Yamaha XT 660 R saapui

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

ristokot

Yamaha XT 660 R saapui

Viesti Kirjoittaja ristokot »

Kyllä nyt meno maistuu, kun viime perjantaina sain kuukauden odottelun jälkeen pyörän EE-speediltä kotiin. On tullut kierreltyä pikkuisia lenkkejä iltaisin 400 km edestä ja kyllä täällä kymenlaaksossakin näyttää hyviä hiekkateitä riittävän.

Itse pyörä on ollut tällaiselle uudelleen lämmittelijälle ihan osuva valinta. Mukavasti vääntöä, helppo hallita ja mukavan matalat äänet, jotka toivottavasti eivät häiritse kovasti muita kanssaihmisiä. Olen jo näillä kilometreillä huomannut, minne tämä pyörä kuuluu => sorateille. Maantieajo tuntuu katteettomalla pyörällä melko tuuliselta, enkä ainakaan alkumaistelun perusteella kutsuisi tätä pyörää matkapyöräksi. Satulassa istuu mielellään pidemmänkin aikaa, mutta ehkä perusmallin tuulensuoja on hiukan alimitoitettu 500 km päivätaipaleita (asfaltilla) silmällä pitäen.

Mikäli joku kymenlaaksossa suunnittelee jotain kimppa-ajelua sorateille niin olen kiinnostunut liittymään joukon jatkoksi, jos vain työasiat ja perhe antavat suinkin myöten. :D :D :D
Juonio
Pyörä: Tenere 700

Viesti Kirjoittaja Juonio »

Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta.
Voitais kyllä surautusryhmää perustaa tänne Etelä-Kymenlaaksoonkin, mukavahan se ois porukassa päristellä, vaikka jo ensi viikonloppuna.
Vastaa Viestiin