Vaihdoin tietokonetta. Pitäis saada G-E:ssä tehdy talletukset siirrettyä uuteen koneeseen, en vaan löydä paikkaa mihinkä nou tallentuu. G-E on asennettu oletushakemistoon ja sieltä ei päivitettyjä tiedostoja löydy.
Onko mitään hajua mihinkä tiedostoon no tallettuu?
Google Earth talletukset uuteen tietsikkaan
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Google Earth talletukset uuteen tietsikkaan
Viimeksi muokannut mopopoitsu, To Tammi 17, 2008 1:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
mulla on reitit ym. jostain syystä KMZ tiedostoina. En tiedä mitä eroa näillä kaikille eri googlen tiedostoilla on.
Tarkoitin itse asiassa sitä, että kun sulla on googlessa näkyvissä kaikkia reittejä ym. kiintopisteeitä, niin ne on siellä edelleen vaikka suljet googlen ja avaat sen uudestaan.
Tarkoitin itse asiassa sitä, että kun sulla on googlessa näkyvissä kaikkia reittejä ym. kiintopisteeitä, niin ne on siellä edelleen vaikka suljet googlen ja avaat sen uudestaan.
Elämä voi olla valaistu tie joka turvallisesti perille vie. Olen käynyt sivuteilläkin, koska sydän sanoi niin (Pelle)
- gabbernaut
- Viesti: