Ps. Ajot alkaa tiistaina
Tankkilaukku Afrikkalaiseen?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- ISOANTTI
- Pyörä: Cagiva Elefant 900 ie
Tankkilaukku Afrikkalaiseen?
Täytyis hommata tankkilaukku Africa Twiniin, joten jos jollain on kokemuksia niin ollaan kuuntelulla.
Ps. Ajot alkaa tiistaina
Ps. Ajot alkaa tiistaina
Bagsterin tankinsuoja ja siihen sitten mieleinen Bagsterin pikakiinnitteinen laukku, itselläni on joku ~20l. Pysyy kiinni varmasti. Ja niitä saa myös tyylikkään mustana. Edullinenhan tuo ei kyllä ole, mutta onpahan hyvä. http://www.bagster.com/en/
Suomessa noita myy Jutako http://personal.inet.fi/yritys/avon.bagster/
Suomessa noita myy Jutako http://personal.inet.fi/yritys/avon.bagster/
Hurtta
Olikohan minulla joku IXS, ainakin laukussa on joku hauvelin kuva. Laukku kiinnittyy magneeteilla tankkiin, ja on edelleen tallessa. Vetskarilla laukun saa korkeammaksi, mittarit alkaa silloin jäämään piiloon. Laukun pohjassa on sadehuppu, sen saa hyvin nopeasti vedettyä laukun yli. Ja vielä nopeammin, kun pysäyttää pyörän sitä varten. Muistuttaa tiiliskiven niellaissutta rauskua. Sellaista en vielä ole syönyt, kampelan kylläkin, mutta en tiiliskiven nielleenä. Siis en minä enkä kampela.
Tankkilaukku..
Olis yx reppumagneettilaukku, enskaan sopiva myytävänä.
Oli kallis ku per... joskus aikoinaan. Sopii ainakin Alppiin. Merkkiä en muista enkä jaksa kipittää kellariin tutkimaan asiaa..Laatujuttu kuitenkin!
Se on ainakin hyvin vähän käytetty kun tälläinen kääpiö ei enään nähnyt sen yli kun sen pakkas täyteen
Siitä voi tarjota matkarahaa tai vaihdossa(+jotain väliin..) käy KTM.n t.laukku tai muuta sälää.
Eiku kauppaa hieromaan...!!!
Oli kallis ku per... joskus aikoinaan. Sopii ainakin Alppiin. Merkkiä en muista enkä jaksa kipittää kellariin tutkimaan asiaa..Laatujuttu kuitenkin!
Se on ainakin hyvin vähän käytetty kun tälläinen kääpiö ei enään nähnyt sen yli kun sen pakkas täyteen
Siitä voi tarjota matkarahaa tai vaihdossa(+jotain väliin..) käy KTM.n t.laukku tai muuta sälää.
Eiku kauppaa hieromaan...!!!
AniMalin, onko laukussasi irrotettava magneettipohja, jossa on myös karttatasku?
Muistaisitko sittenkin merkin ja mallin?
Minulla käyttö olisi lähinnä tankissa kiinni olevana karttalaukkuna, ja satunaisesti myös tavaran kuljetukseen tankkilaukkuna. Kiinteä tankkilaukku on karttatelineeksi turhan kolho.
Muistaisitko sittenkin merkin ja mallin?
Minulla käyttö olisi lähinnä tankissa kiinni olevana karttalaukkuna, ja satunaisesti myös tavaran kuljetukseen tankkilaukkuna. Kiinteä tankkilaukku on karttatelineeksi turhan kolho.
Jos karttatelinettä tarvit niin katso tänne.
viewtopic.php?t=118&highlight=karttateline
Hintaa tolle mun tekemälle tuli muutama euro plus se karttapussi, joka oli kyllä aika kallis, muistaakseni jotain 20.-
Käytin tota aika kauan, mutta nyt mulla on kyllä tankkilaukku samassa tehtävässä. Sinne mahtuu ensiaputarvikkeet, lompsa ja kotiavaimet, niin ei tarvi taskuissa kantaa.
Pekka

viewtopic.php?t=118&highlight=karttateline
Hintaa tolle mun tekemälle tuli muutama euro plus se karttapussi, joka oli kyllä aika kallis, muistaakseni jotain 20.-
Käytin tota aika kauan, mutta nyt mulla on kyllä tankkilaukku samassa tehtävässä. Sinne mahtuu ensiaputarvikkeet, lompsa ja kotiavaimet, niin ei tarvi taskuissa kantaa.
Pekka
Itellä on joku Held merkkinen laajennettava malli joka on magneettikiinnityksellä. Hyvin pysyy ko ei vaan oo liian täynnä. Jos on oikein täynnä niin kakspäällä ajaisa alkaa tankoa kääntäisä ottaan starttinappulaan kiinni. Ja muutenki vähä liian korkea tuosa täysin aukaistuna.
Muuten mukava paikka lastata tavaraa.
Muuten mukava paikka lastata tavaraa.
Tilasin Motovelhoilta takkiin vähän lisäpanssaria, niin samalla otin tuommoisen 12,50€ maksavan tankkilaukun. http://motovelhot.fi/shop/catalog/produ ... cts_id=548
Vähän erilaiseen tankkiinhan tuo on tarkoitettu, mutta mukana tulevilla remmeillä ja magneeteilla sen saa pysymään menossa mukana. Kamaa ei kauheasti sovi sisään, mutta esim kännykän, gepsin, kartan, vähän työkaluja ja ketjusprayn sinne saa survottua.
Hinta/laatu-suhteeltaan itselleni varsin hyvä
Vähän erilaiseen tankkiinhan tuo on tarkoitettu, mutta mukana tulevilla remmeillä ja magneeteilla sen saa pysymään menossa mukana. Kamaa ei kauheasti sovi sisään, mutta esim kännykän, gepsin, kartan, vähän työkaluja ja ketjusprayn sinne saa survottua.
Hinta/laatu-suhteeltaan itselleni varsin hyvä