- Osto- ja myyntipalsta on tarkoitettu yksityisten henkilöiden ilmoituksia varten
- Kaupallinen mainonta on täällä kiellettyä. Mainostuksesta voi sopi erikseen ylläpidon kanssa. Lähetä minulle sähköpostia ohessa olevasta napista!
- Laita ilmoituksesi otsikon eteen O: tai M: tai V: (osto/myynti/vaihto)
- Laita ilmoitukseen selvä otsikko tavarasta. Näin kiinnostuneet löytävät paremmin viestisi.
- Poista viestisi kun kauppa on käynyt tai muokkaa otsikkoon esim MYYTY
- Jätä aina riittävät yhteystiedot kaupantekoa varten!
- matkaendurot-ylläpito ei ole millään tavalla osallisena kaupanteossa eikä pidä kirjaa tehdyistä kaupoista.
- Laittoman tai toisia loukkaavan materiaalin kaupustelua ei katsota hyvällä!
- Nettimoton kohteisiin voi laittaa linkkejä niin ei tarvi pistää kuvia moneen paikkaan, MUTTA kohteen tiedot hinta mukaanlukien pitää olla täälläkin esillä.
- Sikäli kun se linkki nettimotoon laitetaan, niin laittakaa se lyhyessä muodossa (eli http://www.nettimoto.com/ilmoitusnumero, esim. http://www.nettimoto.com/12345 )
- Huuto.netiin ei saa linkitellä. Siellä huudossa olevat kohteet ovat myynnissä vain siellä.
Osto- ja myyntipalstan * SÄÄNNÖT *
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Alueen säännöt
3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois
3kk koskemattomana olleet viestit siivotaan pois
Re: Osto- ja myyntipalstan * SÄÄNNÖT *
Ette sitte vaikeammaks näitä sivuja saanu ....miulla 600 TTr myyntiin en ymmätänyt mitään.........nim HÖLMÖ
-
- Pyörä: Yamaha ja TM
- Viesti:
No täytyy kyl olla äö alle 20 et nää säännöt on vaikeet, ei hyvää päivää... mitä jos viittisit sen nähä vaivaa ei lukisit oikein läpi 

- tieto vähentää tuskaa
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
- Yamaha WR 450 EFI - 120,3 kg
- TM 100jE "rin-tin-tin"
-
- Pyörä: Honda CB 500XA ja MONKEY 125
Pitäskö nää "SÄÄNNÖT" lisätä myös os., var. ja tarv. sekä sekalaisiin palstan alkuun.
(vielä ruksi ruutuun, olen lukenut ja ymmärtänyt säännöt, ennen kun voi tehdä ilmoitusta.)
(vielä ruksi ruutuun, olen lukenut ja ymmärtänyt säännöt, ennen kun voi tehdä ilmoitusta.)