Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- JUHHisi
- Viestit: 1017
- Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 8:15 pm
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
- Paikkakunta: Häme
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Eipä ainakaan Panssari CC-tarvi piikkejä miettiä..
Hyvin on lähes kaikki paikat sulanu lumesta. Märkää tosin voi olla jos sattuu vielä sataa tässä välissä..
Hyvin on lähes kaikki paikat sulanu lumesta. Märkää tosin voi olla jos sattuu vielä sataa tässä välissä..
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Paisarista oijoin vanhat lommot ja samalla muotoilin putken istumaan taas runkoon. Vanhoja vaurioita oli oijottu vähän oikoen.. Ei vuoda nyt sylinterin päästä. Samoin ei vuoda myöskään änkkärin liitoksesta ja kannun päät on tiivistesilikonilla ja silikonivulkkiteipillä tiivistetty. Kyllä tuo varmaan niin hiljainen on mitä se vaan vakiona on. Kyllähän tuollainen 2t aika pahalta ainakin omaan korvaan kuulostaa kun paikallaan kierrokset räppää ylös, mutta kai se on ihan ok Toinenkin kannu mulla on, niin voisi sen huoltaa kanssa ja katsoa jos mitä eroa on. Tuossa toisessa on joku pieni lisäkammio perässä, toinen on vaan perinteisellä reikäputkella.
^ täälläpäin mitä sulaa on niin ei ole kovin syvältä. Hauska kura roudan päällä tällä hetkellä.
^ täälläpäin mitä sulaa on niin ei ole kovin syvältä. Hauska kura roudan päällä tällä hetkellä.
Neljä vaihdetta riittää.
- tertsu
- Viestit: 2858
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Xracing oli sitä mieltä että ehdottomasti piikit alle Parolaan http://www.xracing.fi/videot/panssari-c ... -20180412/
Kura lentää...
- JUHHisi
- Viestit: 1017
- Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 8:15 pm
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
- Paikkakunta: Häme
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
hmm...tertsu kirjoitti:Xracing oli sitä mieltä että ehdottomasti piikit alle Parolaan http://www.xracing.fi/videot/panssari-c ... -20180412/
Itse kuvittelisin että kerkee 99% sulamaan 21. päivään mennessä, mutta voin olla väärässäkin.
ehkäpä sitten piikit alle niin ei tuu ylläreitä.
itsehän en osallistu CC muutakun katselemalla
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Olisiko muuten piikeistä jotain haittaa mahdollisesti? Ei tuolla tainnut mitään kallionousuja olla Jotenkaan en millään usko, että talven ajan poljetut urat sulaisi viikossa. Yötkin pakkasella vielä ainakin viikonlopun yli ja eiköhän tuolla puutkin varjosta reittiä pääosin.
Tietty voi vähän kovilla renkaat olla, mutta kuluuhan ne kuitenkin.
Tietty voi vähän kovilla renkaat olla, mutta kuluuhan ne kuitenkin.
Neljä vaihdetta riittää.
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Joo, ei siellä mitään kalliota tai edes kivikoita ole. Nastat on oikeat renkaat tonne. Ei se pohja mihinkään sula, jos yöpakkaset jatkuu. Joku monsuunisade vois pohjan sulattaa viikossa. Viime vuonna pohja oli kans jäässä.
Happi
Happi
- JUHHisi
- Viestit: 1017
- Liittynyt: Pe Syys 05, 2008 8:15 pm
- Pyörä: XR650R vm.-00 & XR400R vm.-97
- Paikkakunta: Häme
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
nooh mitenkä sielä Parolan CC ssä kävi? Oliko reitti vielä jäässä?
Pölyäminen ei ainakaan vissiin häirinny tälläkertaa? Aamulla ainaskin tuli vettä ihan reilusti kun olin helsinkiin menossa..
Pölyäminen ei ainakaan vissiin häirinny tälläkertaa? Aamulla ainaskin tuli vettä ihan reilusti kun olin helsinkiin menossa..
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
https://www.offroadpro.fi/uutinen/kurakuvia-panssarista
Eiköhän tuo kerro homman luonteen.
