Mitä on huomannut että katsovat niin on ollut:
Jousituksessa ei väljää
Laakereissa ei väljää
Pinnat tiukalla (soivat tasaisesti kun pyöräyttää jollain meisselillä)
äänet (kannattaa varmistaa varmaan jollain mittarilla että on kohdillaan, itsellä joka kissaan siis uudet villat jotta läpäisee mutta onkin 300 ktm joka yksi ongelmallisimmista äänimittausten
läpäisijöistä)
valot toimii, myös jarruvalot.
jarru ja kytkin kahvat ehjät ja pallopäiset
Tangon päät ehjät
Renkaat FIM hyväksytyt ja paljon ajetuilla ei kannata lähteä minun mielestä ainakaan jos on märkää...
Runkonumero luettavissa.
Toimiva nopeusmittari ja kello täytyy olla sekä hyvä osata siirtää kello näppärästi järjestäjien "kisa-aikaan" joka ei vättämättä ole virallinen valtakunnan aika.
Varikolle varikkomatto, runsaasti juotavaa ja vähän syötävääkin oman maun mukaan ja tietysti bensaa ym mopeedin huoltoon. Pukki mihin mopeedin saa helposti ja ketjut rasvattua.
Ketjujen poikkeaminen näkyy olevan yllättävänkin usein keskeytyksen syy kun katselee reitin varressa olevia mopeedeja eli ei loppuun ajettuja ketjuja.
Joku aikakorttitasku tms voisi olla hyvä, ei tarvitse minun mielestä olla läpinäkyvä vaan sieltä voi ottaa katsottavaksi kuitin jos tuntuu jotta on unohtunut että kuinkas se nyt menikään.
Ajolaseja voisi olla useammat jos haluaa vaihtaa huollossa/vyölaukusta.
Ilmastointiteippiä jotta voi kirjoittaa AT ajat muistiin / näkösälle.
Rekluse ei lie ongelma eikä ylimääräinen kahva, tuosta kahvasta puuttuvasta nupista en osaa sanoa. Tohmajärven maisemissa muuten se käsi takkajarru olisi ollut ainakin viimeksi tosi hyvä ainakin minulle, välillä sellaisia laskuja jotta olisi halunnut laittaa oikean(kin) jalan maahan.
Tankkaamisessa joku pikakannu tai vaikka öljykastelukannu on kyllä hyvä, ei mene niin paljon kuummalle moottorille ym ohi kun vapisevin käsin väsyneenä tuhertaa.
Siirtymillä ei kannata löysäillä vaan ajaa niin kovaa kuin jaksaa fiksusti, aikaa saattaa tarvita jossain vaiheessa kuitenkin ja MK:n lähdossä voi huilailla jos aikaa jää. Aikataulut on kohtuu selkeät eli ei niissä ongelmia tule. Katselee taaksepäin jotta nopeammat pääsee ohi niin ei lie ongelmia suuremmin liikenteen kanssa.
Vaatteisiin kannattaa kiinnittää sen verta huomiota jotta on sellaiset että ei pahasti hierrä suojien alta.
Rohkeasti vain mukaan, ei ole vaikeaa ja jos sitten kunto loppuu tai ei pysy aikataulussa niin jää parannettavaa seuraavaan kisaan, nälkä kasvaa.
Ei kun Tohmajärvelle, niin on minullakin aikomus lähteä kokeilemaan josko ei olisi kaikilla MK:illa hitain
Ainakin Säkylässä näytti Hannun husapertti liikkuvan siihen malliin jotta ei varmaan mitään ongelmaa tule.
Ja kuten jn tuossa sanoi niin ainakin viime vuonna C luokan reitti oli hyvinkin raskas ja siihen peilaten ainakin itse aion tuohon kuntoluokkaan vaikkakin lienen huonokuntoisempi kuin Hannuk.
Tuossa jotain mitä tuli itselle mieleen jota tullut yllätyksenä tai jota ei ole osannut ihan ennakoida tms.