Paypalilta rahat takaisin?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Harri Hemmilä
- Pyörä: R1200GS
Paypalilta rahat takaisin?
Eli miten se tapahtuu ja kuin kauan menee että saan rahat takaisin?
Tilasin Mynetmotolta nipun renkaita 23.6.
Ei ole tullut ilmoitusta että pakettia olisi lähetetty eikä seurantakoodia...
Laitoin perjantaina firmaan sähköpostia mutta ei ole tullut vastausta...
2 viikon päästä pitäis lähtiä kesälomareissulle ja ennen sitä pitäis saada rahat takaisin ja tilattua rengas toisesta paikasta, onnistuuko?
Tilasin Mynetmotolta nipun renkaita 23.6.
Ei ole tullut ilmoitusta että pakettia olisi lähetetty eikä seurantakoodia...
Laitoin perjantaina firmaan sähköpostia mutta ei ole tullut vastausta...
2 viikon päästä pitäis lähtiä kesälomareissulle ja ennen sitä pitäis saada rahat takaisin ja tilattua rengas toisesta paikasta, onnistuuko?
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
Koheltaja
- Pyörä: pyörätön
Re: Paypalilta rahat takaisin?
Mulla on mennyt noin viikko jos ei ole mitään ihmeellistä vääntöä saatu aikaan. PP:lle teet reklamaation, he ottaa yhteyttä Mynetmotoon ja pyytää heiltä selvitystä asiaan. Sen jälkeen tulee fyrkat takaisin muutaman päivän viiveellä, tai kamat lähtee matkaan jos ei ole jo matkalla jossain päin maailmaa.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
Harri Hemmilä
Aina aikasemmin tilaukset on tullu viikossa mutta nyt ei ole viikon aikana tullut mitään muuta kuin tilausvahvistus...
BMW f 650 Gs Dakar -01 ---> BMW f 800 Gs -08 ---> BMW R 1200 GS Lc 2013 ---> BMW R1100RT 1997---> BMW R1200GS 2005
-
Koheltaja
Ei sieltä aina tulee tilausvahvistusta, kerran tuli renkaat kotiin ennen kun sain tilausvahvistuksen.
-
Harri Hemmilä
Saitko seurantakoodia?
Tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen mutta sen jälkeen ei oo kuulunu mitään...
Just laitoin jo toisen sähköpostin sinne, tuskin vastaavat tuohonkaan
Tilausvahvistus tuli heti tilauksen jälkeen mutta sen jälkeen ei oo kuulunu mitään...
Just laitoin jo toisen sähköpostin sinne, tuskin vastaavat tuohonkaan
-
Koheltaja
Ei tullut silloin koodiakaan, se oli ainoa kerta kun kumpaakaan ei tullut.
- kimmokekki
- Pyörä: KTM 530 exc-R
Jää muuten varmaan Toi meidän alusmaan Jorgos kesälomille sitten vielä päälle päätteeksi ....
- nevis
- Pyörä: KTM lc4 640 Adventure
- Viesti:
Kerran jouduin väittelemään kiinalaisten kanssa, kun tuotetta ei ruennut kuulumaan.
Seurantakoodilla näkyi että tuote on ollut jo tukholmassa aika päiviä sitten..
Laitoin viestiä, että missä tuote, minä ei happy! , Käskivät ottamaan yhteyttä postiin.
Kerroin että ei auta kun netistä voi seurata lähetyksen kulkua postin sivuilta ja koko lähetystä ei näy..
Kului päiviä ja taa lähettämäni viestin jälkeen käskettiin ottaa yhteyttä postiin.
Nyt soitin sinne ja saman tarinan kertoi minulle mitä minä kerroin kiinalaisille että ei näy ja voin seurata lähetyskoodilla...
Sitten otin yhteyttä paypaliin että nyt on käyny köpelösti..
Lähettivät viestiä että kerro mitä on käyny.. Pistin tarinan seurantakoodeineen takasi..
Meniköhän päivä niin tuli viestiä että eivät pystyneen antamaan toimivaa seurantakoodia ja rahat palautuu seuraavanan päivänä... näin kävi rahat tuli tilille..
Meni taas päivä niin postiluukusta tippui lappu että lähetys saapunut postiin
Siellähän se tilaamani paketti oli, ne oli halvat kaupat ne..
Seurantakoodilla näkyi että tuote on ollut jo tukholmassa aika päiviä sitten..
Laitoin viestiä, että missä tuote, minä ei happy! , Käskivät ottamaan yhteyttä postiin.
Kerroin että ei auta kun netistä voi seurata lähetyksen kulkua postin sivuilta ja koko lähetystä ei näy..
Kului päiviä ja taa lähettämäni viestin jälkeen käskettiin ottaa yhteyttä postiin.
Nyt soitin sinne ja saman tarinan kertoi minulle mitä minä kerroin kiinalaisille että ei näy ja voin seurata lähetyskoodilla...
Sitten otin yhteyttä paypaliin että nyt on käyny köpelösti..
Lähettivät viestiä että kerro mitä on käyny.. Pistin tarinan seurantakoodeineen takasi..
Meniköhän päivä niin tuli viestiä että eivät pystyneen antamaan toimivaa seurantakoodia ja rahat palautuu seuraavanan päivänä... näin kävi rahat tuli tilille..
