Niin se sun varaendurosi arvo on kumminkin jotain sen verran että ei sitä varmaan rälläkän alle kannata laittaa.
Ja se toinen juttu varaderossa on v kone ja rebelissä rivi kakkonen joten näkee sillä kolmannella silmälläkin että kone on vaihdettu. Sitten se että siinä on YKSI hevosvoima enemmän kuin tällähetkellä sun varressa.
ja minäkin olen pärjännyt kevari iän/iäsyyden 125 rebelillä mutta sillä tarvi vain ajaa eikä paljon muuta niin kerkes kauas.
Kiitettävästi olet niitä kilometrejä kerännyt mittariin. Minulla olisikin kysymys mitä muuten pidät varaendurosta olen meinaan hankkimassa sellaista tai 125 xt jammua. kerro vähän hyvää ja huonoa. ja tuosta xt jammusta saa myös kertoa kokemuksia.
eiköhän se rebeli ole rivi kone
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
eiköhän se rebeli ole rivi kone
TOTTA KRISTUS
Taitaapi kirjoitella minulle
Hyviä puolia varaderossa on vakaa ajettava ja hyvä matkapyörä joka ei vie paljoa bensaa.
Huonoja puolia semmosia että ei ihan pikkupolulle kannonkiertoon mikään paras vaihtoehto. Eturengas alkaa olemaan supermotosliksin tasoa
Ajetaan kankaille 
Nii joo, vois vaikka myydä Hondan jos joku sattuu kiinnostumaan. Ostin itselleni hieman toisenlaisen kakspyöräisen avk:lta. Siitä uudesta menopelistä ei sitten sen enempää.
Hyviä puolia varaderossa on vakaa ajettava ja hyvä matkapyörä joka ei vie paljoa bensaa.
Huonoja puolia semmosia että ei ihan pikkupolulle kannonkiertoon mikään paras vaihtoehto. Eturengas alkaa olemaan supermotosliksin tasoa
Nii joo, vois vaikka myydä Hondan jos joku sattuu kiinnostumaan. Ostin itselleni hieman toisenlaisen kakspyöräisen avk:lta. Siitä uudesta menopelistä ei sitten sen enempää.