gps pocket pc mio 168
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
gps pocket pc mio 168
tuli tollanen hankittua. onkos kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta pyörässä ja miten toimi ja minkäs laista telinettä sille kannattas väsätä kun että se täytyy olla vesitiivis. onko arka tärinöille.ja miten kartanteko onnistuu 
marko.m
- Raimo
- Pyörä: BMW R80GS & XT1200Z
- Viesti:
Huomasitko Kantturan ohjaustangossa olleen kotelon? Se on Otterboxin tuotteita. Suomessa ainakaan viime keväänä ei ollut maahantuojaa, mutta tilasin sen saksasta http://www.unterwegs.biz/, maksoi parikymppiä. Tein itse vanhasta Ortliebin karttataskusta kalvon, jonka liimasin (millä muulla...) Liquisolella. Eli nyt voin käyttää styluksella kämmekkää myös sateella.
Tärinänvaimennuksen taas tein 5 mm roiskeläppäkumista, jonka taitoin putkikiinnikkeistä lenkille ja kotelon pohjaan. Jos nyt tekisin tuon kotelon, en koettaisi tehdä tuota vipusysteemiä PDA:n nappia ohjaamaan, vaan tekisin suuremman kalvoikkunan.
EDIT: lisätty kuvia mun virityksestä (Ideat by JPT)

Tärinänvaimennuksen taas tein 5 mm roiskeläppäkumista, jonka taitoin putkikiinnikkeistä lenkille ja kotelon pohjaan. Jos nyt tekisin tuon kotelon, en koettaisi tehdä tuota vipusysteemiä PDA:n nappia ohjaamaan, vaan tekisin suuremman kalvoikkunan.
EDIT: lisätty kuvia mun virityksestä (Ideat by JPT)

Viimeksi muokannut Raimo, La Touko 20, 2006 7:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89
juu kuvia kyllä kiitos ne on enemmän kuin tervetulleita ei tarvitsis piip edellä puuhun mennä kun niitä jo joku jo käytännössä kokeillu ja hyväksi havainnu.täytyy käydä katteleen tolla sivulla.tässä on nyt vähän aikaa näperrellä kun työ matkalla kävin tarkastelemassa asvaltin pintaa lähempää kuin normaalisti ja olkapäähän ei tykännyt sellaisesta. kiitos jo etukäteen 
marko.m
- Raimo
- Pyörä: BMW R80GS & XT1200Z
- Viesti:
Tikku on ihan itse tehty parin millin pellinpalasta, ja siihen on juotettu viiden millin pultinpätkä. Tuo tatti taas on ostettu SP-elektroniikasta, ja on tarkoitettu vipukytkimen suojaksi. Vipukytkimestä taas kierre on liimattu kiinni tuohon kuoreen, taisinpas tekaista kierteenkin mutten muista mikä oli mitta sille.
Värinänvaimennus toimii oikein mallikkaasti. Koetin ensin tehdä sienikumista iskunvaimennukset (kuten mun Etrexin telineessä), mutta siitä tuli liian kova. Tuo roiskeläppäkumivirityksen idea on pöllitty JPT:ltä, jolla moinen systeemi on ollut parisen kesää ajossa. Vaimennus on juuri sopiva, kovissa röykyissä boxi heiluu, muttei osu mihinkään.
edit: Lisätty vielä Etrexin telineen kuvia, joissa näkyy tuo sienikumipatentti.

Värinänvaimennus toimii oikein mallikkaasti. Koetin ensin tehdä sienikumista iskunvaimennukset (kuten mun Etrexin telineessä), mutta siitä tuli liian kova. Tuo roiskeläppäkumivirityksen idea on pöllitty JPT:ltä, jolla moinen systeemi on ollut parisen kesää ajossa. Vaimennus on juuri sopiva, kovissa röykyissä boxi heiluu, muttei osu mihinkään.
edit: Lisätty vielä Etrexin telineen kuvia, joissa näkyy tuo sienikumipatentti.

Gone but not forgotten: Yamaha DT125LC -85, Honda NX650 Dominator -93, Suzuki DR800 Big -90, Suzuki DR350S -94, BMW R80G/S Paris-Dakar -85, Honda Africa Twin -90, Honda Africa Twin -97, BMW R1150GS -01, Honda XR400R -98, Honda XRV650 -89