Kyllähän mä hölmönä olin tuolla kahlaamassa reitin läpi. Ei ny ihan sitä mitä CC:ltä odotin, mutta näin jälkikäteen mietittynä kuitenkin ihan hauska reissu.
Itsellähän oli oikeastaan ainoa tavoite päästä maaliin, isona plussana jos ei olisi viimeinen Ajotreeniä on talvelta muutama jääratapäivä isolla möhköllä ja EXC:llä lähinnä sekalaista neppailua pihapiirissä muutama tunti. Lähtökohdat oli siis kunnossa
Oikeastaan koskaan en ole varsinaista enduroa ajanut, joten kun lähdön peltoalueelta poistuttiin, niin alkoi järkytys vallata mieltä. Koitin ottaa rauhassa ja katsella mistä muut menee. Tuo taktiikka toimi vaikkakin takaa tuli pyörää ohi jatkuvalla syötöllä vaikka startin otin omasta mielestäni sillä idealla etten olisi myöhemmin tukkona suotta - hyvin rauhassa siis. Eka kierros oli siis melkoista selviytymistä ja sopeutumista. Heti toiselle kierrokselle lähtiessä vasen pohje kramppasi. Kivasti ehkä 200 m varikonportin jälkeen.. Oli pakko pysähtyä ja jotenkin koittaa venytellä sitä. Kun vähän helpotti niin yritin jatkaa matkaa ja sadan metrin päässä uudestaan. Taas seis. Sitten otinkin hyvin rauhassa kun pääsin liikkeelle ja koitin varoa ja venytellä jalkaa. Yhdessä vesistönylityksessä varovaisuus kostautui ja nostohommia. Toisen kiekan jälkeen varikolle. Tuo toinen kierros oli noin 10 minuuttia hitaampi mitä arvioimani keskiarvokierros. Parhaasta jo liki vartti..
Varikkostopin jälkeen koitin saada jotain ajorytmiä. Hommaa helpotti kierroksella ohi tulleet ja koitin selkiä jahdata. Sainkin aika hyvän rytmin ja homma alkoi toimia. Toki muutamat pannut tuli kyllä vedettyä. Kuitenkin ylivoimaisesti oman kisan nopein kierros, yli 21 km/h keskinopeus Itselle tuo pehmeä lieju on ihan myrkkyä kun ei moista ole ajanut koskaan, kovemmat osuudet meni mielestäni hyvin. Noita vaan oli aika vähän..
Neljännelle kierrokselle alkoi olla takki aika tyhjä. Virheitä ja muutaman kerran nurin. Yhteen ihan hölmöön reikään ajoin ja nostohommia. Ei muuten auta yhtään jaksamista pystyyn könyämiset ja nostelut.. Ehkä kaksi kolmasosaa kiekasta meni vielä suht ok, sitten yhteen mutamäkeen nurin ja sarvet osoitti alamäkeen. Tuossa paininkin jonkin aikaa kunnes sain pyörän kumit taas kohti kotimaata. Käyntiin en saanut. Muutama minuutti huilailua ja pyörän peruuttelua parempaan paikkaan. Muutama takana ollut tuli tässä ohi. Sain taas pörinän ilmoille ja ihan rauhassa maalia kohti. Lopun suht kovalla tuli taas joku kierroksella ohi ja siihen peesiin iskin. Siinä ehkä sekunnin-kahden päässä selästä pysyinkin sitten maaliin asti. Enkä ollut edes viimeinen!
Hyvin kaksijakoinen oli siis oma kisa. Hetkittäin saa ihan ok vauhtia pidettyä, mutta kunto ei kestä ja sitten reitti rankaisee. Rytmi kun sekoaa, niin menee ihan tökkimiseksi ja se kuluttaa vielä lisää. Ajamista pitäisi kai treenatakin
Nivuset on itsellä vaivanneet ja jäälläkin tahtoneet krampata. Liikealueet on vähän suppeat.. Nyt oikeastaan ainoa ongelma oli lähdössä enkä saanut jalkaa pidettyä käynnistyspolkimella paukkua odotellessa. Eipä kyllä haitannut mitään. Yleensä en krampeista kärsi, mutta nyt tuo pohje kiusasi, onneksi ei ihan mahdottomasti. Käsiä pelkäsin etukäteen, mutta ne pelasi hyvin. Tainno kädetönhän mä kuskina olen, mutta sormet toimi sen mitä komenti kuitenkin ja ihan loppuun asti. Ihan tässä lopussa ohuesti ripsi vettä, muuten ei satanut vaikka vettä riittikin.
