Rehellistä peliäkö vai ei?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

KTP
Pyörä: KTM 625SXC

Rehellistä peliäkö vai ei?

Viesti Kirjoittaja KTP »

Alla oleva kyselyilmoitus pisti silmääni mp-foorumin, yleiset sivulta.

Uskaltaakohan tuohon kyselyyn vastata, vai onko saldona tuhoton määrä roskapostia sekä piakkoin häipyvä mopo? :roll:

Muutoin aika mielenkiintoinen kysely erikoisine kysymyksineen.

Tämän siis kopioin mp-foorumista;
Otsake: reissut virossa - enduroajaja, ole kiltti, vasta kysymyksiin :)

käytän vastauksia niin, että enduroreissu virossa olisi mahdollisesti makuusi mukaan!
anteeksi virheeni, en ole juuri oppinut suomen kieltä...

1. kuinka vanha olet?
2. oletko mies tai nainen?
3. minkälainen enduro-pyöra sinulla on? merkki, tilavuus, koko?
4. kuinka kauan olet ajanut enduroa?
5. mikä on kuukausipalkkasi?
alle 1500 euroa
1500-2000
2000-2500
enammän kuin 2500
6. oletko kiinnostunut enduroreissuista virossa?
7. kuinka paljon maksaisit 2-päivan reissusta (ruuat, saunat, yöpaikka, reissun johtajan palkka on jo hinnassa)?
50-100 euroa
100-125
125-150
150-175
8. oletko kiinnostunut jostakin erityisestä virossa? saaret tai lounais-viro tai pohjois-viro tai muu?

kiitos!
vastaukset laitta helenv1@ut.ee
Ainaski perässä pysytään :)
MrB
Pyörä: CB
Viesti:

Re: Rehellistä peliäkö vai ei?

Viesti Kirjoittaja MrB »

Tarton yliopisto sähköpostiosoitteena sentään on hieman uskottavampi kuin hotmail.com. Noi kysymykset on kyllä vähän syväluotaavia ihan bisneskartoituksen tekemiseen...

Voihan noista jättää vastaamatta liian yksilöiviin kysymyksiin, niin ainakin pyörä on siltä osin paremmin turvassa.
-- Backman
kuvagalleria
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Kyllä nuo minusta pisneskysymyksiltä näyttää. Eiköhän siinä yritetä onkia selville että kuinka kauhean hinnan ilikiää pekoilta periä. Joka tuommosesta reisusta on kiinnostunut vastaa tietenkin (tarkoitushakuisesti) hintahaarukan alareunan numeroilla :D
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Virossa on muuten mainioita teitä, maisemia ja majoitusmahdollisuuksia.
Ja edullista on vieläkin. Kävin siellä kavereiden kanssa tammikuussa, Saarenmaalla, en kuitenkaan moottoripyörällä.

Mä olin siellä vuonna 2001 MP69:n reissulla.

En nyt kyllä tommoseeen kyselyyn heti vastaisi ainakaan noiden kysymysten pohjalta, vaan voisihan sille laittaa sähköpostilla muita kyselyitä, että mistä on kysymys. Kyseessä on ilmiselvästi joku, joka aikoo järkätä Virossa maksullisia enduroturneita, mutta järjestetäänhän niitä Suomessakin. Virossa ois varmaan halvempaa.

Mutta tämän palstan käyttäjät tekevät varmaan mieluummin reissut omatoimisesti tai tällä porukalla.

Pekka
:shock: :shock:
KTP

Viesti Kirjoittaja KTP »

Tiedoksi, että kyllä Virossa on järjestetty enduro-ajeluita, esimerkkinä tuo E-vitamiini (paikallisten endurohemmojen järjestämä). Virossa näyttää sen perusteella olevan aika upeita ja haastavia ajomaastoja. Oulusta vain on piitkästi matkaa lähteä viikonlopun reissuun Viroon, tarvisi ottaa pari lisäpäivää noihin alku- ja loppu siirtymiin. Päivässäkin aika rankkaa ajaa Hesaan asti.

Tsekkaappa täältä kuvat, on tosi upeita.

http://www.allroadtour.fi/vitamiini2004.htm
Veijo
Pyörä: Cube AMS100 LTD

Viesti Kirjoittaja Veijo »

MP69 on järjestänyt jo yli kymmenen vuoden ajan etappiajoja Eestiin, kts.
http://www.mp69.fi/etappi05.html

-Veijo-
Hake

Viesti Kirjoittaja Hake »

Olipa kyllä sellasia kysymyksiä etten ihan kylmiltään lähtis vastailemaan yhtään mitään. Varsinkin toi "kuinka paljon on kuukausipalkkasi"? Vat te hell, mitäs se siihen kuuluu kiinnostaako lähtee viroon mopoilemaan?

Vai meinaakohan ne asettaa jotkut tulorajat :D
2. Oletko mies tai nainen?
Jos mies, niin rikas mies?

Jos nainen, niin oletko kaunis? (arviointi asteikolla 5-10, jossa 5 rumin ja 10 kaunein.)

Tää juttu haisee, kauas.

mwahahahahah sori sori soorii..
JSL
Pyörä: KTM 790 Adventure, 640LC4 E, vm. 2003

Viesti Kirjoittaja JSL »

Ompas epäluuloista sakkia.. vai olenko itse vaan liian hyväuskoinen?

