Vitutus ketju!!

Testiviestit ja muu asiattomuus

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Vastaa Viestiin
ÖÖ.
Pyörä: 990 Adv, ZX-12R

Re: Vitutus ketju!!

Viesti Kirjoittaja ÖÖ. »

Tänään ei ole taaskaan mun päivä.

Piti läppärillä nauhotella TuneEcun näkymää samalla kun ajelee. Tietty joka kerta yhteys pyörään katkeaa heti kun lähtee liikkeelle. Jottei läppärin kattelu olisi liian helppoa niin rupeaa satamaan.

No vien läppärin pois ja aattelin käydä ajelulla testaamassa varusteiden vedenpitävyyttä. Sade tietenkin lakkaa sillä aikaa kun vien läppäriä sisälle.

Päätän sitten mennä asentamaan jännitemittarin paikalleen kun sadekkin loppui. Tallilla huomaan että yleismittari jäi kotiin. No vanhasta muistista löyty hyvä kohta ottaa sähköt. Kaikki toimikin niinkui pitää kunnes laittaa virrat päälle. Otin sitten semmosesta kohtaa sähköt että molemmat menee samaan potenttiaaliin kun virrat on päällä. Eli mittari toimii vain kun virrat pois. Olin tietty pistänyt jo katteet paikalleen enkä jaksanu enää alottaa uudestaan.

Lähden ajelemaan pienen lenkin että saan testattua kännykän gps-träkkäystä. Hienosti tulee paikka ja kello juoksee. Kotona taas huomaan että kello tosiaan liikkui mutta paikka ei. Loppuhuipennukseksi huomaan vielä että jännitemittarin liimaus oli irronnu.

Nyt kun tarttis Suomen peliä alkaa kattomaan niin taas tajuan että saakeli nyt on joku pyhä eikä kauppa auki. Jääkaapissa onneks paripäivää vanhaa ruokaa ja kraanasta tulee vettä. Varmaa häviävätkin vielä.
"Kuta huonommat ja mäkisemmät tiet ovat, sitä voimakkaampi täytyy moottoripyörän olla." [Moottoripyörä ja sen hoito, s 9, vuodelta 1924]
TEEPEE
Pyörä: Polkupyörä...

Viesti Kirjoittaja TEEPEE »

JiiKooVee kirjoitti:Allergia! Ulkona ei voi olla ja sisällä pärjää jotenkin lääkkeiden avulla. Jospa saisi itseään niskasta kiinni ja selvitettyä siedätyshoitoon pääsyä :evil:
Lomaviikko ja itelläkin ehkä pahin allergia ikinä! Tosin jos olis töissä, niin saikulla kyllä joutus olemaan nää pahimmat päivät. Yleensä oon selvinny parin viikon niiskuttelulla, mutta ei kyllä tänä vuonna. Onneks telkusta sentään tulee lätkää.
DR 650 SE > XRV 750 > DR-Z 400 SM > GT Avalanche (mtb)
PJE
Pyörä: Solifer

Viesti Kirjoittaja PJE »

Jääkiekosta voisi jotain tänne kirjoittaa :evil:
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

Niin vois:

Ei kiinnosta tippaakaan.
Paskapuhetta, mutta uskon.
vihtis83
Pyörä: Polkupyörä

Viesti Kirjoittaja vihtis83 »

Peltsi kirjoitti:Niin vois:

Ei kiinnosta tippaakaan.
+1

Vituttaa vähäsen, AT:n takakeppi tuntuu olevan aika finaalissa kun lyö routapatit läpi niin että hanuriin sattuu ja mutkissa perä "löllyy". Pitää varmaan kesällä tuohon pihaan purkaa ja lähettää iskari huoltoon. Mutta mun säkällä se on korjauskelvoton joten sekin vituttaa jo etukäteen :evil: :cry: Niin ja etupumpuihin vaihdoin viime kesänä 10W ölpät niin nyt on jousitus niiiin eri paria kuin voi olla... Pitäis sinnekin vaihtaa ohkasemmat.
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
Peltsi
Pyörä: Tunturi

Viesti Kirjoittaja Peltsi »

PERKELE. Eihän tuosa noin pitäny käydä. Mää oon aina väärän firman puolella.
Paskapuhetta, mutta uskon.
RiiMi
Pyörä: Honda cbf 1000f

Viesti Kirjoittaja RiiMi »

[quote="ÖÖ."]Tänään ei ole taaskaan mun päivä.

Piti läppärillä nauhotella TuneEcun näkymää samalla kun ajelee. Tietty joka kerta yhteys pyörään katkeaa heti kun lähtee liikkeelle. Jottei läppärin kattelu olisi liian helppoa niin rupeaa satamaan.

No vien läppärin pois ja aattelin käydä ajelulla testaamassa varusteiden vedenpitävyyttä. Sade tietenkin lakkaa sillä aikaa kun vien läppäriä sisälle.

