Olen ostamassa Gas Gas 300EC, vm 05, tyhmäkö?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Ron Jeremy

Olen ostamassa Gas Gas 300EC, vm 05, tyhmäkö?

Viesti Kirjoittaja Ron Jeremy »

Joo eli kyseinen punakilpi enduro varattu mulle. Ajettu vähän ja hyvässä kunnossa muutenkin. Kertokaa mulle jos olen tekemässä tyhmyyden tai onko jotain mitä pitäis katsoa ennekuin ostan. Maanantaina pitäis tehrä kaupat.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Ruoste

Viesti Kirjoittaja Ruoste »

osta ny jo joku :lol: (tis is juumor)
Hösö
Pyörä: pyörätön

Viesti Kirjoittaja Hösö »

Ooksie iha varma et haluat 300 2t?

Eikö nyt samaan rahaan saa makosaa 4t? Vaikka kotaria ;)
MunaPussiRacingTeam!

Troy Lee:n kypärät ja vermeet!

LifeOfHösö

Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Ron Jeremy

Hösö kirjoitti:Ooksie iha varma et haluat 300 2t?

Eikö nyt samaan rahaan saa makosaa 4t? Vaikka kotaria ;)
Nooh toi huolto on helepompaa/halvempaa 2t:ssä. Gas Gas on paljon halvempi kuin vastaava kotari. Sen moottoria myös paljon kehutaan.
CellenMC vakuutti varaosien saatavuutta.
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
IceFire

Viesti Kirjoittaja IceFire »

No luulis ainakin tehoa riittävän.
-Eero K
Ron Jeremy

IceFire kirjoitti:No luulis ainakin tehoa riittävän.
Myyjä sanoi että säyseämpi peli aloittelijalle kuin 250cc 2t Gassi. Huomenna käyn koeajamassa. Toivottavasti ei lähde lapasesta :shock:
Ruoste

Täydellisen ot. mutta tuolla Hösön blogissa oli erittäin maukkaasti kuvailtu Suomalaista liikenne käyttäytymistä,puolin ja toisin.... Varovaista repeilyä oli ilmassa.
Ron Jeremy

Gassihan lähti kuin nappi housuista :D Sopi hyvin mun käteen ja jouset olivat sopivan jäykät 120kg jannulle jo valmiiksi vaikka olisi saanut jäykemmäksikin. Óli muuten lievästisanottuna tykki XT:n jälkeen :shock:
Taidanpa mennä maanantaina tekemään kauppasopimuksen :P
Tikkaoja
Pyörä: Canyon ja Cube

Viesti Kirjoittaja Tikkaoja »

Sen verran tosta Gassista, että endurospecial.com:ssa kirjoitettiin tehtaan lopettavan Gassin maahantuonnin toistaiseksi.

Jos itse olisin pyörää hankkimassa, katselisin kyllä muita merkkejä. Toki olen kuullut, että porukat hommailee osia niihin esim. ruotsista, mutta tarkempaa tietoa ei siitä mulla ole. Ite hankkiuduin eroon omasta Gassistani jo puoltoista vuotta sitten, kun hetken aikaa seurasin Callen toimintaa suhteellisen läheltä. Pari kaveria yritti ajaa kyseisellä merkillä ihan tosissaan, mutta joutuivat vaihtamaan merkkiä ihan vaan palvelun takia. Onneks ei ite hirveesti tarvinnu siellä asioida.

Cellen aikaan homma toimi ihan toisella tavalla.

Ite pyörästä ei oo mitään pahaa sanottavaa. Toi 300 tuntuu oikeesti säyseämmältä kun puolikas. Kolmesatkun kone on enemmän nelarityyppinen ilman kovaa tehopiikkiä ja muutenkaan ei revi niin äkäisesti. Siinä on erilainen sytkäboksi. Tuohon kun vaihtaa puolikkaan boksin niin saa olla jo pelimies pitelemässä, jotta pystyy kaikki tehot puiden välissä hyödyntämään...

-petteri
njaa

Viesti Kirjoittaja njaa »

Tikkaoja kirjoitti:Gassistani jo puoltoista vuotta sitten, kun hetken aikaa seurasin Callen toimintaa suhteellisen läheltä. Pari kaveria yritti ajaa kyseisellä merkillä ihan tosissaan, mutta joutuivat vaihtamaan merkkiä ihan vaan palvelun takia. Onneks ei ite hirveesti tarvinnu siellä asioida.
Joo.. palvelu on kyllä aika huonoa ko. putkassa, silloinkun tulee pieniä probleemia vara-osien kanssa.

Mitä nyt seurannut sivusilmällä, niin GasGaseistä ei näytä olevan kauhean helppo päästä eroon.
950Tomi
Pyörä: KTM 950 Adventure

Viesti Kirjoittaja 950Tomi »

njaa kirjoitti: Joo.. palvelu on kyllä aika huonoa ko. putkassa, silloinkun tulee pieniä probleemia vara-osien kanssa.

Mitä nyt seurannut sivusilmällä, niin GasGaseistä ei näytä olevan kauhean helppo päästä eroon.
No lyhyen vuoden mittaisen kokemuksen perusteella palvelussa tai varaosien saannissa ei ole mitään vikaa, tosin eipä niitä juuri ole tarvittu.

-Tomi
Gilera
Pyörä: Gilera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gilera »

Niinpä, tähän mennessä gassiin saanut kaikki osat Cellen mc:n hyllystä mitä olen tarvinnut. Lista ei kyllä ole pitkä. Osatkin ovat yleisti ottaen kohtuu hintaisia.

Merkki on aivan aliarvostettu suomessa (henkkoht mielipide). Ei tarvitse kuin katsoa alustan komponentit ja jarrut niin näkee että pyörä hyvä. Moottorit ovat näissä 2000luvun laitteissa kestäviä siinä missä muutkin.

Pyörästä ei ole vaikea päästä eroon, hinta sen ratkaisee, toisaalta se on esim kotariin verrattuna halpa ostaa. Ostaa halvalla ja myy halvalla, ei ongelmaa.

Tällä hetkellä omassa gassissa (EC200) eka mäntä kesti 1700km (siinä oli kyllä karvan liikaa), nyt mittarissa jotain 2150km eikä mitään vikaa toistaiseksi.

Jori
Ron Jeremy

Olen nyt viikon sisällä käynyt 3 puhelua Cellen MC:n kanssa. Kaveri on todella palvelualtis. Juttua riittää niin ettei meinaa puhelua saada poikki.
On vakuuttanut että varaosien saanti jatkuu ja maahantuontikuviot jatkuvat. 2 tuntia sitten kirjoitin kauppasopimuksen eli olen Gassi 300.vm.05 tuore omistaja. Sen verran edullisesti mielestäni lähti että kunhan kestäisi mulla pari kautta niin olen helvetin tyytyväinen. Opin ajamaan enduroa ja nään että onko mun juttu. Tuskin tossa pärrässä loppuu ominaisuudet mun käsissä ihan just. Nyt pitää ruveta kattelemaan edullista traileria seuraavaksi. Vetokoukku löytyy :D Oikeasti olen varautunut että ajan vasta keväällä.
Ruoste

Ei muutakun piikit alle! Jääradalla on suht turvallista totutella vähän kovempaan menoon.
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Ron Jeremy kirjoitti:Oikeasti olen varautunut että ajan vasta keväällä.
Talvella ajaminen on oikeastaan aika kivaa. Pyörä ja kuski pysyy puhtaana ja lumihankeen on kiva tupsahtaa tekemään enkeleitä :D
Nastarenkaat vain alle ja metsään ja järvenjäälle.
Vastaa Viestiin