Näyttää menneen tuo Copartin homma melko kalliiksi...
Katellu että jos löytäis sieltä pientä laittoa vaativan pyörän emännälle opettelukäyttöön.
Olis Pirkkalassa -96 vuosimallin Gsf Suzuki, jos sais esim 500€ niin kulut olis jo melkein 200€ ja polttoaineet 700km matkalle.
Ei ehkä kannata.
Pari vuotta sitten ostin edellisen niin kulut oli noin 50€.
https://www.copart.fi/content/fi/fi-fl/ ... d-payments
Copart
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 1230
- Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 11:15 pm
- Pyörä: Trek Roscoe 6
- Paikkakunta: Ylivieska
Copart
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> Polkupyörä
-
- Viestit: 2004
- Liittynyt: La Huhti 07, 2007 10:04 pm
- Pyörä: 900ss elefant+fe 501 Husaberg +TE610
- Paikkakunta: jokela
Re: Copart
Aika arvokasta huutokauppaa. Pitää huutajat kurissa ja hinnat halvempana. Noi kai kuitenkin myydään,eikä mene taas uusintakierrokselle edellisen voittaneen huudon lähtöhinnalla...Pro only,niin saa jäsenmaksusta hyödyn.
Re: Copart
Uskomattoman paljon tulee lisäkuluja, toki tuollahan ne "elää" ja ajoneuvojen hinnat saa sitten olla mitä tykkää.
AVK:n aikana noihin jotain mielenkiintoa oli mutta copartin ostettua toiminnan meni kyllä totaalisesti mielenkiinto.
Onneksi ehjiäkin löytyy jo suht hyvällä hinnalla ettei tarvitse maksaa romusta ehjän hintaa.
AVK:n aikana noihin jotain mielenkiintoa oli mutta copartin ostettua toiminnan meni kyllä totaalisesti mielenkiinto.
Onneksi ehjiäkin löytyy jo suht hyvällä hinnalla ettei tarvitse maksaa romusta ehjän hintaa.
Hondamies kahdella ja neljällä pyörällä
Re: Copart
Kaveri huusi kotarin viikonloppuna, eilin yrittivät hakea klo 16:04. Eivät antaneet, kun kello on yli 16:00, vaikka koko pulju on auki 17:00 asti... On kyllä meno muuttunut AVK:sta.
690 Enduro R -12
-
- Viestit: 108
- Liittynyt: La Huhti 12, 2014 12:56 pm
- Pyörä: CRF 300 L ja TY 250
- Paikkakunta: Tussuby.
Re: Copart
Juu, perceestä on ! Mutta eihän se, bisnestä tekevät ja muulla ei väliä.
Äänestin siis jaloilla, kuten varmaan moni muukin.
Oon 6, tai 7 pyörää tuolta hakenu, korjannu ja hukannu. Kaikki kannattavasti +merkkisinä.
Äänestin siis jaloilla, kuten varmaan moni muukin.
Oon 6, tai 7 pyörää tuolta hakenu, korjannu ja hukannu. Kaikki kannattavasti +merkkisinä.
Viraton, varaton, vastuuton, mutta velaton ja ylpeä siitä.
Re: Copart
AVK aikoina ostelin autoja, mönkijän, useita moottoripyöriä ja pyörien osia yms.
silloin oli helppo käydä paikanpäällä ihmettelemässä ja kuluja ei ollut, hinta oli mitä oli. Osista esim pystyi jopa tinkaamaan.
copart aika on pelkkää kulua, jopa huutaakseen pitää olla vuosimaksu maksettu. jokainen huuto maksaa, jos tuote on kallis niin kustannukset on todella isot. ja jo halvoissa, esim mopoissa kulut nostaa ihan liikaa, ja vie kannattavuutta rajusti.
copart aikana olen yhden meinannut ostaa, mutta olen sitten lopettanut jopa sen seuraamisen ja siirtynyt huutokaupat.com seuraamiseen. siinä on samaa iloa kuin aikoinaan oli avk:lla.
hienoin moottoripyöräaika avk:lla oli ne vuodet kun suomessa alkoi rata-ajo innostus, jossain 2000 luvun alussa, ja tällöin kaskot korvasivat pyöriä. Silloin yleinen pyörä oli tonniset kyykyt ja radalla kun lipsauttivat niitä niin vauriot oli pieni. ei sellaisia oikeita liikennekolareita päin mitään, vaan liukuneita, naarmuuntuneita lähes tuliteriä pyöriä joissa ei ollut muuta iän tuomaa ongelmaa tai kulumaa tai kone ongelmia. Lisäksi kun ne ei olleet huutokauppoja, vaan niille annettiin hinta, niin välillä oli todella hyviä.
myös moottoripyörien osia sai keräilykasoista todella järkeviin hintoihin välillä.
no mikään ei kestä ikuisesti.
silloin oli helppo käydä paikanpäällä ihmettelemässä ja kuluja ei ollut, hinta oli mitä oli. Osista esim pystyi jopa tinkaamaan.
copart aika on pelkkää kulua, jopa huutaakseen pitää olla vuosimaksu maksettu. jokainen huuto maksaa, jos tuote on kallis niin kustannukset on todella isot. ja jo halvoissa, esim mopoissa kulut nostaa ihan liikaa, ja vie kannattavuutta rajusti.
copart aikana olen yhden meinannut ostaa, mutta olen sitten lopettanut jopa sen seuraamisen ja siirtynyt huutokaupat.com seuraamiseen. siinä on samaa iloa kuin aikoinaan oli avk:lla.
hienoin moottoripyöräaika avk:lla oli ne vuodet kun suomessa alkoi rata-ajo innostus, jossain 2000 luvun alussa, ja tällöin kaskot korvasivat pyöriä. Silloin yleinen pyörä oli tonniset kyykyt ja radalla kun lipsauttivat niitä niin vauriot oli pieni. ei sellaisia oikeita liikennekolareita päin mitään, vaan liukuneita, naarmuuntuneita lähes tuliteriä pyöriä joissa ei ollut muuta iän tuomaa ongelmaa tai kulumaa tai kone ongelmia. Lisäksi kun ne ei olleet huutokauppoja, vaan niille annettiin hinta, niin välillä oli todella hyviä.
myös moottoripyörien osia sai keräilykasoista todella järkeviin hintoihin välillä.
no mikään ei kestä ikuisesti.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
E. F. Schumacher