Arvioi KTM:lle hinta
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Arvioi KTM:lle hinta
Tämä ei siis ole myynti-ilmoitus vaan kaipaan kokeneempien kaverien mielipiteitä kotarin hinnalle. Eli ei tarvitse olla kiinnostunut itse laitteesta tuodakseen oman kantansa julki. Toisaalta jos kiinnostaa niin voipi siitäkin kertoa, mutta laitan pyörän sitten varmaan erikseen myyntipalstalle.
Eräästä käsittämättömästä syystä joudun nyt kuitenkin luopumaaan rakkaasta KTM 990 Adventuresta. Tämän vuotinen on, abs:llä, väri musta ja kaatumaraudat asennettuna. Huollettu kirjan mukaan, nyt on 8tkm mittarissa. Pari pikku raapaisua metsästä. Itse olen epävarma mitä tuosta pyytäisin.
Kimmo kiittää mielipiteistä.
Eräästä käsittämättömästä syystä joudun nyt kuitenkin luopumaaan rakkaasta KTM 990 Adventuresta. Tämän vuotinen on, abs:llä, väri musta ja kaatumaraudat asennettuna. Huollettu kirjan mukaan, nyt on 8tkm mittarissa. Pari pikku raapaisua metsästä. Itse olen epävarma mitä tuosta pyytäisin.
Kimmo kiittää mielipiteistä.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Re: Arvioi KTM:lle hinta
Hintapyyntö riippuu varmaankin siitä kuinka nopeasti pyörä täytyy saada myytyä. "Halvalla" jos myyt, niin ostan toisen
Ei ole käytettyjen pyörien hintatasosta kokemusta, mutta kait siitä uuden hinnasta täytyy tonni pari tiputtaa ?
Kura lentää...
-
LightSpeed
- Pyörä: FE390,12GS
Onhan se paljon, mutta moottoripyörien, kuten monen muunkin kestokulutushyödykkeen, hinta laskee logaritmisesti, ei lineaarisesti. Katupyörän hinta puolittuu seitsemässä vuodessa, kurapyörän hieman nopeammin. Ihan uuden pyörän hinta tippuu euromääräisesti, siis absoluuttisesti, eniten ensimmäisten vuosien aikana. Elämä on...voi voi.LightSpeed kirjoitti:Kun ei koskaan ole minulla rahaa ollut,niin en juuri mitään siitä ymmärrä mutta onko n.(17200-13000=) 4200€ melko hintavaa 8tkm:lle.Elämä lienee kallista.
Eiköhän tuossa omassa ritsassani (kTm 640 Adv) ole hinnan pudotus kaikkein järkyttävin, vuodessa n.4tEur, kun lähtöhinta on 12tEur. Tiesin sen jo ostohetkellä ja tuo hinnanputoaminen syy oli juuri miksi ostin sen uutena, koska aika pitkälle riippuu omistajasta missä kunnossa LC4-koneinen pyörä loppujen lopuksi on. Joko pitää ostaa kymmeniä tuhansia tahkottu laite tai takuunalainen.
Riku
Riku
-
kymppivalve
- Pyörä: fillari
- Seppo Honkanen
- Pyörä: HVA TE300i, EXC150TPi, 690 Enduro R