Sain pikakomennuksen päiväkirjan pitoon kun Venäjänmatkaaja ilmoitti lähdön olevan edessä. En ole mikään sivunikkari, mutta eiköhän siitä saa ymmärrettävää ja sehän on kai pääasia.
Lähteminen ei ole vanhalle konkarille enää niin iso kynnys että siitä pidettäisiin messua kuukausikaupalla. Varmaankin asiaan on muodostunut jo niin kova rutiini että suuremmat murheet etukäteen on vain kaluston tarkistus. Kalustosta puheen ollen, mielestäni Pekka on varsinainen kurapyöräilijä, hän ei vain ole niin nuuka kaluston suhteen.
Kaspianmerta kohden matka suuntaa ainakin aluksi ja sitä voi seurata osoitteessa: http://personal.inet.fi/koti/pekka.salo/index.html
Pekka Salo menee taas
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Pekka Salo menee taas
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Aika rutiinilla alkaa varmasti Pekalla noi Venäjän reissut menemään. Jos en ole laskuissa aivan sekaisin niin tämä on nyt sitten hänen neljäs pitempi reissu Venäjälle.
Pikkasen kateellisena noita juttuja saa lukea kun näyttää siltä, että tänä kesänä en lähde minkäänlaiseen moporeissuun. Suunnitelmia oli jos jonkinlaisia, mutta kaikki näyttävät kariutuvan.....
Pikkasen kateellisena noita juttuja saa lukea kun näyttää siltä, että tänä kesänä en lähde minkäänlaiseen moporeissuun. Suunnitelmia oli jos jonkinlaisia, mutta kaikki näyttävät kariutuvan.....
Tuttua on. Kuitenkin pelastus on lähellä! Hieman mielikuvitusta, jota on kertynyt omilla reissuilla, ja sitten vain lukemaan kavereitten matkoista. Minä ainakin olen käynyt jo "melkein" Venäjällä kun olen noita Pekan reissuja saanut seurata. Tänään vielä oli polkupyörä allaan kun tuli töihin, mutta ensiviikolla varmaan on suunta kohti kaakkoa.vkoivu kirjoitti: Pikkasen kateellisena noita juttuja saa lukea kun näyttää siltä, että tänä kesänä en lähde minkäänlaiseen moporeissuun. Suunnitelmia oli jos jonkinlaisia, mutta kaikki näyttävät kariutuvan.....
Vanha äijä, mutta aina yhtä lapsellinen.
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
Kyllähän sitä yksin voisi lähteä mopottelemaan vaikka minne kun tota aikaa toistaiseksi riittää. Mielummin kyllä kavereiden kanssa reissuja tekisin ja tällä kertaa matkaseuralaisten aikataulut on ne mitkä ovat esteenä reissulle. Varsinkin Venäjällä ajellessa vähintään kaksistaan liikkuen moni homma muuttuu niin paljon helpommaksi, mukavammaksi ja turvallisemmaksi, etten siellä SOPIVA matkaseura on enemmän kuin paikallaan.Länskäri kirjoitti:Tuttua on. Kuitenkin pelastus on lähellä! Hieman mielikuvitusta, jota on kertynyt omilla reissuilla, ja sitten vain lukemaan kavereitten matkoista. Minä ainakin olen käynyt jo "melkein" Venäjällä kun olen noita Pekan reissuja saanut seurata. Tänään vielä oli polkupyörä allaan kun tuli töihin, mutta ensiviikolla varmaan on suunta kohti kaakkoa.vkoivu kirjoitti: Pikkasen kateellisena noita juttuja saa lukea kun näyttää siltä, että tänä kesänä en lähde minkäänlaiseen moporeissuun. Suunnitelmia oli jos jonkinlaisia, mutta kaikki näyttävät kariutuvan.....
Vaan jos tänä kesänä ei tule minnekään lähdettyä niin sittenhän sitä ensi kesänä on entistkä kovempi polte lähtä reissuun. Kilsoja mulle on tänä kesänä toistaiseksi kertynyt yli 30 000 vähemmän mitä viime kesänä kertyi, mutta onhan tässä vielä kesää jäljellä.....