Jos ei muu, niin viimeistään tuo viimeinen lause "tauolla makkaraleipiä ja viiniä, sitten lounaalle jossa pihviä makkaraa ja viiniä" sai taas aikaan (nojatuoli-)matkasuunnitelmien aloittamisen... Milloinkahan sitä aika ja raha kohtaisivat optimissaan, jotta pääsisi mopolla edes valtakunnanrajojen tuolle puolelle? Nimim. "Kesä '07 alustavan suunnittelun alla"...
No joo... Kunhan nyt tuolla mopolla ensin pääsisi edes korttelin ympäri...
HeikkiL kirjoitti:Milloinkahan sitä aika ja raha kohtaisivat optimissaan, jotta pääsisi mopolla edes valtakunnanrajojen tuolle puolelle?
Mulle tuo valtakunnanrajan ylittäminen ei ole hankalaa kun asun noin 200m Ruåtsin rajalta Käyn aika usein ajamassa länsinaapurisa koska sieltä löydän kivempi pikkuteitä kuin Torniosta.
Pasi kirjoitti:Mulle tuo valtakunnanrajan ylittäminen ei ole hankalaa kun asun noin 200m Ruåtsin rajalta Käyn aika usein ajamassa länsinaapurisa koska sieltä löydän kivempi pikkuteitä kuin Torniosta.
Kierrä vaan puukkoa haavassa... Teiltähän ei (tylsää) asfalttiuraa pitkin ole kuin joku 500 km Jäämeren rantaan, kun minä tuossa vaiheessa olisin vasta siellä Torniossa asti. Taisi olla vikatikki muuttaa Korpi-Kainuusta Jyvässeudulle...