Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
HeikkiL
Viestit: 628
Liittynyt: La Loka 02, 2004 9:15 am
Pyörä: Kaik' o mänt
Paikkakunta: Jakarta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Lake kirjoitti:
TomiKoo kirjoitti:Eilen illalla Kaivarin lenkillä vastaan tuli kuvista tutun oloinen DL, hampailta ne teipit näytti...
Oliko HeikkiL ajelulla??
Tomi
Heikki myi omansa eli tod.näk näit Heikin entisen pyörän uuden omistajan.
Hammasrivin revin ennen myyntiä katteenkupeesta pois, joten taisi olla "Heikki-wannabe"... :D :wink:
Nythän tässä on olo melkein, kuin rocktähdellä!
Avatar
Lake
Viestit: 121
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 8:09 am
Pyörä: Vespa
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Lake »

HeikkiL kirjoitti:
Lake kirjoitti:
TomiKoo kirjoitti:Eilen illalla Kaivarin lenkillä vastaan tuli kuvista tutun oloinen DL, hampailta ne teipit näytti...
Oliko HeikkiL ajelulla??
Tomi
Heikki myi omansa eli tod.näk näit Heikin entisen pyörän uuden omistajan.
Hammasrivin revin ennen myyntiä katteenkupeesta pois, joten taisi olla "Heikki-wannabe"... :D :wink:
Nythän tässä on olo melkein, kuin rocktähdellä!
:lol: :roll:
Avatar
nevis
Viestit: 294
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 9:55 pm
Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nevis »

-Nappaan viestini tähän väliin kun en löytänyt parempaa paikkaa voi poistaa tai siirtää parempaan paikkaan-

Katselin noita allroadtour kuvia ja muotka 2003 löytyikin mielenkiintonen kuva.Tutun näköinen punainen dr 800 makaa ojassa http://www.allroadtour.fi/muotka2003/on ... image7.htm, eli jos tunnistat entiseksi pyöräksesi niin sellaiset terveiset täältä nurmeksesta että ex-pyöräsi on hyvässä kodissa :P
---enskan se olla pitää---

Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
tjlo
Viestit: 49
Liittynyt: La Huhti 16, 2005 4:51 pm
Pyörä: dominator
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tjlo »

Kyseinen "kotisomali"kin nauttii värinsä arvoista syksyä täällä oulujoen pohjoispuolella. toivottavasti vielä monta viikkoa http://www.allroadtour.fi/evitamiini200 ... image3.htm
Rajala
Viestit: 29
Liittynyt: Ti Kesä 07, 2005 6:48 pm
Pyörä: 525 exc
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Rajala »

Alkukesästä vastaani tuli mänty. Olen melko varma siitä, ettei kyseessä ollut Juha tai Marko... Olet minulle anteeksipyynnön ja noin 1500€ velkaa. Ilmoita itsesi minulle!
Avatar
Jukka
Site Admin
Viestit: 2805
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 1:26 am
Pyörä: KTM 350 EXC-F
Paikkakunta: Tornio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jukka »

Rajala kirjoitti:Alkukesästä vastaani tuli mänty. Olen melko varma siitä, ettei kyseessä ollut Juha tai Marko... Olet minulle anteeksipyynnön ja noin 1500€ velkaa. Ilmoita itsesi minulle!
:D :D
Avatar
paspit
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 2:14 pm
Pyörä: BMW R1100GS Scrambler, ex- DR 650R
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja paspit »

Nyt harmittaa...Nimittäin kun itse joutuu auton ratin takaa seuraamaan kun ajetaan sumo KTM:llä Jyväskylässä Savelankadun ja Nisulankadun risteyksessä. Kovin tuntui eturengas kevyeltä... :wink:
Karisa
Viestit: 166
Liittynyt: Su Heinä 03, 2005 8:48 am
Pyörä: DR 650 SE
Paikkakunta: oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Karisa »

Havaittu eilen sunnuntai-iltana n. klo 20-21 Oulun torirannassa SASsin edessä savikurainen KTM ja savikurainen kuski :)


Itse ajelin hopeisella seat leonilla ohi ja hämmästelin tuota kaupunkiympäristössä yllättävää offroad-lookkia. Hauska nähdä, että kausi on alkamaisillaan. Joskos tuolla perukoilla pian alkaisi liikkumaan enemmältikin porukkaa.
himoT
Viestit: 44
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 10:10 pm
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja himoT »

Minäpä se taisin olla.

