Kokemuksia tuontifirmoista
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kokemuksia tuontifirmoista
Pitänee taas kerran turvautua saksan käytettyihin kun kotimainen tarjonta on heikkoa XR:n osalta.
Nyt kaivattaisiin tuoreita kokemuksia saksantuojista, nimenomaan firmoista. Menikö joku pieleen? Uskallatko suositella jotakuta?
Nyt kaivattaisiin tuoreita kokemuksia saksantuojista, nimenomaan firmoista. Menikö joku pieleen? Uskallatko suositella jotakuta?
Kaveri toi (tai tuotatti) dominaattorin vuosi sitten, kaikki meni nappiin ja kulut olivat muistaakseni luokkaa 300-400 euroa. Itse tuotin jyväskyläläisellä firmalla auton, helppoa ja mitään murheita ei ole ollut. Tosin jotkin autoliikkeet ovat nihkeitä ottamaan vaihdossa tai huoltamaan, mutta jyväskylässä on merkkiliike huoltanut ja toimittanut mm. suomenkielisen ohjekirjan. Pyörien kanssa ei liene ongelmia kauppiaiden kanssa.
Pyörän tuontia on käsitelty täälläkin paljon mutta kehuja/moitteita firman nimellä löytyy vähän.
Olisin voinut jatkaa tähän ketjuun mutta teinpä vastoin sääntöjä ja aloitin uuden topicin.
Itse tuonti on nyt pois suljettu vaihtoehto kun aikaa on hädin tuskin ajeluun.
Olisin voinut jatkaa tähän ketjuun mutta teinpä vastoin sääntöjä ja aloitin uuden topicin.
Itse tuonti on nyt pois suljettu vaihtoehto kun aikaa on hädin tuskin ajeluun.