpitävyyttä. Sade tietenkin lakkaa sillä aikaa kun vien läppäriä sisälle.
Päätän sitten mennä asentamaan jännitemittarin paikalleen kun sadekkin loppui. Tallilla huomaan että yleismittari jäi kotiin. No vanhasta muistista löyty hyvä kohta ottaa sähköt. Kaikki toimikin niinkui pitää kunnes laittaa virrat päälle. Otin sitten semmosesta kohtaa sähköt että molemmat menee samaan potenttiaaliin kun virrat on päällä. Eli mittari toimii vain kun virrat pois. Olin tietty pistänyt jo katteet paikalleen enkä jaksanu enää alottaa uudestaan.
Lähden ajelemaan pienen lenkin että saan testattua kännykän gps-träkkäystä. Hienosti tulee paikka ja kello juoksee. Kotona taas huomaan että kello tosiaan liikkui mutta paikka ei. Loppuhuipennukseksi huomaan vielä että jännitemittarin liimaus oli irronnu.
Nyt kun tarttis Suomen peliä alkaa kattomaan niin taas tajuan että saakeli nyt on joku pyhä eikä kauppa auki. Jääkaapissa onneks paripäivää vanhaa ruokaa ja kraanasta tulee vettä. Varmaa häviävätkin vielä.
Piti läppärillä nauhotella TuneEcun näkymää samalla kun ajelee. Tietty joka kerta yhteys pyörään katkeaa heti kun lähtee liikkeelle. Jottei läppärin kattelu olisi liian helppoa niin rupeaa satamaan.
No vien läppärin pois ja aattelin käydä ajelulla testaamassa varusteiden vedenpitävyyttä. Sade tietenkin lakkaa sillä aikaa kun vien läppäriä sisälle.
Päätän sitten mennä asentamaan jännitemittarin paikalleen kun sadekkin loppui. Tallilla huomaan että yleismittari jäi kotiin. No vanhasta muistista löyty hyvä kohta ottaa sähköt. Kaikki toimikin niinkui pitää kunnes laittaa virrat päälle. Otin sitten semmosesta kohtaa sähköt että molemmat menee samaan potenttiaaliin kun virrat on päällä. Eli mittari toimii vain kun virrat pois. Olin tietty pistänyt jo katteet paikalleen enkä jaksanu enää alottaa uudestaan.
Lähden ajelemaan pienen lenkin että saan testattua kännykän gps-träkkäystä. Hienosti tulee paikka ja kello juoksee. Kotona taas huomaan että kello tosiaan liikkui mutta paikka ei. Loppuhuipennukseksi huomaan vielä että jännitemittarin liimaus oli irronnu.
Nyt kun tarttis Suomen peliä alkaa kattomaan niin taas tajuan että saakeli nyt on joku pyhä eikä kauppa auki. Jääkaapissa onneks paripäivää vanhaa ruokaa ja kraanasta tulee vettä. Varmaa häviävätkin vielä.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
-
TEEPEE
- Pyörä: Polkupyörä...
Lomaviikko ja itelläkin ehkä pahin allergia ikinä! Tosin jos olis töissä, niin saikulla kyllä joutus olemaan nää pahimmat päivät. Yleensä oon selvinny parin viikon niiskuttelulla, mutta ei kyllä tänä vuonna. Onneks telkusta sentään tulee lätkää.JiiKooVee kirjoitti:Allergia! Ulkona ei voi olla ja sisällä pärjää jotenkin lääkkeiden avulla. Jospa saisi itseään niskasta kiinni ja selvitettyä siedätyshoitoon pääsyä
DR 650 SE > XRV 750 > DR-Z 400 SM > GT Avalanche (mtb)
Jääkiekosta voisi jotain tänne kirjoittaa 
+1Peltsi kirjoitti:Niin vois:
Ei kiinnosta tippaakaan.
Vituttaa vähäsen, AT:n takakeppi tuntuu olevan aika finaalissa kun lyö routapatit läpi niin että hanuriin sattuu ja mutkissa perä "löllyy". Pitää varmaan kesällä tuohon pihaan purkaa ja lähettää iskari huoltoon. Mutta mun säkällä se on korjauskelvoton joten sekin vituttaa jo etukäteen
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
PERKELE. Eihän tuosa noin pitäny käydä. Mää oon aina väärän firman puolella.
Paskapuhetta, mutta uskon.