Päätän sitten mennä asentamaan jännitemittarin paikalleen kun sadekkin loppui. Tallilla huomaan että yleismittari jäi kotiin. No vanhasta muistista löyty hyvä kohta ottaa sähköt. Kaikki toimikin niinkui pitää kunnes laittaa virrat päälle. Otin sitten semmosesta kohtaa sähköt että molemmat menee samaan potenttiaaliin kun virrat on päällä. Eli mittari toimii vain kun virrat pois. Olin tietty pistänyt jo katteet paikalleen enkä jaksanu enää alottaa uudestaan.

No johan löi homma vastaan. äkkipikaismpi saattais alkaa kiroileen.

Lähden ajelemaan pienen lenkin että saan testattua kännykän gps-träkkäystä. Hienosti tulee paikka ja kello juoksee. Kotona taas huomaan että kello tosiaan liikkui mutta paikka ei. Loppuhuipennukseksi huomaan vielä että jännitemittarin liimaus oli irronnu.

Nyt kun tarttis Suomen peliä alkaa kattomaan niin taas tajuan että saakeli nyt on joku pyhä eikä kauppa auki. Jääkaapissa onneks paripäivää vanhaa ruokaa ja kraanasta tulee vettä. Varmaa häviävätkin vielä.[/quote]
Any bike can be taken off road. The question is:
How much fun did you have doing it
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Mopolla pienen, loivapohjaisen ojan ylitys. Vastarinteen alkaessa kuin ois puukolla lyöty selkään.
En tiedä mikä noidan nuoli tai kramppi on, kun kuuden panacodinkaan jälkeen ei liikkuminen meinaa onnistua :|
psi
Pyörä: Africa Twin RD07

Viesti Kirjoittaja psi »

garbonaare kirjoitti:Mopolla pienen, loivapohjaisen ojan ylitys. Vastarinteen alkaessa kuin ois puukolla lyöty selkään.
En tiedä mikä noidan nuoli tai kramppi on, kun kuuden panacodinkaan jälkeen ei liikkuminen meinaa onnistua :|
Viime kesänä olin menossa pyörälenkille ja autotallin ovia kiinni laittaessa (ns. jeesus -asennossa, käytännössä ilman mitään vastusta missään kohti) jokin nitkahti ja pyörä jäi siihen kun piti mennä "hetkeksi makaamaan". Viikon verran oli niin ettei päätä saanut oikein käännettyä, sitten rauhoittui ja liikkuvuus palasi. Sen jälkeen olen käynyt vähän säännöllisemmin salilla tekemässä kyykkyjä ja maastavetoja (oikeastaan täysi rippetoen SS -ohjelma) ja se on poistanut käytännössä kaikki selkävaivat mitä näinkin nuorelle on kertynyt.
Русский военный корабль, иди на хуй
daddy0
Pyörä: BMW R1200GSA 2010
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daddy0 »

Olkaa niiden selkien kanssa varovaisia. Itse kärsinyt välilevyistä jo syksystä 2008 lähtien, muutama päivä tuli viime keväänä käytyä sairaalassakin lääkittävänä. Tämä ketju on todellakin ainoa paikka aiheesta kirjoittaa, sen verran inhottavia nuo selkäongelmat ovat.
garbonaare
Pyörä: 1100gs

Viesti Kirjoittaja garbonaare »

Punttisali ei ole mulle oikein ikinä sopinut.
Liian kilpailuhenkinen kai, koska olen aina repinyt itseni jossain vaiheessa siellä rikki.

Nuorukainen tänään selkäniksauksen jälkeen totesi aikoneensa alkaa joogaamaan, ja ajattelisin sen olevan yksi mahdollisuus saada liikkuvuutta niveliin.
Niitä kun on kuitenkin muitakin tyylejä kuin se sukkahousu tapa.
ceevu
Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610++++

Viesti Kirjoittaja ceevu »

mulla ainakin nestehukka aiheuttaa noita selkävaivoja.Nyt on onneks menny jo muutama vuosi ilman kipupiikkejä ja sirdaludia,kun ne aiemmin oli jokavuotisia tuttuja.Kun tietäis vaan miks niin osais välttää tulevaisuudessakin.
Koheltaja
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Myös rööki pahentaa tilannetta, supistaa niitä mikroverisuonia ja on yksi syy selkärangan alueen vaivoihin. Myös heikot vatsa/kylkilihakset saattaa olla osasyynä selkäkipuihin.
Kylätason kurapyöräilijä.
bisti
Pyörä: KTM 350 EXC-F 2021

Viesti Kirjoittaja bisti »

Selkävaivoihin auttaa kahvakuula 8)

Kuva
Joskus tuntuu, ettei minulla ole mitään järkevää sanottavaa, mutta sanon siltikin aina jotain...
KTM 350 EXC-F -21
KTM 250 EXC Six Days -17 (ex)
KTM 350 EXC-F Six Days -15 (ex)
KTM 690 Enduro R -13 (ex)
Yamaha XT660Z Ténéré -09 (ex)
Yamaha DT125R -92 (ex)
jaa
Pyörä: Paree ettei näy, ettei leimata

Viesti Kirjoittaja jaa »

bisti kirjoitti:Selkävaivoihin auttaa kahvakuula 8)

Kuva
Toi on kyllä aika vaikee nielaistava. :shock:
Vastaa Viestiin