Minustakin tuli enskan omistaja

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Rampe
Pyörä: Tervatien kulkijoita

Minustakin tuli enskan omistaja

Viesti Kirjoittaja Rampe »

Nyt tuli viimein tehtyä päätös ja ostin tänään "vanhoilla päivilläni" oman pyörän ja neuvot olisivat kovasti tarpeen. Eli Satakunnassa alkaa pyöriä Yamaha 660 Tenere -91. Löytyykö ko. malliin hyvää huoltokäsikirjaa, vastaavaa kuin Haynesin autokirjat?
Pyörä ei ole vielä rekisterissä. eikä minulla ole vielä edes korttia :shock: vaikka muita kirjaimia kyllä löytyy :wink:
Täytyis mennä tulliin esitteleen papereita tai ensin pitäisi hankkia vastaavuustodistus ja uudet renkaat ja sitten pitäisi saada etuvilkut toimimaan, eli löytää irroitettujen johtojen vastakappaleet.
Pyörä tuli ostettua speederman:sta ja täytyy kyllä kehua kaverin pitkää pinnaa.

Kuinka monella on ollut vastaava pyörä ja millaisia kokemuksia on? Mitkä on pyörän ominaisuudet/omituisuudet? Mitä öljyä suosittelette moottoriin ja mihinkä huoltotoimiin pitää ensimmäiseksi kiinnittää huomiota kun on tuontipyörä?
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Onneksi olkoon, hyvä ostos.
Tää on hauskaa. :D :D

www.amazon.com kirjakaupasta ei ainakaan näyttänyt löytyvän manuaalia. Joku saksankielinen kirja siellä on listoilla, mutta ei löydy varastosta.

Amazonista kyllä yleensä löytyy vaikka mitä. Mä olen ostanut sieltä monta manuaalia.

Taitaa olla vaikea homma :? :?

Pekka
:shock: :shock:
AriK
Pyörä: KTM 950 adv. S
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AriK »

Moi

Onnex olkoon hyvän päätöksen johdosta :D
Hake

Viesti Kirjoittaja Hake »

Speederillä on luultavasti satakunnan pisin pinna, ehe ehe. Terveiset vaan jos pyörii täällä foorumilla ;)

Onnea ja iloa Rampelle valitsemansa kura-uran johdosta 8)
Vastaa Viestiin