Myydään projektiksi seuraavalle -90 DR650 SP4A2
Ostin kiinnileikanneena. Sylinteri ja mäntä vaihdettu (hyväkuntoiset käytetyt) ja todettu käyntikuntoiseksi. Vaihteet toimii ja pyörä liikkuu omin voimin
Vaatii kaasarin ja puolipuristimen säätöä, iskarihuoltoa jne. kulutusosien fiksaamista.
Tästä rakentelee vielä ajopelin
200€ päälle niin saa mukaan varaosapyörän, -91 SP41B. Tämä vaatisi moottorin kasaamisen ja uuden sylinterin ja kolmosvaihteen
yhteydenotot täällä
M: Suzuki DR650 -91 projekti
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Alueen säännöt
3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois
3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois