Eli löysin itselleni pitkällisen etsinnän(n.6kk) XR500R:n kannen ebaystä mutta myyjä kelpuuttaa vain paypalin ja money orderin ja paypal ei onnistu minulta kun ei oo luottokorttia jolla saisin rahaa paypal-tilille. Money orderi on myös vähän epähyvä kun olen tällä hetkellä saksassa niin en ole löytänyt paikkaa mistä moisia saisi.
Joten jos joku ystävällisesti voisi ostaa tuon kannen minulle ebaystä maksaen paypalilla niin ostaisin tuon sitten häneltä pois normaalilla tilisiirrolla.
Joku ystävällinen henkilö nyt olisi apu paikallaan
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
Joku ystävällinen henkilö nyt olisi apu paikallaan
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin
Käykö sille überweisung? Jos se on mahdollista niin se pitäisi näkyä jos katselet kohdetta nimenomaan saksan ebayn kautta. Tuo tilisiirto toimii hyvin. Yleensä tämä maksutapa sopii sakuille.
Sitten voisi tietysti vielä todeta että maksumahdollisuudet olisi hyvä selvittää etukäteen jos kohde kiinnostaa eikä itselle sopiva maksutapa ole listalla.
Esim. ameriikasta en itse huutele mitään ilman paypallia!
Lähettääkö tämä kaveri paypal tietojaan kolmannelle osapuolelle?
Sitten voisi tietysti vielä todeta että maksumahdollisuudet olisi hyvä selvittää etukäteen jos kohde kiinnostaa eikä itselle sopiva maksutapa ole listalla.
Esim. ameriikasta en itse huutele mitään ilman paypallia!
Lähettääkö tämä kaveri paypal tietojaan kolmannelle osapuolelle?
- Hannu^
- Pyörä: CRF450X
Juu eli en ole huudellut vielä mitään vaan kysäisin viestillä myyjältä joka kauppasi XR500R:n osia että löytyisikö kantta ja positiivinen vastaus tuli ja myyjä majailee ameriikoissa. Mitä olen ymmärtänyt niin myyjä ei lähetä paypal tietoja kolmannelle osapuolelle mutta sen voin vielä kysäistä varmuuden vuoksi.
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
Kuolleet eivät
- mopopoitsu
- Pyörä: Afrikka Twin, Amerikka Twin