Tulipahan hankittua jotakuinkin kurapyöräksi laskettava kampe, DR 650 RSE, joten pääsin jo melkein wanna be motoristista oikeaksi... Kortin kun vielä saisi hankittua, niin jo pääsis paikallisiin sorateihin tutustumaan. Toivottavasti mopo toimii yhtä hyvin, kuin ulkonäkö antaa ymmärtää, 10 vuotias pyörä, joka on päälle päin todella siistissä iskussa.
Alunperin suunnitelin nakukatupyörän hankintaa, mutta aikani tätä foorumia selattuani koin valaistumisen, enska sen olla pitää. Ajokelejä odotellessa...
Ja viimein tuli ajokausi avattua luvallisesti, inssi meni tänään kerrasta läpi .
- M
Viimeksi muokannut malu, Ti Touko 09, 2006 1:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tervetuloa joukkoon
Raahen seudulla ajellaan porukassa lähes joka viikko ja Ouluun pääsee äkkiä surautuksille. Viime kesänäkin Raahelaisia näkyi useasti.
Onittelut uuden kulkupelin omistajalle itse tässä tuli kans hankittua muutama päivä sitten uusi kaveri ei vaan malttaisi millään odottaa että lumet sulaisi
Tervetuloa joukkoon kuraiseen. Missä koulussa meinasit kortin ajaa? Mä ajoin viime keväänä Ruukissa eikä kestäny kauan, ku oli kortti kourassa. Eiköhän tässä jotain ajelu hommia tule kesäksi..
Kortin meinasin hankkia Pattijoen liikennekoulussa, etsin helmikuun lopulla koulua, jossa kurssi alkaa helmikuussa, ja tuolta vastasivat huutoon ensimäisenä. Tuossa meinasi tulla hoppu, maaliskuun alusta pakollisen koulutuksen määrä tuplaantui => Hintakin muuttuu. Eipä tuossa muuten taida olla juuri koululla väliä, pakollisena on muutama teoriatunti ja kolme tuntia ajoa... Loppu on itsestä kiinni.
Joo tervetuloa joukkoon tummaan, itsekkin olen vielä aika amatööri, pyörä tuli hommattua vasta viime vuonna syyskesästä! Siitä huolimatta tai juurikin siksi on kova ajokuume. Viime yönä näin unta että aloitin ajokauden, unessa paleli!