Meni taas päivä niin postiluukusta tippui lappu että lähetys saapunut postiin
Siellähän se tilaamani paketti oli, ne oli halvat kaupat ne..
---enskan se olla pitää---
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
Honda monkey Z50j>Suzuki PV50>Suzuki DR 800>KTM 640 adventure
- mico
- Pyörä: KTM 990 Adv, Yamaha Tenere 700 WR black
Paypalilla on siellä omalla tilillä se kohta josta voi raportoida tapahtumasta.
Pari kertaa olen joutunut raportoimaan kun joku nilhisti on veloittanut olemattomista tilauksista, molemmilla kerroilla on raha palautettu viikon sisään.
Pari kertaa olen joutunut raportoimaan kun joku nilhisti on veloittanut olemattomista tilauksista, molemmilla kerroilla on raha palautettu viikon sisään.
No rahat saat takaisin... mutta itsellä kävi niin että Belgiassa ? asuva venakko ? pyysi lisää rahaa ? Thaimaasta tulevaan toimitukseen
no tavaraa en saanut alkuperäisen maksun sain takaisin, mutta maksamani lisämaksu meni "jonnekkin" 
"Sataa saatana niin vitusti, koko ajan... menään vaan"
-
Harri Hemmilä
Pitää huomenna laittaa valitusta Paypalille menemään...
-
malandio
- Pyörä: DR 650 RSE / IC sidecar/ e-cross-bike
Viime kesänä tilasin sähköfillarin moottoripaketin ja maksoin paypalilla, johon on liitetty minun visa.
Ei kuulunut mitään paketista ja 30päivän jälkeen tein valituksen paypalille, että ei pakettia kuulu. Tähän mennessä olin laittanut jo parikin viestiä myyjälle, joihin ei vastattu. Paypalin reklamaation jälkeen tuli vittuileva viesti myyjältä alta puolen tunnin
No tilauksen purku ja rahat takaisin päin. Tilauksen purusta meni yli 2kk että rahat olivat kiertäneet ensin paypalilta visalle ja visalta takaisin omalle tilille.
Joten välillä tuokin on todella hidasta. Paypalin sivuilla minusta luki, että rahojen palautumiseen luottokorttiyhtiölle menee vähintään 1kk. Asia erikseen jos on maksanut paypalin accountilla olevalla varallisuudella, jolloin rahat palautuu irto päivissä takaisin paypalin tilille.
Edit: tarkistin ajat, Maksoin 14. heinäkuuta ja sain rahat takaisin 27. syyskuuta visalle, joka näkyi sitten visan tiliotteessa käyttävarana lokakuussa
Tovi vierähti....
Ei kuulunut mitään paketista ja 30päivän jälkeen tein valituksen paypalille, että ei pakettia kuulu. Tähän mennessä olin laittanut jo parikin viestiä myyjälle, joihin ei vastattu. Paypalin reklamaation jälkeen tuli vittuileva viesti myyjältä alta puolen tunnin
No tilauksen purku ja rahat takaisin päin. Tilauksen purusta meni yli 2kk että rahat olivat kiertäneet ensin paypalilta visalle ja visalta takaisin omalle tilille.
Joten välillä tuokin on todella hidasta. Paypalin sivuilla minusta luki, että rahojen palautumiseen luottokorttiyhtiölle menee vähintään 1kk. Asia erikseen jos on maksanut paypalin accountilla olevalla varallisuudella, jolloin rahat palautuu irto päivissä takaisin paypalin tilille.
Edit: tarkistin ajat, Maksoin 14. heinäkuuta ja sain rahat takaisin 27. syyskuuta visalle, joka näkyi sitten visan tiliotteessa käyttävarana lokakuussa
-
Marko Hemmilä
- Site Admin
- Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
- Viesti:
Eikös se oo helpointa soittaa sinne mynetmotolle ja kysyä asiasta?
-
Harri Hemmilä
Ei oo saksankieli hallussa...Marko Hemmilä kirjoitti:Eikös se oo helpointa soittaa sinne mynetmotolle ja kysyä asiasta?
-
Harri Hemmilä
Tänään aattelinn laittaa Paypalille valitusta menemään. Ajattelin vielä kuitenkin ensin vielä tarkistaa että joko olis tunnuksia tullu...
Ja olihan ne tullut!! Paketti ollut jo monta päivää Suomessa ja tänään oli yritetty toimittaa ovelle mutta kun olin töissä...
Kävin Postissa kysymässä että oliskohan mun paketti täällä ja siellähän se oli! Antovat vielä renkaat mukaan vaikka ei ollu Postin saapumisilmoitusta esittää.
Nyt on läjä renkaita tallissa ja rengasvoimistelu sais alkaa
Loppu hyvin, kaikki hyvin
Ja olihan ne tullut!! Paketti ollut jo monta päivää Suomessa ja tänään oli yritetty toimittaa ovelle mutta kun olin töissä...
Kävin Postissa kysymässä että oliskohan mun paketti täällä ja siellähän se oli! Antovat vielä renkaat mukaan vaikka ei ollu Postin saapumisilmoitusta esittää.
Nyt on läjä renkaita tallissa ja rengasvoimistelu sais alkaa
Loppu hyvin, kaikki hyvin