kypärä testejä?

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

rowe
Pyörä: ktm

kypärä testejä?

Viesti Kirjoittaja rowe »

Morjens. Sellainen tuli mieleen et täältähän sitä vois apuja kysellä asiaan ja se liittyy kypärään. Tuli tuossa elokuun viimeisenä päivänä otettua emännän kans mittaa poron kanssa. Poro menetti henkensä me jäätiin jäljelle elävänä,tosin saikulla vieläkin....ei ihan täysin kunnossa. Vaan usko pyöräilyyn jatkuu ja hiekkatiet ei pelota. Oon noita varusteita sit ostanut uusia kun kaikki riekaleina sen tapahtuman jälkeen. Tänään sit oli kypärän vuoro ja siinä se sit sohvalla vieressä nukkuu kun emäntä otti sen pois sängystä,onneks ite viereen kuitenkin pääsee kai? Mutta se kysymys onko ollut tai onko kypäristä jotain testejä? En tarkoita jotain kuin hiljaisia tai muita ominaisuuksia niissä on,vaan sellaisia missä niihin kohdistuu iskuja yms niinku kolari. Ainakin tuo minun entinen kypärä hoiti hommansa vaik siinä pitkä halkeama onkin ja muutenkin sen näköinen et jotain sille tapahtunut. Ei se kypärä taida pienestä kopsusta normaalisti kyllä haljeta....mut viel tääl ollaan ja palstaa seurataan. Eli se kolaritesti onko sellaisia?
Jani-SRI
Pyörä: 530exc,690RALLY

Re: kypärä testejä?

Viesti Kirjoittaja Jani-SRI »

En ole Suomessa edes asunut moneen vuoteen mutta ainakin Bike lehti teki "tormays testeja" kyparille aikaisemmin.

Testeissa testattiin kyparien kestoa testipenkkia hyvaksi kayttaen.

Olen myos nahnyt ulkomaisissa lehdissa vastaavanlaisia testeja.
.....Ja kayntiin palmun alta :)
rowe
Pyörä: ktm

Viesti Kirjoittaja rowe »

Jani-SRI kirjoitti:En ole Suomessa edes asunut moneen vuoteen mutta ainakin Bike lehti teki "tormays testeja" kyparille aikaisemmin.

Testeissa testattiin kyparien kestoa testipenkkia hyvaksi kaytta en.

Olen myos nahnyt ulkomaisissa lehdissa vastaavanlaisia testeja.
Jani-SRI
Pyörä: 530exc,690RALLY

Viesti Kirjoittaja Jani-SRI »

Jotain kypara testi tilastoja britti sivuilta...

http://sharp.direct.gov.uk/about-sharp/

Jotain bike lehden testia crossipotista...taitaa olla kuitenkin ilman tunkeutumistestia...

http://www.scribd.com/doc/134883335/XBi ... sti#scribd
.....Ja kayntiin palmun alta :)
Vastaa Viestiin