Posti (Itella) toimii joskus erinomaisesti

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Posti (Itella) toimii joskus erinomaisesti

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Lähetin pikakirjeen Helsingistä eilen klo 19:40 pudottamalla sen postilaatikkoon osoitteessa Postintaival 9 Pasilassa Helsingissä. Siinä henkilökunnan parkkipaikan vierellä.
Postin puhelinneuvonnasta olin saanut tiedon, että se on ainoa paikka, josta posti lähtee vielä lajitteluun klo 20:00.
En ehtinyt Helsingin pääpostiin ajoissa, se menee kiinni klo 19:00.

Kirjeessä oli Bemarin perälaakeri ja stefa, kas kummaa.
Laakerin sain haettua Biketeamista vasta klo 18.00. Ja siellä ei edes ollut stefaa, onneksi mulla oli.
Piti vielä käydä kotona pakkaamassa homma ja hakemassa se mun stefa.
Nuorgamisssa heput pulassa ja saivat pyörän Kaskon kyydillä Rovaniemelle päivässä.

Kyseinen pikakirje oli Rovaniemen keskustan pääpostin Poste Restantessa tänään aamulla klo 8:16 haettavissa tiskiltä. Aika hyvin Itellalta.
Tuo pikakirje on siitä kiva, että siitä saa seurantakoodin, jolla voi seurata paketin matkaa.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
merkava
Pyörä: Pegaso IE

Re: Posti (Itella) toimii joskus erinomaisesti

Viesti Kirjoittaja merkava »

Kyllähän se posti yleensä toimii ihan hyvin. Mieluummin itse postia käytän kun noita DHL:ää ynnä muita.

Postin toimipaikka mistä paketin voi hakea on kuitenkin melko lähellä, toisin kuin noilla muilla...

Eikä se nopeus välttämättä häpeä yhtään noille muille vaihtoehdoille. Joskus tulee mieleen käyttäiskö noita muita firmoja kukaan ellei jotkut nettikaupat niihin pakottaisi. :?:
Inline
Pyörä: Triumph Bonneville

Viesti Kirjoittaja Inline »

merkava kirjoitti:Kyllähän se posti yleensä toimii ihan hyvin. Mieluummin itse postia käytän kun noita DHL:ää ynnä muita.

Postin toimipaikka mistä paketin voi hakea on kuitenkin melko lähellä, toisin kuin noilla muilla...

Eikä se nopeus välttämättä häpeä yhtään noille muille vaihtoehdoille. Joskus tulee mieleen käyttäiskö noita muita firmoja kukaan ellei jotkut nettikaupat niihin pakottaisi. :?:
Joo ja on tosi kustannustehokasta Itellan toiminta. Ajetaan täysperiä täynnä rullakoita joissa on yks paketti per rullakko.
Että näin.
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Inline kirjoitti: Joo ja on tosi kustannustehokasta Itellan toiminta. Ajetaan täysperiä täynnä rullakoita joissa on yks paketti per rullakko.
Että näin.
Taittaa olla tuo jotain sisäpiirin tietoa.
Kyllähän sen Itellankin pitäisi toimia järkevällä taloudellisella pohjalla ja jos näin ei ole, niin kohta se homma on yksityistetty.

Pekka
Inline
Pyörä: Triumph Bonneville

Viesti Kirjoittaja Inline »

Pekkavee kirjoitti:
Inline kirjoitti: Joo ja on tosi kustannustehokasta Itellan toiminta. Ajetaan täysperiä täynnä rullakoita joissa on yks paketti per rullakko.
Että näin.
Taittaa olla tuo jotain sisäpiirin tietoa.
Kyllähän sen Itellankin pitäisi toimia järkevällä taloudellisella pohjalla ja jos näin ei ole, niin kohta se homma on yksityistetty.

Pekka
No sen verta yksityistä että joskus tullu noita ajettua ja ihmeteltyä kys touhua että mitä järkeä..
Vastaa Viestiin