Tilanteesta riippuen, yleensä crossikypärää. Pidemmillä maantiepainotteisilla reissuilla tulee käytettyä umpinaista ihan ääniteknisistä syistä. Korvatulppia käytän molemmissa jos on enemmän kilometrejä tiedossa.
Mullakin on hanxin ajovarussteita. Muuten on pelannut ihan jees, mutta 4v aikana takista on mennyt yksi kiristyskuminauha poikki sekä tänätalvena murtui ja hävisi takin vyön pikalukon toinen puoli. Täytyy katsoa jos saisi uuden jostain.
Niinkuin aleksilla niin mullakin on sekä krossi- että umpikypärä ja löytyypä vielä visiirillinen avokypäräkin. Umpikypärää käytän pääasiassa katupyörällä ajaessa, joskus aniharvoin drz:n kanssa.
Muut ajokamat on Rukkaa ja Yokoa, Hanxilta on 3*hanskat.
Itse aloittelevana Afrikkailaisen omistajana olen nyt kypärän hankinnan edessä. Olen tutkiskellut noita päänsuojia ja mielestäni löytänyt hyvän, Arain Tour X kypärän. Onko se hyvä, kellään kokemuksia? Vanha kypärä on AGVn joku ämpärimuovinen crossipotta jota pidin päässäni edellisen pyöräni (Husqvarna 400 WR) kanssa. Täytyy nyt tulevana viikonloppuna käydä messuilla kokeilemassa eri malleja.
-Sergei-
aiemmin mulla oli täysin avo potta lasit ja maski mallia scott eikä ollut huono valinta ilma kulkee vaikka joutuu työntää.nyt on tosi "merkki"tietoinen ja hommasin laserin kypärän mallia kiinteä leukasuojus .musta noi enska varusteet on parhaita .