Tiger GPS

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

428
Pyörä: R 1150 GS

Tiger GPS

Viesti Kirjoittaja 428 »

Tälläinen putiikki on tuolla linkeissä http://www.tigergps.com/
Kyseisestä putiikista äsken laitoin tilaukseen Magellan explorter xl:n

Jollain on varmaan kokemuksia kaupanteosta tiikerigps:n kanssa?
Kuinka kauan mennyt kun tavara on tullut?
Tulli.....maksut?
HeikkiL
Pyörä: Kaik' o mänt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeikkiL »

Tuolla GPS-ketjussa ainakin Lakella (huonoja...) kokemuksia Tigeristä:
viewtopic.php?t=81&postdays=0&postorder ... r&start=60.
428

Viesti Kirjoittaja 428 »

Jäänyt huomaamatta nuo Laken kokemukset kun ei tuota GPS keskustelua ole jaksanut kokonaan lukea...

No kun pas.. on housuissa (Tilaus tehty) ei auta kuin odottaa

Kaikkien tarvikkeiden kohdalla oli IN STOCK, toivottavasti voi luottaa siihen.
Pasi
Pyörä: KTM690R/SM

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Mulla taas on hyviä kokemuksia. Tilasin taannoin Expl600sen po lafkasta. Laite tuli suht nopsaan, postikulut oli kohtuulliset, verot piti maksaa tietenkin.

Uskomatonta tarinassa on seuraava: laite alkoi ryttyilemään ja lähetin sen Suomen maahantuojalle korjatteille. Laite palasi korjattuna, veloitus 0€. Muutaman kuukauden kuluttua ryttyily uusiutui ja tällä kertaa laite vaihdettiin uuteen, taas veloituksetta.

Ei voi muuta kuin kehua, sekä tiikeriä että erityisesti Normarkia. Myönnän saaneeni erittäin hyvää palvelua.
Lake
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja Lake »

Tjaa pitäisiköhän kertoa miten tuossa loppujen lopuksi kävi.
No puuttuvat kamat tulivat ilman veroja ja tulleja minulle.
Noin vuoden jälkeen eli nyt tammikuussa UPSista lähettivät laskun. Summa oli tuo sama verot+tulli+UPS palkkio.
No minä soittamaan upsille että minähän en tuota maksa ja pyysin tarkistamaan USA:n UPSilta mitä olivat sopineet tigerin kanssa.

Pari päivää myöhemmin soittivat ja sanoivat että asia on OK. Yritin kysellä tarkemmin mutta muuta vastausta en saanut.

Eli UPS finland oli mokannut ja velkoo laskua mitä ei olisi pitänyt tulla. UPS USA oli jo aiemmin kehotuksestani pistänyt tigerin maksajaksi JOKA OLI ILMEISESTI SUOMEN VEROT+TULLIT+UPS PALKKION MAKSANUT.

Eli lopultakin jokin asia meni oikein. Tigerille hattua siitä että edes tuossa asiassa olivat pitäneet sanansa. Hehän lupasivatkin nuo maksaa.

Mutta en edelleenkään heiltä enään mitään osta. Uusimman GPS:n ostin suomesta...
Lake
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja Lake »

428 kirjoitti:Jäänyt huomaamatta nuo Laken kokemukset kun ei tuota GPS keskustelua ole jaksanut kokonaan lukea...

No kun pas.. on housuissa (Tilaus tehty) ei auta kuin odottaa

Kaikkien tarvikkeiden kohdalla oli IN STOCK, toivottavasti voi luottaa siihen.
Niin olihan meidänkin laitteet IN STOCK mutta ei vain kuulunut. Muutaman viikon kuluttua tilauksesta status oli muuttunut Shipment in 3 days, ja tuona se pysyikin loppuun asti.

Mutta toivottavasti sinulla menee tuo tilaus paremmin...
an13
Pyörä: 690

Viesti Kirjoittaja an13 »

Yhteensä 5 Magellania olen 2 eri tilauksessa tehnyt Tiger GPS:ltä, vuosi ja kaksi sitten, nykymenosta ei tietoa. Aikoinaan kyllä tuli nopeasti ja varmasti, kunhan Visakuvat oli faksailtu niin 3 päivää meni. Toimitus oli aika tyyris, mutta kimppadiiliä ja kun laite oli 50% suomen hinnoista niin ihan ok. Ei valittamista.

Normarkista sitten onkin pelkästään negatiivista kommenttia. Kun yritin selvitellä ostamani MapSendin ongelmia eri windowsin versioissa ja kopiosuojauksen sekoilua, heidän kantansa oli "se nyt vaan toimii niin". No onneksi siitä pääsi eroon. Eikä edelleenkään koko suomen reitittävää karttaa ole saaneet aikaiseksi.
428

Viesti Kirjoittaja 428 »

an13 kirjoitti:Yhteensä 5 Magellania olen 2 eri tilauksessa tehnyt Tiger GPS:ltä, vuosi ja kaksi sitten, nykymenosta ei tietoa. Aikoinaan kyllä tuli nopeasti ja varmasti, kunhan Visakuvat oli faksailtu niin 3 päivää meni. Toimitus oli aika tyyris, mutta kimppadiiliä ja kun laite oli 50% suomen hinnoista niin ihan ok. Ei valittamista
Tuli tigeriltä postia että tilauksessa ongelmia: Tuntemattoman pankin visakortti, joten
Haluaisivat visakortista kuvat molemmin puolin ja passista/ajokortista kuvan.

