Ei tälläkertaa

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Rapakko
Pyörä: Triumph Tiger 1050 SE (ABS) 2010

Ei tälläkertaa

Viesti Kirjoittaja Rapakko »

Semmonen sattuma sattu tuola matkanvarrella, että pysähtyessäni tankille, niin lähellä olevasta autosta ponkaisi heppu ulos ja pyysi minut myymään tohtorini hänelle, ja kysyi paljonko pyydän siitä. Hämmästyksen ja miettimisen jälkeen ilmoitin, ettei ole myytävänä, ainakaan vielä. Hän kyseli, että mistä olen pelin hommannut ja kun kerroin hänelle, että tuontipyörä on kysymyksessä ja lisäksi kerroin paljoko se todellisuudessa oli minulle tullut maksamaan, huoltojen ja tilpehöörien kanssa, niin hän tarjos heti siitä 500 euroa enemmän. Sanoin kuitenkin, ettei tälläkertaa.

Oottakaapa kun joskus pistän myyntiin tohtorin, niin silloin se ei kiinnosta ketään :)
Soratie on kuuma, vai miten se laulu meni?
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Juurinäin. Velipoika on sanonut etten saa panna mopoa myyntiin antamatta hänelle etuosto-oikeutta. Jokseenkin varmaa on, että jos panen sen joskus myyntiin niin hän ilmoittaa että: "saaaisin kyllä waimon puolesta ostaa mopon mutta mäenvaanhaluuu" :lol:
EsaM
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300

Viesti Kirjoittaja EsaM »

Mulla kävi saman tapaane tilanne tos keväällä, yks paikallinen tyyppi tuli työmaalle suu vaahdos et kenen toi pyörä on, ja munhan se oli :wink: Väkisin olis pitäny myydä mut sanoin ettei oo kaupan, kumpikaan ei antanu periksi--->kovapäisempi voitti ja eikä pyörä vaihtanut omistajaa. Jälkiviisaus iski siinä vaihees ku parin viikon päästä kone alko pitää hillitöntä rohinaa ja siitä paikasta avaukseen... myymällä olis säästyny paljolta mut ei välttämättä olis noin hyvää mopoa alla vieläkää :)
Vastaa Viestiin