[quote="ÖÖ."]Tänään ei ole taaskaan mun päivä.
No johan löi homma vastaan. äkkipikaismpi saattais alkaa kiroileen.
Nyt kun tarttis Suomen peliä alkaa kattomaan niin taas tajuan että saakeli nyt on joku pyhä eikä kauppa auki. Jääkaapissa onneks paripäivää vanhaa ruokaa ja kraanasta tulee vettä. Varmaa häviävätkin vielä.[/quote]
No johan löi homma vastaan. äkkipikaismpi saattais alkaa kiroileen.
Nyt kun tarttis Suomen peliä alkaa kattomaan niin taas tajuan että saakeli nyt on joku pyhä eikä kauppa auki. Jääkaapissa onneks paripäivää vanhaa ruokaa ja kraanasta tulee vettä. Varmaa häviävätkin vielä.[/quote]
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
How much fun did you have doing it
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Mopolla pienen, loivapohjaisen ojan ylitys. Vastarinteen alkaessa kuin ois puukolla lyöty selkään.
En tiedä mikä noidan nuoli tai kramppi on, kun kuuden panacodinkaan jälkeen ei liikkuminen meinaa onnistua
En tiedä mikä noidan nuoli tai kramppi on, kun kuuden panacodinkaan jälkeen ei liikkuminen meinaa onnistua
Viime kesänä olin menossa pyörälenkille ja autotallin ovia kiinni laittaessa (ns. jeesus -asennossa, käytännössä ilman mitään vastusta missään kohti) jokin nitkahti ja pyörä jäi siihen kun piti mennä "hetkeksi makaamaan". Viikon verran oli niin ettei päätä saanut oikein käännettyä, sitten rauhoittui ja liikkuvuus palasi. Sen jälkeen olen käynyt vähän säännöllisemmin salilla tekemässä kyykkyjä ja maastavetoja (oikeastaan täysi rippetoen SS -ohjelma) ja se on poistanut käytännössä kaikki selkävaivat mitä näinkin nuorelle on kertynyt.garbonaare kirjoitti:Mopolla pienen, loivapohjaisen ojan ylitys. Vastarinteen alkaessa kuin ois puukolla lyöty selkään.
Русский военный корабль, иди на хуй
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Olkaa niiden selkien kanssa varovaisia. Itse kärsinyt välilevyistä jo syksystä 2008 lähtien, muutama päivä tuli viime keväänä käytyä sairaalassakin lääkittävänä. Tämä ketju on todellakin ainoa paikka aiheesta kirjoittaa, sen verran inhottavia nuo selkäongelmat ovat.
-
garbonaare
- Pyörä: 1100gs
Punttisali ei ole mulle oikein ikinä sopinut.
Liian kilpailuhenkinen kai, koska olen aina repinyt itseni jossain vaiheessa siellä rikki.
Nuorukainen tänään selkäniksauksen jälkeen totesi aikoneensa alkaa joogaamaan, ja ajattelisin sen olevan yksi mahdollisuus saada liikkuvuutta niveliin.
Niitä kun on kuitenkin muitakin tyylejä kuin se sukkahousu tapa.
Liian kilpailuhenkinen kai, koska olen aina repinyt itseni jossain vaiheessa siellä rikki.
Nuorukainen tänään selkäniksauksen jälkeen totesi aikoneensa alkaa joogaamaan, ja ajattelisin sen olevan yksi mahdollisuus saada liikkuvuutta niveliin.
Niitä kun on kuitenkin muitakin tyylejä kuin se sukkahousu tapa.
-
ceevu
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++
mulla ainakin nestehukka aiheuttaa noita selkävaivoja.Nyt on onneks menny jo muutama vuosi ilman kipupiikkejä ja sirdaludia,kun ne aiemmin oli jokavuotisia tuttuja.Kun tietäis vaan miks niin osais välttää tulevaisuudessakin.
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Myös rööki pahentaa tilannetta, supistaa niitä mikroverisuonia ja on yksi syy selkärangan alueen vaivoihin. Myös heikot vatsa/kylkilihakset saattaa olla osasyynä selkäkipuihin.
Kylätason kurapyöräilijä.
- bisti
- Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021
Selkävaivoihin auttaa kahvakuula

Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
-
jaa
- Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata
Toi on kyllä aika vaikee nielaistava.bisti kirjoitti:Selkävaivoihin auttaa kahvakuula![]()