Enduro Spoorit Oulussa?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Mika Moilanen
- Pyörä: KTM
Enduro Spoorit Oulussa?
Moi,
Missäkähän päin Oulua on endurosoopreja aukaistu?
t:mika
Missäkähän päin Oulua on endurosoopreja aukaistu?
t:mika
Onko Oulusa semmonen kuin Iinatin moottorirata, olisko siellä?
edit: on siellä kts http://www.oulunmoottorikerho.com/
edit: on siellä kts http://www.oulunmoottorikerho.com/
Taitaa olla ainut luvallinen paikka tuo iinatti oulussa, kävin aamulla kelkalla vakoilemassa niin olihan siellä joku ajellut hiljattain.
Olen etsiskellyt sopivia metsäautoteitä mutta ei niitäkään helposti löydy, muutaman kelkkailijan kanssa juttelin ja ukot toivotti tervetulleeksi kelkkareitille, siellä kuulemma välillä pörrää mopoja enemmänkuin kelkkoja.
En tiiä menenkö, täytyy vielä "haistella" ilmapiiriä, poliisithan siitä tietenki sakottaa
Olen etsiskellyt sopivia metsäautoteitä mutta ei niitäkään helposti löydy, muutaman kelkkailijan kanssa juttelin ja ukot toivotti tervetulleeksi kelkkareitille, siellä kuulemma välillä pörrää mopoja enemmänkuin kelkkoja.
En tiiä menenkö, täytyy vielä "haistella" ilmapiiriä, poliisithan siitä tietenki sakottaa
-Jarmo
Niinkö on? Ja senkin aikovat siirtää parinvuoden päästä jonnekin korvenkylän takametsiin.
Kestää varmaan jonkunaikaa ennenkuin sinne spooria alkaa syntymään tällä harrastaja määrällä
Eipä silti että minulla taito tuonne vielä riittäisi, enemmän traialia tuo minun köröttely muistuttaa.
Pitäsiskö ostaa pari hehtaaria suota jostakin että saisi rauhassa rypeä?
Kestää varmaan jonkunaikaa ennenkuin sinne spooria alkaa syntymään tällä harrastaja määrällä
Eipä silti että minulla taito tuonne vielä riittäisi, enemmän traialia tuo minun köröttely muistuttaa.
Pitäsiskö ostaa pari hehtaaria suota jostakin että saisi rauhassa rypeä?
-Jarmo
Tuossahan tuota olis suota tulevan(?) Ylikiimingin Monitoimikeskuksen ympärillä.Jarmo kirjoitti: Pitäsiskö ostaa pari hehtaaria suota jostakin että saisi rauhassa rypeä?
http://www.ylikiiminki.fi/tiedostot/Yle ... 040504.pdf
-- Backman
kuvagalleria
kuvagalleria
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Re: Enduro Spoorit Oulussa?
Sattu tänään olemaan asiaa Ouluun ja vahingossa bongasin tuon Iinatin moottoriurheilukeskuksen.
Sinne on lähettävä tutustumismatkalle pikimmiten, ajamaan enskaa ja crossia.
Kukas lähtee följyyn?
Sinne on lähettävä tutustumismatkalle pikimmiten, ajamaan enskaa ja crossia.
Kukas lähtee följyyn?
Voishan tuota Hondaa rossiradalla ulkoiluttaa
.
-Tero
-Tero
- Jukka
- Site Admin
- Pyörä: CFMoto 800 mtx
- Viesti:
Enskarata on auki ja ainakin osittain kuiva.
Launtaina ois tarkotus olla viimeistään kello 14:00 Iinatissa koko kalustolla, tartuttamassa poikiinkin pensanhajua.
Lähteekö joku kiertämään enskapolkua kaveriksi?
Launtaina ois tarkotus olla viimeistään kello 14:00 Iinatissa koko kalustolla, tartuttamassa poikiinkin pensanhajua.
Lähteekö joku kiertämään enskapolkua kaveriksi?
- pkilpo
- Pyörä: CRF1100L ES DCT -25,Husky FE450 -16
Kävin kattoon siellä Iinatissa, paljon oli porukkaa motocrossimiehet ja pojat pomppi hyppyreistä kuin heinäsirkat. Takana metsissä ajeli nelivetomiehet.
En viittiny mennä tukkeeksi sinne kun ei tuota kokemusta tuosta hommasta oo. Sen sijaan kävin tsekkaamassa Mourungin tilanteen Jarin innoittamana. Mukava oli ajella siellä, melkosia rapakoita tosin.
En viittiny mennä tukkeeksi sinne kun ei tuota kokemusta tuosta hommasta oo. Sen sijaan kävin tsekkaamassa Mourungin tilanteen Jarin innoittamana. Mukava oli ajella siellä, melkosia rapakoita tosin.
Kuraköröttelijä