Pyörä toimi hienosti ja koin helpoksi ajaa noissa oloissa. Stumppasin vain kertaalleen koko kisassa mikä mielestäni on hyvin sikäli kun varmasti yli puolet ajoin käsi kytkimellä lipsutellen. Mudassakin taas kone vastasi hienosti kun vain pyyti ja tultiin haudoista ylös heittämällä. Säädöt vissiin kohdillaan kun yhtään ei röpeltänyt edes pitkän hitaan mönkimisen jälkeen. Juomareppua en ottanut enkä kaivannut. Kuitenkin viileä keli ja hyvä tankkaus sekä puolivälissä varikolla lisää nestettä. Lasien rollerit oli upea varuste! Pysyi näkökenttä kirkkaana kokoajan. Tosin suurimmat kurasuihkut yritin välttää kun en kuitenkaan mitään sijoitusta ollut hakemassa niin parempi katsoa ensin. Yhdessä isossa haudassa kun ei ketään näkynyt edellä eikä takana, niin pyssäsin ja kysyin katsojilta, että mistä kannattaa ajaa Arvelin, että jos siinä on väkeä, niin saattaa olla viihdearvoakin. Sain hyvän vinkin ja helposti läpi
Aika liki puolta väliä tuosta reilun kahden tunnin ajoajasta varikolle osuin ja melkein koko varaamani 5 l meni bensaa tankkiin. Ihan en lähtöön tankkia pirittänyt, mutta kokolailla täynnä kuitenkin. Itsellä oli alla sellaiset ehkä 70% piikit. Kyllä siellä reitillä jäätä näkyi, paikoitellenhan se oli pettänyt ja urat oli siten syviä. Urilla oli myös puiden juuria ja olisko armeija historiassa polkenut puiden runkojakin joskus tuonne kuraan. Noissa kohdin piikit varmasti jeesasi paljon etenkin tällaista kuskia. Pitoa en kokenut mitenkään ongelmalliseksi kertaakaan. Jotkut ihan kisakuskitkinhan ajoi kesärenkain ja sanoivat että ihan ok pärjäsi. Tosin vauhti jeesaa liukkaista yli ja itse kun mönkii vaan niin parempi saada pitoa raavittua kokoajan.
Käsissä on jokunen rakkula, muuten ei näkyviä fyysisiä vaurioita. Naama on kyllä ainoa paikka mihin ei koske tällä hetkellä. Housuista repesi lahje jossain kohtaa, en kyllä huomannut ennen maalia Kotipihassa pyörää pestessä ja pyöritellessä se pötkähti kyljelleen. Sivutuen pultti poikki, ehkä sai iskun reitillä kun tuskin sitä pesurikaan rikkoi.
Aivan hullun hommaa ja mielenköyhää itsensä kiusaamista.. Joutsassa uudestaan?
Eiköhän tuo kerro homman luonteen.
Kyllähän mä hölmönä olin tuolla kahlaamassa reitin läpi. Ei ny ihan sitä mitä CC:ltä odotin, mutta näin jälkikäteen mietittynä kuitenkin ihan hauska reissu.
