Pyörä varastettu Tampereella (Suzuki DR600 -85)

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
pokkis
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Elo 13, 2018 11:41 am
Pyörä: Suzuki DR 600S -85
Paikkakunta: Tampere

Pyörä varastettu Tampereella (Suzuki DR600 -85)

Viesti Kirjoittaja pokkis »

Tervehdys,

Viime yönä kävi taloyhtiössä varkaita, ja ilmeisesti saman porukan kyytiin lähti talon päädystä kuvassa näkyvä tohtori. Tapahtumapaikkana Peltolammi Tampereella.

Kyseessä siis vuoden -85 Suzuki DR600. Renkaina edessä Mitas E-07 ja takana E-07+, molemmat hellästi käytettyjä. Tankki satiinimusta, alareunassa vähän harmaanvihreää, vasemmassa alanurkassa lommo. Varkauden aikana oli kiinnitettynä kuvassa näkyvä musta takapaksi.

Kokonaisena tätä enää tuskin näen, mutta ilmoitelkaa jos jossain tulee tämmöinen osina vastaan. Rikosilmoitus on toki tehty, mutta kokemus osoittaa, ettei siitä mitään iloa ole.

edit: Kuva löytyy täältä: https://ibb.co/gSMWqjt
Minua on turhaa syyttää mistään! Minä olen aina ollut hyvien puolella!
Avatar
pokkis
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Elo 13, 2018 11:41 am
Pyörä: Suzuki DR 600S -85
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyörä varastettu Tampereella (Suzuki DR600 -85)

Viesti Kirjoittaja pokkis »

Pyörä on löytynyt, ja varkaat poliisiasemalla kopissa. Olipahan taas yhdenlainen seikkailu tämäkin.
Minua on turhaa syyttää mistään! Minä olen aina ollut hyvien puolella!
Avatar
mek
Viestit: 2681
Liittynyt: Ke Loka 22, 2008 3:07 pm
Pyörä: V7
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: Pyörä varastettu Tampereella (Suzuki DR600 -85)

Viesti Kirjoittaja mek »

Oliko tehneet muutakin syntiä, kun ihan koppiin pantiin?
Avatar
pokkis
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Elo 13, 2018 11:41 am
Pyörä: Suzuki DR 600S -85
Paikkakunta: Tampere

Re: Pyörä varastettu Tampereella (Suzuki DR600 -85)

Viesti Kirjoittaja pokkis »

Olivat ruuvailleet pöllittyä Tohtoria keskellä päivää kerrostalon parkkipaikalla, ja näyttäneet niin epämääräisiltä että joku oli soittanut poliisit. Jäivät ihan itse teosta kiinni. Ja aina tuommoista tekeviltä narkkareilta löytyy sitä muutakin syntiä repusta sen verran, että reissulla poliisiasemalle joutuvat vastailemaan vähän jos jonkinmoisiin kysymyksiin. Pyörän mukana vietyjä työkaluja inventoidessa tuli vastaan jonkin verran semmoista sälää josta poliisi oli, että "pengotaan tämä vasta asemalla sitten". Kyllä koppiin päätyy ainakin yöksi tai pariksi vähemmästäkin.
Minua on turhaa syyttää mistään! Minä olen aina ollut hyvien puolella!
Vastaa Viestiin