Meinasin tilata pientä tilpehööriä Sommerilta mm. ohjaustangon korotuspalat 30 mm yms. Postikulut olivat aika reippaat kuitenkin aika pieneen tilaukseen (30 € / 5kg). Jos muilla Oulun seudulla on tarpeita Somerrilta, niin jaetaan postikuluja kimppatilauksella. Privaviestillä tavoittaa...
Mä voisin tilata itselleni mikunin BST40-kaasariin sopivan "jatkomallin" tyhjäkäynnin seosruuvin. Pyörä mulla on tosin DR650SE, mutta tietääkseni kaasutin löytyy LC4-pyöristä??
Laittakaa privaviestinä tai vastauksena tähän ketjuun tuotteen tilausnumero, hinta, kpl määrä ja tilaajan yhteystiedot. Laitan tilauksen vetämään viimeistään torstaina. Jaetaan tilauskulut sitten suoraan tilaajien määrän mukaan tasan.
Sommerin kimppatilaus menossa nyt tilaukseen. Mukana Tertsu, eari, Topponen ja Ilkka. Ilmoittelen tähän samaan viestiketjuun kun tavarat ovat tulleet. Sovitaan sitten maksuista ja mistä tavarat voipii noutaa.
Väliaikatietoja sen verran, että tilaus on tehty 10.5. mutta eipä ole tavaroita, eikä minkäänlaista tilausvahvistustakaan kuulunut. Laitoin Sommerille mailia tänään...
Tänään tuli sitten tietoa, että ketjusuojan (Topposen tilaama) kanssa on probleemia. Lähettävät muut kamat tänään ja sen ketjusuojan sitten kun saavat. Mahdollisesti ensviikolla sitten olis tavarat haettavissa ?
Ei noi kyllä Sommerilla maili tiedusteluihin kauhean ripeästi vastaa
tertsu kirjoitti:Väliaikatietoja sen verran, että tilaus on tehty 10.5. mutta eipä ole tavaroita, eikä minkäänlaista tilausvahvistustakaan
kuulunut. Laitoin Sommerille mailia tänään...
Väliaikatietoja taas
Visa kortilta oli napattu 25.5. rahat, joten luultavasti kamat ovat tulossa lukuunottamatta sitä ketjusuojaa. Olen juuri nyt lähdössä reissuun ja palailen kotiin sunnuntai iltana, joten ensviikkoon menee ennenkuin tavarat saatte.