Ajelin Rukalta Ouluun ja tuli pakollinen stop and go tuossa kaupungilla takakumin puhjettua. Laiskuuttani olin jättänyt ehkäsyvaahdot sun muut paikkausvehkeet kotia ja siunailinkin siinä, että osas just oikeaan paikkaan puheta eikä esimerkiksi jonnnekkin Posion ja Rytingin välille.

Josko sitä seuraavaksi muusit hommais, niin ei tarttis murehtia nuista ilmavaivoista. Oli meinaan jo toinen kerta vaikka on norsun esinahkaiset sisuskumit.
A&KTM
Viestit: 306
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 12:47 pm
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja A&KTM »

Jyrki-boy tuli vastaan tänään keskellä Erottajaa. Kottaristit erottaa väkijoukosta helposti, en tosin tiedä miksi.
Antti
jyrki
Viestit: 474
Liittynyt: Ma Loka 04, 2004 1:14 am

Viesti Kirjoittaja jyrki »

A&KTM kirjoitti:Jyrki-boy tuli vastaan tänään keskellä Erottajaa. Kottaristit erottaa väkijoukosta helposti, en tosin tiedä miksi.
Ja mun kasvomuistini oli taas yhtä avuton kuin ajotaitoni, onneksi muut ovat tarkkaavaisia.

Työpäivän jälkeen ehti heittää parin tunnin ajolenkin, kovin paljon hyvää soraa ei noin nopeassa pyörähdyksessä täältä valitettavasti löydä. Tuli kuitenkin bongattua ajokauden ensimmäinen hirvi. Väliä jäi onneksi monta metriä ja otus pakeni Kotarin pörinöitä metsään.
Huono tie, parempi mieli.
niffestone
Viestit: 613
Liittynyt: Ti Loka 19, 2004 12:33 am
Pyörä: BMW F650 GS Dakar -01
Paikkakunta: HELSINKI

Viesti Kirjoittaja niffestone »

A&KTM kirjoitti:Jyrki-boy tuli vastaan tänään keskellä Erottajaa. Kottaristit erottaa väkijoukosta helposti, en tosin tiedä miksi.
Kevyestä etupyörästä? Keväällä Kotarin etuskurraan tankataan Heliumia ainakin vappuun asti... 8)
Avatar
RTJ
Viestit: 1603
Liittynyt: Ti Syys 28, 2004 8:45 am
Pyörä: none
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja RTJ »

jyrki kirjoitti: Tuli kuitenkin bongattua ajokauden ensimmäinen hirvi. Väliä jäi onneksi monta metriä ja otus pakeni Kotarin pörinöitä metsään.
Pistänpä paremmaksi, näin tänään kaksi hirveä Korpilahdella Rommipohjassa. Havaitsin ne jo kaukaa ja pysähdyin n.70m päähän. Taisivat olla julkkiksia sillä kun yritin kaivaa kameran esiin lähti ne karkuun tai sitten hirvet eivät tosiaankaan pidä kotarin pörinästä.

Riku
Avatar
IceFire
Viestit: 533
Liittynyt: La Syys 24, 2005 9:51 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja IceFire »

Kettu meinasi jäädä minun alle, kun Långvikissä ajelin. Espoossa nähty pari kertaa viime viikolla 04-06 KTM 640 Adventure (eli oranssi), laukkuraudat ja joku ei-vakio putki (ehkä SXC:n putki). Ekan kerran Esport Centerin vieressä ja toisen kerran espoon keskuksen kehä 3:selle menevällä tiellä. Tunnustakaa!
-Eero K
A&KTM
Viestit: 306
Liittynyt: Ke Syys 29, 2004 12:47 pm
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja A&KTM »

niffestone kirjoitti:
A&KTM kirjoitti:Jyrki-boy tuli vastaan tänään keskellä Erottajaa. Kottaristit erottaa väkijoukosta helposti, en tosin tiedä miksi.
Kevyestä etupyörästä? Keväällä Kotarin etuskurraan tankataan Heliumia ainakin vappuun asti... 8)
Sekin on mahdollista, mutta kun oltiin kumpikin jalkasin liikkeellä 8).
Antti
Vastaa Viestiin