Olipas taas reissu
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
Olipas taas reissu
Jeps eli ensimmäinen hyvin tärkeä päätekijä tässä tarinassa on http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=380329 ja sitten toinen on se että tarkoitus oli ajella tuo ko. pärrä Kuhmosta Rovaniemelle kun hinnasta päästiin sopuun ja kaiken piti olla kunnossa mutta myyjä ei kuulema ollut itse ajellut kuin kaupungissa. Noh matkaahan tuonne kuhmoon tulee Rovaniemeltä noin 400km suuntaansa, joka ei kyllä minua haitannut vaan kauppojen synnyttyä lähdettiin ajelemaan siten että autolla porukka edessä ja itse pärrällä perästä. Saatiin taitettua noin 100km ja silloin se tapahtui... Kone ottaa ja mooaa ja ei mitään vaan hurrutella tien laitaan ja yrittää käynnistää mutta kaikki puristukset hävöksissä ja koneesta kuuluu pientä rohinaa yläpäästä. Joten nyt pärrä majailee Kajaanissa odottaen kuljetusliikkeen kyytiin päsyä ja matkaa tänne Rovaniemellä. Joten lisää infoa kun saadaan konetta auki 
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
Jeps Tase puhuut ihan asiaa et toi keula on jonku arvonen ja noi vanteet on yks syy miks ei tuota kauppaa enää tuohon hintaan kovin innostas alkaa purkaan ja onhan tuossa viel Devilin sliparikin ni mikä ettei. Mut katella mitä kone on syönyt kun öljyä se kyllä tuntu kierrättävän ku kansipahvin välistäkin sitä jonkin verran pihalle tirskutteli.
Ja Wesihiidelle viel sen verran et ei toi 400km suuntaansa niin pahalta vaikuttanut kun toinen vaihtoehto oli nurmijärveltä jonne +800km suuntaansa
Ja Wesihiidelle viel sen verran et ei toi 400km suuntaansa niin pahalta vaikuttanut kun toinen vaihtoehto oli nurmijärveltä jonne +800km suuntaansa
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
http://mbnet.fi/kizmo/tuho/
Tappioksi tuli mäntä ja pakoventtiilit, kannen ja sylinterin saapi kuntoon koneistamossa. Väittäsin että laihan seoksen lisäksi väärän lämpöarvon tulppa tuon aiheutti, unohdettiin tosin mokoma tarkistaa
Tappioksi tuli mäntä ja pakoventtiilit, kannen ja sylinterin saapi kuntoon koneistamossa. Väittäsin että laihan seoksen lisäksi väärän lämpöarvon tulppa tuon aiheutti, unohdettiin tosin mokoma tarkistaa
Hyvin menee mutta menkööt
Ohhoh 
Minkä kokonen mäntä tossa oli? Mulla olis daran orggis 105mm mäntä
Vois tulla aika mukavasti cuutioita, jos on paljonkin pienempi
Minkä kokoinen männäntappi?
Ettei olis vaan nakuttanut liian kovien puristuksien + vähän laihalla olevien seoksien takia?
Jos pelkästä laihasta seoksesta johtui, niin on kyllä ollut perkeleen laihalla! Pitäis huomata jo ajossa selkeesti
Minkä kokonen mäntä tossa oli? Mulla olis daran orggis 105mm mäntä
Vois tulla aika mukavasti cuutioita, jos on paljonkin pienempi
Ettei olis vaan nakuttanut liian kovien puristuksien + vähän laihalla olevien seoksien takia?
Jos pelkästä laihasta seoksesta johtui, niin on kyllä ollut perkeleen laihalla! Pitäis huomata jo ajossa selkeesti
Sama tuli mieleen.Näyttää nakutus jäljiltä.Sytytys ja seos pielessä.kwak750 kirjoitti:Ohhoh
Väärällä tulpalla tommosta ei kyllä saa aikaan.
Väärällä tulpalla (liian kuuma) saa juurikin aikaan detonaatiota ja sitä kautta palotapahtuman lämpötilan huomattavaa kasvamista kun tulpan elektrodit alkaa hehkua ja sytyttää seosta huomattavasti kipinää aikaisemmin, tämän teorian vahvisti myös ikänsä lentokoneen moottoreita ropannut isäukkoni
Hyvin menee mutta menkööt
Sitten sinun teoriasi on oikea, isit ja äidit eivät erehdy koskaan...Kizmo kirjoitti: teorian vahvisti myös isäukkoni
Itse en vain usko siihen että pelkällä väärällä tulpalla saadaan tuommoista aikaan, ei ainakaan nykyisillä tulpilla.Kyllähän se tulppakin on ollut osasyyllisenä, sitä en kiellä.
Joskus kun ollaan ihan kokeilemalla etsitty oikeaa tulppaa moottoreihin mihin ei kirjoista apua löydy, niin kyllä tulppa on pettänyt ennen kuin moottorin sisuskalut.
Minkä lämpöarvon tulppa sinne kuuluu, ja mikä siellä oli?