Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
20-25mm on varaa ottaa alaspäin ja jos taivutukset on kapeammalla niin voi saada vieläkin alemmaksi. Ensimmäinen rajoittava tekijä on Barkbustersin sisempi kiinnike, rullamitalla oem tanko on tuppien päistä 800mm leveä.
Pitää ottaa Renthalin taulukko auki ja katsoa mitä sieltä löytyy.
Pitää ottaa Renthalin taulukko auki ja katsoa mitä sieltä löytyy.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 2203
- Liittynyt: Ma Joulu 18, 2006 8:00 pm
- Pyörä: SE ja Temmi 450fi
- Paikkakunta: Vantaa/Parikkala
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Minun mittailut on sitten tehty vaaksamitalla tunturissa, tarkkuudessa saattaa olla heittoja
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Asiaa googlaillessani löysin ajoasentosimulaattorin: https://cycle-ergo.com/
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Vuosien tauon jälkeen menin Sammys ATV foorumille ja se vaikuttaa melko kuolleelta, mitä sille on tapahtunut?
Kylätason kurapyöräilijä.
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Koska sen ylläpitäjä on täysi m***ku
Esmes kyseenalaisti kun kerroin kuinka paljon mun rekulla on ajettu
No joo, kerron täällä... 72Kkm
Esmes kyseenalaisti kun kerroin kuinka paljon mun rekulla on ajettu
No joo, kerron täällä... 72Kkm
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Harmi jos ylläpito onnistui tappamaan sen foorumin, aikoinaan oli hyvinkin elinvoimainen.
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 2094
- Liittynyt: Su Syys 30, 2007 8:28 pm
- Pyörä: 690R -19 250 EXC-F -20 Gilera RC125 -90
- Paikkakunta: Tampere
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Minulla vanha Samsung Xcover 3 kesti navigaattorina yhden reissun ja sitten siitä hajosi ilmeisesti latausliitin rankkasateen tai tärinän takia, koska se ei ota enää virtaa vastaan millään johdolla tai laturilla. Siihen tuli laitettua ennen reissua Quadlock kiinnike. Millä teipillä/liimalla tuon Quadlock-kiinnikkeen saisi uudelleen käytettyä uuteen puhelimeen, vaiko suosista vaan uusi?
Eihän se olisi harrastus, jos siinä olisi jotain järkeä.
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Ex: KTM 250 EXC Racing -04, 250 EXC-F -12, 250 EXC-F -15, 250 EXC-F -17. Ex: KTM 690 Enduro R -14
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Teipeistä 3M VHB -akryyliteipit on melko lujaa tavaraa, niitä käyttää monet autonvalmistajat listojen yms. kiinnitykseen. Myös GoPron kiinniketeippi on samaa kamaa.
Sortimentti on aika laaja käyttötarkoituksesta ja -olosuhteista riippuen joten niistä voi valkata sopivan. PDF:n viimeisellä sivulla on taulukko: https://multimedia.3m.com/mws/media/157 ... ze-bro.pdf
Sortimentti on aika laaja käyttötarkoituksesta ja -olosuhteista riippuen joten niistä voi valkata sopivan. PDF:n viimeisellä sivulla on taulukko: https://multimedia.3m.com/mws/media/157 ... ze-bro.pdf
-
- Viestit: 8361
- Liittynyt: Su Huhti 03, 2011 12:50 pm
- Pyörä: pyörätön
- Paikkakunta: Kehä III länsirajalla
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Onko sitten jotain muuta kotimaista mönkijäfoorumia joka on aktiivisempi kun kolme viestiä viikossa?
Kylätason kurapyöräilijä.
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: La Heinä 07, 2012 7:50 pm
- Pyörä: XRV 750, Tunturi Automat
- Paikkakunta: K-P
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Neuvokaas joku kikkakakkonen pyörän nostamiseksi keskiseisontatuelle. Tuohon -97 Africa Twiniin on joku sellaisen asentanut ja tottakai se olisi hyvä siihen nostaa mutta kun ei prkele nouse, ei sitten millään Ylipainoa ja ylivoimaa on kuskilla aivan riittävästi moisen mopon perän nostamiseenkin mutta tuolle tuelle klonksauttaminen ei onnistu.
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Laita koko painosi sen keskituen vivun päälle, oikealla kädellä nostetaan ja vasurilla vedetään tangosta. Tässä vaiheessa keskituen molempien haarojen tulisi ottaa maahan, ja kun nostoa on, pyörä kyllä pysyy pystyssä. Enempi tekniikka- kuin voimalaji.
Multi on kans aika raskas saada keskituelle, ehkä se (tuki) on turhan korkea.
Jos jousitusta on madallettu, pitäisi tukeakin lyhentää vastaavasti.
Multi on kans aika raskas saada keskituelle, ehkä se (tuki) on turhan korkea.
Jos jousitusta on madallettu, pitäisi tukeakin lyhentää vastaavasti.
SF 1098S
MTS V4S
MTS V4S
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Mun AT:sa oli varmaan joku tarvike keskituki. Nosti korkealle ja oli kyllä hirviån raskas saada tuelle. Varaterosaki oli tarvike mutta paremmin tehty.
Eikai tuosa yllä manittuja kummempia niksejä ole.
Eikai tuosa yllä manittuja kummempia niksejä ole.
Paskapuhetta, mutta uskon.
-
- Viestit: 64
- Liittynyt: La Heinä 07, 2012 7:50 pm
- Pyörä: XRV 750, Tunturi Automat
- Paikkakunta: K-P
Re: Moottoripyöräilyn tyhmien kysymyksien kerho.
Joku tämmöinen se varmaan on minullakin. Youtubessa hintelät kaverit riuhtaisevat isompiakin pyöriä tuosta noin vaan seisontaan ja minä en saa tuota edes tankki tyhjänä. Pitää jatkaa harjoituksia, jospa se tekniikka sieltä löytyisi.