mihin ne niitä..
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

428 kirjoitti:
an13 kirjoitti:Yhteensä 5 Magellania olen 2 eri tilauksessa tehnyt Tiger GPS:ltä, vuosi ja kaksi sitten, nykymenosta ei tietoa. Aikoinaan kyllä tuli nopeasti ja varmasti, kunhan Visakuvat oli faksailtu niin 3 päivää meni. Toimitus oli aika tyyris, mutta kimppadiiliä ja kun laite oli 50% suomen hinnoista niin ihan ok. Ei valittamista
Tuli tigeriltä postia että tilauksessa ongelmia: Tuntemattoman pankin visakortti, joten
Haluaisivat visakortista kuvat molemmin puolin ja passista/ajokortista kuvan.

mihin ne niitä..
Mä jouduin kanssa lähetellä kopioita papereistani. Tietty siitä lähettelystä oli vaivaa, mutta parin sadan säästön takia jaksoin lappusia lähetellä ja tavarat saapuivat kuten oli sovittu.
428

Viesti Kirjoittaja 428 »

2 päivää tilauksesta ja magellan on jo matkalla suomeen :D
RTJ
Pyörä: none

Viesti Kirjoittaja RTJ »

Ei sitä visakortia voi väärentää ilman valokuvaa kortista. Kortin käyttöä helpottaa kun on vielä kopio ko henkilön passista.

Mihinkään asiallisen nettifirmaan ei tarvitse lähettää mitään kopioita mistään...

Riku
vkoivu
Pyörä: pyörät myyty

Viesti Kirjoittaja vkoivu »

RTJ kirjoitti:Ei sitä visakortia voi väärentää ilman valokuvaa kortista. Kortin käyttöä helpottaa kun on vielä kopio ko henkilön passista.

Mihinkään asiallisen nettifirmaan ei tarvitse lähettää mitään kopioita mistään...

Riku
Siinä tapauksessa suuri osa jenkeissä olevista nettifimoista ei ole asiallisia. Mä olen muutamaan paikkaan passista kopioita lähettänyt ja tuotteet/palvelut ovat toimineet hyvin ja hinta on ollut kohdallaan.

Jos haluaa käyttää väärin luottokortin tietoja niin kyllä se onnistuu aivan yhtä hyvin oli kortista tai kortin omistajasta kuvia. Eli sen suhteen ei tarvitse pelätä, että kyseisiä valokopioita kyselevä firma olisi yhtään sen todennäköisempi väärinkäyttäjä kuin joku muu firma.
tenere
Pyörä: TDM850

Viesti Kirjoittaja tenere »

Itse tilasin jenkkilässä ollessani Suomalaisella visalla Amerikan sisällä netistä tavaraa, niin silloinkin piti lähettää passista ja visasta faxilla kuvat ennenkuin tavara lähti matkaan.
Jotenkin kait siellläpäin maailmaa tapana jos ulkomaisella kortilla maksaa.
juh@
Pyörä: AT RD07A

Viesti Kirjoittaja juh@ »

tenere kirjoitti:Itse tilasin jenkkilässä ollessani Suomalaisella visalla Amerikan sisällä netistä tavaraa, niin silloinkin piti lähettää passista ja visasta faxilla kuvat ennenkuin tavara lähti matkaan.
Jotenkin kait siellläpäin maailmaa tapana jos ulkomaisella kortilla maksaa.
Suomalaisella Visalla kun tankkailee automaatilla USA:ssa polttoainetta, niin ei tarvitse edes tunnuslukuja. LA:ssa ostin läjän farkkuja Visalla passi ojossa, niin myyjä ei ollut siitä mitenkään kiinnostunut. Kertaakaan ei sillä reissulla tarvinnut henkilöllisyyttään todistaa vaikka Visaa käytin useinkin. Ainoastaan maahan saapuessa täytyi passia vilauttaa. Tijuanastakin San Diegoon palatessa riitti jenkkikaverini ajokortti saattamaan meidät molemmat rajan yli sillä passi unohtui kaverin kotiin (onneksi en ollut hyvin ruskettunut). Tilanne voi olla hyvinkin muuttunut sillä tämä oli ennen vuotta 2001.
404 HTTP Error File not found
428

Viesti Kirjoittaja 428 »

vkoivu kirjoitti:
RTJ kirjoitti:Ei sitä visakortia voi väärentää ilman valokuvaa kortista. Kortin käyttöä helpottaa kun on vielä kopio ko henkilön passista.

Riku
Siinä tapauksessa suuri osa jenkeissä olevista nettifimoista ei ole asiallisia. Mä olen muutamaan paikkaan passista kopioita lähettänyt ja tuotteet/palvelut ovat toimineet hyvin ja hinta on ollut kohdallaan.

Jos haluaa käyttää väärin luottokortin tietoja niin kyllä se onnistuu aivan yhtä hyvin oli kortista tai kortin omistajasta kuvia. Eli sen suhteen ei tarvitse pelätä, että kyseisiä valokopioita kyselevä firma olisi yhtään sen todennäköisempi väärinkäyttäjä kuin joku muu firma.
Täysin samaa mieltä vkoivun kanssa.
Vastaa Viestiin