Sivu 1/1

Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 12:04 pm
Kirjoittaja Juha AT-97
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ko ... atsan.html

Toivottavasti kaveri selviää. Olikohan foorumilaisia?

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 12:31 pm
Kirjoittaja Koheltaja
"Mies oli lähtenyt Iivisniemessä sijaitsevan K-marketin pihasta kevyen liikenteen väylälle ja kiihdyttänyt pyöräänsä"

Mitä se siellä kevyenliikenteen väylällä teki?

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 12:57 pm
Kirjoittaja mek
Koheltaja kirjoitti:"Mies oli lähtenyt Iivisniemessä sijaitsevan K-marketin pihasta kevyen liikenteen väylälle ja kiihdyttänyt pyöräänsä"

Mitä se siellä kevyenliikenteen väylällä teki?
Kiihdytti, tuossahan se lukee... :oops:

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 1:24 pm
Kirjoittaja Koheltaja
Juu'u, kiihdytti, mutta miksi se sinne meni kiihdyttelemään? Vai oliko sallittu moottoriajonuvoille, sitä kun ei kirjoituksesta selviä.

"Kevyen liikenteen väylä

Kevyttä liikennettä eli jalankulkijoita ja pyöräilijöitä varten on tehty erityisiä kevyen liikenteen väyliä, joilla moottoriajoneuvoliikenne ei ole sallittua, joskin joissain tapauksissa mopoilla tai muilla keveillä moottoriajoneuvoilla ajo voi olla sallittu."

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 2:58 pm
Kirjoittaja Lerssi
Mitäkö teki?

No KTM-kouhelo kohelsi keulapystyssä ja lähti mopo lapasesta!

Satu Lappi voisi tehdä viimeinkin sen lakialoitteen, jotta oranssinväriset vaarallisen näköiset mopot tulee kieltää :lol:

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 7:34 pm
Kirjoittaja JTapani
Tai ainakin lakia pitää tiukentaa...

Esim:
-Moottoripyörän saa ostaa vasta kun on kuulunut johonkin kerhoon vuoden ajan ja siellä harjoitellut ajamaan.
-Moottoripyörää tulee säilyttää lukitussa paikassa kerhotiloissa.
-Tietyn teho/painosuhteen omaavat moottoripyörät tulee kieltää kokonaan, paitsi viranomaisilta.
-Jos em. toimenpiteet ei pure, niin vielä jää vaihtoehdoksi totaalikielto.

Kunhan saavat tämän ensin hoidettua... :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=YKGvsk-GSfk

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ke Touko 11, 2011 7:46 pm
Kirjoittaja kodova
Toivottavasti ei ollut fooruminväkeä!
Onneksi sivulliset eivät ilmeisesti loukkaantuneet. En kyllä haluaisi ylläripyllärinä 200 kg möykkyä syliin, kun polkupyöräillään muksujen kanssa kevyenliikenteen väylillä. En tiedä olisiko Meilahden sijaan pitänyt kuljettaa jonkun peseytymispaikan välittömään läheisyyteen???? :twisted: :twisted:

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Su Touko 22, 2011 8:10 pm
Kirjoittaja jonkko
Tuskin oli foorumilainen kun ei ollut ryysteriä tangossa?

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ma Touko 23, 2011 2:12 pm
Kirjoittaja (Neste)hukka
JTapani kirjoitti:Tai ainakin lakia pitää tiukentaa...

Esim:
-Moottoripyörän saa ostaa vasta kun on kuulunut johonkin kerhoon vuoden ajan ja siellä harjoitellut ajamaan.
-Moottoripyörää tulee säilyttää lukitussa paikassa kerhotiloissa.
-Tietyn teho/painosuhteen omaavat moottoripyörät tulee kieltää kokonaan, paitsi viranomaisilta.
-Jos em. toimenpiteet ei pure, niin vielä jää vaihtoehdoksi totaalikielto.

Kunhan saavat tämän ensin hoidettua... :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=YKGvsk-GSfk

Ja unohtamatta sitä P-koetta joka sisältää 270 kysymystä (On tulossa jo onneksi niille jotka haluavat ammuskella ympäriinsä)

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ti Touko 24, 2011 8:52 pm
Kirjoittaja Ossy-57
tuskinpa forumilaisia, supermotostahan ne sinä puhuu.

"atu Lappi voisi tehdä viimeinkin sen lakialoitteen, jotta oranssinväriset vaarallisen näköiset mopot tulee kieltää " tätä mä vastusta kyllä vaikka asia on tietysti oikea. Mutta ei se mopojen kieltäminen mitään muuta, kuljettajathan ne on vietävä suljetulle osastolle.... :evil:

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Su Touko 29, 2011 10:25 pm
Kirjoittaja MarkusH
Itse kaaduin joskus metikössä Gas Gasilla siten että pyörä tuli tanko edellä kylkeen. Sattui melkoisesti mutta mustelmilla selvittiin. Sen jälkeen olen käyttänyt rystereitä :roll: :P

Re: Ohjaustanko lävisti moottoripyöräilijän vatsan

Lähetetty: Ma Touko 30, 2011 1:20 pm
Kirjoittaja JoukoWho
Ossy-57 kirjoitti:tuskinpa forumilaisia, supermotostahan ne sinä puhuu.
...
Myönnän tarttuvani epäolennaiseen, mutta mikä estää kurapyörätoiminnan supermotolla? Ei tarvitse vastata. Kunhan muistutin. Itse ajelen tyytyväisenä SM:llä hiekkateitä.

Itse asiasta. Toivottavasti tosiaan kaveri toipuu. Kevyenliikenteenväylällä ajelusta ei kyllä pisteitä saa keneltäkään.