Itsellähän oli oikeastaan ainoa tavoite päästä maaliin, isona plussana jos ei olisi viimeinen Ajotreeniä on talvelta muutama jääratapäivä isolla möhköllä ja EXC:llä lähinnä sekalaista neppailua pihapiirissä muutama tunti. Lähtökohdat oli siis kunnossa
Oikeastaan koskaan en ole varsinaista enduroa ajanut, joten kun lähdön peltoalueelta poistuttiin, niin alkoi järkytys vallata mieltä. Koitin ottaa rauhassa ja katsella mistä muut menee. Tuo taktiikka toimi vaikkakin takaa tuli pyörää ohi jatkuvalla syötöllä vaikka startin otin omasta mielestäni sillä idealla etten olisi myöhemmin tukkona suotta - hyvin rauhassa siis. Eka kierros oli siis melkoista selviytymistä ja sopeutumista. Heti toiselle kierrokselle lähtiessä vasen pohje kramppasi. Kivasti ehkä 200 m varikonportin jälkeen.. Oli pakko pysähtyä ja jotenkin koittaa venytellä sitä. Kun vähän helpotti niin yritin jatkaa matkaa ja sadan metrin päässä uudestaan. Taas seis. Sitten otinkin hyvin rauhassa kun pääsin liikkeelle ja koitin varoa ja venytellä jalkaa. Yhdessä vesistönylityksessä varovaisuus kostautui ja nostohommia. Toisen kiekan jälkeen varikolle. Tuo toinen kierros oli noin 10 minuuttia hitaampi mitä arvioimani keskiarvokierros. Parhaasta jo liki vartti..
Varikkostopin jälkeen koitin saada jotain ajorytmiä. Hommaa helpotti kierroksella ohi tulleet ja koitin selkiä jahdata. Sainkin aika hyvän rytmin ja homma alkoi toimia. Toki muutamat pannut tuli kyllä vedettyä. Kuitenkin ylivoimaisesti oman kisan nopein kierros, yli 21 km/h keskinopeus Itselle tuo pehmeä lieju on ihan myrkkyä kun ei moista ole ajanut koskaan, kovemmat osuudet meni mielestäni hyvin. Noita vaan oli aika vähän..
Neljännelle kierrokselle alkoi olla takki aika tyhjä. Virheitä ja muutaman kerran nurin. Yhteen ihan hölmöön reikään ajoin ja nostohommia. Ei muuten auta yhtään jaksamista pystyyn könyämiset ja nostelut.. Ehkä kaksi kolmasosaa kiekasta meni vielä suht ok, sitten yhteen mutamäkeen nurin ja sarvet osoitti alamäkeen. Tuossa paininkin jonkin aikaa kunnes sain pyörän kumit taas kohti kotimaata. Käyntiin en saanut. Muutama minuutti huilailua ja pyörän peruuttelua parempaan paikkaan. Muutama takana ollut tuli tässä ohi. Sain taas pörinän ilmoille ja ihan rauhassa maalia kohti. Lopun suht kovalla tuli taas joku kierroksella ohi ja siihen peesiin iskin. Siinä ehkä sekunnin-kahden päässä selästä pysyinkin sitten maaliin asti. Enkä ollut edes viimeinen!
Hyvin kaksijakoinen oli siis oma kisa. Hetkittäin saa ihan ok vauhtia pidettyä, mutta kunto ei kestä ja sitten reitti rankaisee. Rytmi kun sekoaa, niin menee ihan tökkimiseksi ja se kuluttaa vielä lisää. Ajamista pitäisi kai treenatakin
Nivuset on itsellä vaivanneet ja jäälläkin tahtoneet krampata. Liikealueet on vähän suppeat.. Nyt oikeastaan ainoa ongelma oli lähdössä enkä saanut jalkaa pidettyä käynnistyspolkimella paukkua odotellessa. Eipä kyllä haitannut mitään. Yleensä en krampeista kärsi, mutta nyt tuo pohje kiusasi, onneksi ei ihan mahdottomasti. Käsiä pelkäsin etukäteen, mutta ne pelasi hyvin. Tainno kädetönhän mä kuskina olen, mutta sormet toimi sen mitä komenti kuitenkin ja ihan loppuun asti. Ihan tässä lopussa ohuesti ripsi vettä, muuten ei satanut vaikka vettä riittikin.