Mitä olen vastaavia muita nähnyt niin ihan samanlaisia kysymyksiä nuo on. Ei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä, että halutaan tietää esim. potentiaalisen asiakaskunnan tulotaso, päinvastoin. Ihan tavallinen markkinakartoituskysely.
KTP

Viesti Kirjoittaja KTP »

Juu, kiitos Vepa linkistä. Näytti vaan tuo reissu viksumman väestön reissulta, johon mun mopedilla ei oo asijaa...ei kestä minunkaan p...e. Enkä myöskään oo kovin innokas haalaamaan teryleenejä ja meikkejä mukana reissuilla, tuonnehan niitä tarvis vissiinkin :wink: Meikit mahtais muuttua mössöksi tään mooppedin kyydissä :(

Viro olis tutustumisen arvoinen paikka ja nuo järjestetyt reissut turvallisia. Hintataso ei siellä päätä huimaa, joten tällainen köyhempi yksilökin saattaisi raskia lähteä.
Erehdyin tässä vastikään päivittämään autoni, joten lompsassa ei näytä olevan enää mitään. Ei ollut sittenkään viisas teko ja niinbä tyhmästä päästä kärsiikin koko ruumis...ja piiitkään.

Miksei muuten viimeisin ja mielenkiintoisin linkki (enduroreissu -97) toiminut ???
HeikkiT

Viesti Kirjoittaja HeikkiT »

Veijo kirjoitti:MP69 on järjestänyt jo yli kymmenen vuoden ajan etappiajoja Eestiin, kts.
http://www.mp69.fi/etappi05.html
Minusta nuo kuvat näytti enimmäkseen kyykky- / matkapyörä tapaamiselta ja ajelulta? Osa noista pyöristä ei varmaan ole koskaan nähnytkään sorateitä.
Veijo

KTP kirjoitti: Miksei muuten viimeisin ja mielenkiintoisin linkki (enduroreissu -97) toiminut ???
Vaikka mä melkein kaiken tiedän, niin en vastausta tähän. Kyllä siellä kurapyöräosastokin on, mutta niistä ei ole kuvia. Ajaminen on tärkeämpää kuin kuvien räpsiminen. Timo M. on ollut reissulla monta kertaa. Itse en ole vielä mukaan lähtenyt, mahtaisivatkohan edes kelpuuttaa mukaan tai päästää rajalla läpi tämmöstä "pikkurikollista" (ja tähän ei tule yhtään hymiötä tai persiötä).

-Veijo-
Kipa
Pyörä: SE ja kolmipökö

Viesti Kirjoittaja Kipa »

Eestin etapin idea on siinä, että jokainen saa ajaa mitä reittiä haluaa kunhan on ajoissa rastipaikoilla (ruoka, nähtävyys tjsp). Pari kertaa olen ollut mukana ja taas lähdössä, enpä ole meikkipussia tarvinnut ja parhaita reissuja missä olen mukana ollut. Nytkin lähdössä kaikki Daltonit (K, H, M ja T) eli soralla mennään vaikka emännykset onkin kyydissä. Suosiota kuvastanee jonkin verran se, että nytkin 80 reissupaikkaa menivät alle viidessä minuutissa.... Hauska olisi tosin lähteä vain äijäporukallakin lennättämään Eestin soraa, samoin Saku-enduroon aion vielä joskus mennä. Haastankin tässä Vepan mukaan joko ensi keväänä tai syksynä...??? Hitaampi tarjoaa tölkin Sakua!

Kipa
Veijo

Kipa kirjoitti:Haastankin tässä Vepan mukaan joko ensi keväänä tai syksynä...??? Hitaampi tarjoaa tölkin Sakua!
Kipa
Yllytyshullu kun olen, niin on kait se haaste otettava vastaan. Minähän olenkin nyt kokenut kisakuski, kun minulla on SML:n lisenssi ja osallistuin ensimmäistä kertaa Kamoken kerhosarjaan sunnuntaina, viides sija :) Viikon päästä sunnutaina menen Sirkun kanssa könyämään Raumalle :oops:

Edit: Onkos se Saku-enduro sama kuin tämä http://www.favoroffroad.ee/fin?
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

KTP kirjoitti:Juu, kiitos Vepa linkistä. Näytti vaan tuo reissu viksumman väestön reissulta, johon mun mopedilla ei oo asijaa...ei kestä minunkaan p...e. Enkä myöskään oo kovin innokas haalaamaan teryleenejä ja meikkejä mukana reissuilla, tuonnehan niitä tarvis vissiinkin :wink: Meikit mahtais muuttua mössöksi tään mooppedin kyydissä :(

???
Heh.. kuulun sitten minäkin parempaan porukkaan ja vielä kymmenenä peräkkäisenä vuonna.

Pikku vinkki: siitä kuvaajan selän takaa, niiden customien parkkipaikalta, lähtee lähes poikkeuksetta loputon sorapolkujen viidakko. Katsokaapas tarkkaan niitä horisontin pölypilviä :wink:
timo
Pyörä: PELTOKYRPIÄINEN

Viesti Kirjoittaja timo »

Ja vielä siitä kyselystä epäluuloisille: kysykää rohkeasti meiliosoitteen takana olijalta tarkennuksia.
Vastaa Viestiin