Kotikatsomo: Rakkauden nälkä
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kotikatsomo: Rakkauden nälkä
Milläs pyörällä se Tipi-hiippari ajelee?
- teneraattori
- Pyörä: ON
Re: Kotikatsomo: Rakkauden nälkä
Liian helppo. H-varnalla.peter kirjoitti:Milläs pyörällä se Tipi-hiippari ajelee?
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
jatketaan samaa linjaa
Millä pyörällä ajaa Michael Douglasin kilvanajokumppani elokuvan ,Black Rain,alkukohtauksessa?
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Re: jatketaan samaa linjaa
gixxerman kirjoitti:Millä pyörällä ajaa Michael Douglasin kilvanajokumppani elokuvan ,Black Rain,alkukohtauksessa?
Milläs pyörillä siinä sladiteltiin lopussa riisipellolla ja sillonkun katkaisi douglasin parin pään?
- gixxerman
hyvä
Siinä alussa pitäisi olla Honda cbx 750 f jenkkiversio,kun on tuplalamput,siinä kaulankatkomiskohtauksessa on gixxeri,näyttää 750,mutta on 1100 väritys,se loppukohtaus,joudun antautumaan siinä,voi v...u
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
- gixxerman
Lisää haastetta
Millä pyörällä Tom Cruise kaahasi Kelly MC gillisiä n..n elokuvassa Top Gun?
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Re: Lisää haastetta
Ninja-Kawa?gixxerman kirjoitti:Millä pyörällä Tom Cruise kaahasi Kelly MC gillisiä n..n elokuvassa Top Gun?
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
- gixxerman
Haastetta pitää lisätä
Haa,elokuvana Biker Boyz ja Laurence Fishburne,mikä oli hänen pyöränsä ja mitä vakiosta poikkeavaa siinä oli?
- Tonppa
- Pyörä: SD 990 etsii leikkisää kurakaveria
Re: Haastetta pitää lisätä
Bujahasa elämää pidemmällä svingillä.gixxerman kirjoitti:Haa,elokuvana Biker Boyz ja Laurence Fishburne,mikä oli hänen pyöränsä ja mitä vakiosta poikkeavaa siinä oli?
Entäs mission impossible 2? Oliko speed triplessä lopussa TKC 80:set vai MT 21:set?
Kauppa- ja teollisuusministeriö
Re: Kuva
Jarski61 kirjoitti:Oliko kyseessä tämä mopo merkki ei mulle selviä.
Kuva perässä.
Tota ei vissiin tarkoitettu, toihan on Douglasin mopo, joka on H-D XLCR Sportsteri (tai ainakin sellaisen replica).
- gixxerman
musta sade
Ei,en tarkoittanut tota,tuo pitäisi olla aito kahvilakilpuri harrikka,vaan se pyörä,millä hänen kanssaan kilpaileva kaveri siinä alussa ajaa,nyt muuten meni itseltä pyörät sekaisin,se,mitä tarkoitan on 1100 äffä suzuki ja tuo cbx 750 jenkkiversio esiintyi aikoinaan parranajokonemainoksessa,sorry