Pyörä toimi hienosti ja koin helpoksi ajaa noissa oloissa. Stumppasin vain kertaalleen koko kisassa mikä mielestäni on hyvin sikäli kun varmasti yli puolet ajoin käsi kytkimellä lipsutellen. Mudassakin taas kone vastasi hienosti kun vain pyyti ja tultiin haudoista ylös heittämällä. Säädöt vissiin kohdillaan kun yhtään ei röpeltänyt edes pitkän hitaan mönkimisen jälkeen. Juomareppua en ottanut enkä kaivannut. Kuitenkin viileä keli ja hyvä tankkaus sekä puolivälissä varikolla lisää nestettä. Lasien rollerit oli upea varuste! Pysyi näkökenttä kirkkaana kokoajan. Tosin suurimmat kurasuihkut yritin välttää kun en kuitenkaan mitään sijoitusta ollut hakemassa niin parempi katsoa ensin. Yhdessä isossa haudassa kun ei ketään näkynyt edellä eikä takana, niin pyssäsin ja kysyin katsojilta, että mistä kannattaa ajaa Arvelin, että jos siinä on väkeä, niin saattaa olla viihdearvoakin. Sain hyvän vinkin ja helposti läpi
Aika liki puolta väliä tuosta reilun kahden tunnin ajoajasta varikolle osuin ja melkein koko varaamani 5 l meni bensaa tankkiin. Ihan en lähtöön tankkia pirittänyt, mutta kokolailla täynnä kuitenkin. Itsellä oli alla sellaiset ehkä 70% piikit. Kyllä siellä reitillä jäätä näkyi, paikoitellenhan se oli pettänyt ja urat oli siten syviä. Urilla oli myös puiden juuria ja olisko armeija historiassa polkenut puiden runkojakin joskus tuonne kuraan. Noissa kohdin piikit varmasti jeesasi paljon etenkin tällaista kuskia. Pitoa en kokenut mitenkään ongelmalliseksi kertaakaan. Jotkut ihan kisakuskitkinhan ajoi kesärenkain ja sanoivat että ihan ok pärjäsi. Tosin vauhti jeesaa liukkaista yli ja itse kun mönkii vaan niin parempi saada pitoa raavittua kokoajan.
Käsissä on jokunen rakkula, muuten ei näkyviä fyysisiä vaurioita. Naama on kyllä ainoa paikka mihin ei koske tällä hetkellä. Housuista repesi lahje jossain kohtaa, en kyllä huomannut ennen maalia Kotipihassa pyörää pestessä ja pyöritellessä se pötkähti kyljelleen. Sivutuen pultti poikki, ehkä sai iskun reitillä kun tuskin sitä pesurikaan rikkoi.
Aivan hullun hommaa ja mielenköyhää itsensä kiusaamista.. Joutsassa uudestaan?
Neljä vaihdetta riittää.
- tertsu
- Viestit: 2858
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Sattu THä:lle heti kärkeen pahimmat mahdolliset olosuhteet, mutta hienosti läpi kuitenki.
Seuraava kisa normaaliolosuhteissa on sitten lasten leikkiä
Seuraava kisa normaaliolosuhteissa on sitten lasten leikkiä
Kura lentää...
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Tyytyväinen olen kyllä itseeni maaliinpääsystä. Tosin ketju-ratas -osaston katselin parhaani mukaan kuntoon ennen lähtöä ja koitin mahdollisuuksien mukaan kierrellä pahoja paikkoja. Kyllä monasti säästi paljon itseä ja aikaa kun malttoi hetken katsoa ja miettiä. Vauhdista ny ei voi puhua yhtään - tasavarmaa puurtamista etupäässä. Tuli tuossa kyllä opittua paljon. Nyt olisi tuo ensimmäinen kierros jo ihan erilaista ajaa.
Mutta sikäli, että ei kannata jännittää voiko täysi amatööri ja noviisi osallistua. Jos minä tällä treenillä selvisin tuon läpi ihan suht kunnialla, niin oikeastaan kuka vain selviää. Siksi kai tuo harrastesarja onkin, aika matala on kynnys lähteä koittamaan kun on vain mieli avoinna.
Mutta sikäli, että ei kannata jännittää voiko täysi amatööri ja noviisi osallistua. Jos minä tällä treenillä selvisin tuon läpi ihan suht kunnialla, niin oikeastaan kuka vain selviää. Siksi kai tuo harrastesarja onkin, aika matala on kynnys lähteä koittamaan kun on vain mieli avoinna.
Neljä vaihdetta riittää.
-
- Viestit: 1604
- Liittynyt: Ti Joulu 26, 2006 11:25 am
- Pyörä: Ktm380, Yamaha Wr250f, Kona
- Paikkakunta: Iitti
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Onkohan Joutsasta jo lumet/jäät sulaneet?
Braa-aab!
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Hirmu kaukana Joutsasta en asu ja veikkaan että tukevasti jäässä maa on. Ainakin meilläpäin on vielä esimerkiksi metsäkoneurilla ihan luntakin ja lätäköt on yliajettavan kovassa jäässä. Eilen kävin katselemassa.. Tosin tuo Josemoran alue on aika hiekkakangasta, että ei siellä oikein taida voida mitään Parolan kaltaista velliä ja mutahautoja olla. Mutta jos piikeillä ei saa ajaa, niin sama se on sitten kaikille. Kai siinä hiekassa pitoja on vaikka jäätä alla olisikin
Neljä vaihdetta riittää.
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Tertsulla oli näköjään Joutsassa syöttö kohdallaan, onnittelut!
Jos samaan malliin jatkuu niin kieltävät kohta harrasteessa ajon
Jos samaan malliin jatkuu niin kieltävät kohta harrasteessa ajon
- tertsu
- Viestit: 2858
- Liittynyt: Pe Loka 01, 2004 11:11 am
- Pyörä: GASGAS 300 -22, KTM 990 S -07
- Paikkakunta: Oulu
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Kiitoksia, hyvin kulki ja kerranki startti ilman kohellusta. Viikon takainen Saarenmaan reeni oli iso apu kun ei ihan kylmiltään tarvinnu spoorikauden jälkee lähtee hiekalle paukuttaan.ttv kirjoitti:Tertsulla oli näköjään Joutsassa syöttö kohdallaan, onnittelut!
Jos samaan malliin jatkuu niin kieltävät kohta harrasteessa ajon
Kura lentää...
Re: Mitä pakata huoltorekkaan kun lähdetään CC-kisoihin
Onnittelut on sitten lie paikoillaan!
Itselle tuli kohtaloksi keskeytys. Jäi harmittamaan kun kiva reitti olisi ollut ajaa vaikka sitten sijoista ”ynnämuut”.
Ketjut virahti ja silppusivat eturattaan. Parolan jälkeen kun ei kiristämistarvetta ollut, niin oletin olevan ok. Pesin ja öljysin kyllä toki. Meni siis oppiarvojen makseluksi. Pitäisi joku reipasvauhtinen treeni vetää pohjalle, niin tulisi nuo ilmi ajoissa. Muutaman tunnin hitaassa pörräilyssä ei vielä mitään tullut ilmi
Mutta nyt on jo uutta DIDiä ja JT:tä alla joten leuka rintaan ja eteenpäin. Vanhat vitjat oli muuten Reginat jos tuolla ny mitään väliä on.
Itselle tuli kohtaloksi keskeytys. Jäi harmittamaan kun kiva reitti olisi ollut ajaa vaikka sitten sijoista ”ynnämuut”.
Ketjut virahti ja silppusivat eturattaan. Parolan jälkeen kun ei kiristämistarvetta ollut, niin oletin olevan ok. Pesin ja öljysin kyllä toki. Meni siis oppiarvojen makseluksi. Pitäisi joku reipasvauhtinen treeni vetää pohjalle, niin tulisi nuo ilmi ajoissa. Muutaman tunnin hitaassa pörräilyssä ei vielä mitään tullut ilmi
Mutta nyt on jo uutta DIDiä ja JT:tä alla joten leuka rintaan ja eteenpäin. Vanhat vitjat oli muuten Reginat jos tuolla ny mitään väliä on.
Neljä vaihdetta riittää.