Vakuutus ei korvaa / sakkoja

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Marko Hemmilä
Site Admin
Pyörä: R1200GS, 1290 Super Duke GT
Viesti:

Vakuutus ei korvaa / sakkoja

Viesti Kirjoittaja Marko Hemmilä »

Tässäpäs linkki söhmissä esillä olleeseen juttuun MMAF

Onneksi tuolla sorapoluilla harvemmin näkyy polliiseja kurkkimassa :D
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Sakoista tuli mieleen, että aina sitä pelästyy ylinopeussakkojen pelossa, kun poliisilla on känny pystyssä. Niitä ei ole kyllä tullut kolmeen vuoteen, silloinkin autolla.

Onneksi ne on olleet vaan puhalluttamassa.
Viimeksi puhallettiin raahelaisten kanssa sunnuntai-aamuyöllä reilu viikko sitten klo 4.30 siinä moottoritien lopussa Raahen suuntaan Oulun yöajosta tullessa.

Montako kertaa olette puhaltaneet poliisin pilliin tänä vuonna. Mä olen puhaltanut kaksi kertaa pyörällä ja kerran autolla.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Jarno
Pyörä: KTM 640 Adv R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Pekkavee kirjoitti:Sakoista tuli mieleen, että aina sitä pelästyy ylinopeussakkojen pelossa, kun poliisilla on känny pystyssä. Niitä ei ole kyllä tullut kolmeen vuoteen, silloinkin autolla.

Onneksi ne on olleet vaan puhalluttamassa.
Viimeksi puhallettiin raahelaisten kanssa sunnuntai-aamuyöllä reilu viikko sitten klo 4.30 siinä moottoritien lopussa Raahen suuntaan Oulun yöajosta tullessa.

Montako kertaa olette puhaltaneet poliisin pilliin tänä vuonna. Mä olen puhaltanut kaksi kertaa pyörällä ja kerran autolla.

Pekka
Kymmenisen kertaa on tullut puhkuttua pilliin, lähinnä kai sen takia kun poliisit puhalluttaa aamuisin laivalta tulevia matkustavaisia ihan duunin parkkipaikalla... Ja tulos tietenkin joka kerta 0.

Rengasratsiassa setä vaan naureskeli ja vilkuili vuoroin kendan rupulikumia ja uramittaansa...
MrB
Pyörä: CB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MrB »

Pekkavee kirjoitti:
Kertaakaan ei oo tänä vuonna pysäyttäneet kahdella eikä neljällä pyörällä - vaikka toi Kuusamontie onkin kohtuullisen otollinen...
-- Backman
kuvagalleria
vuohi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja vuohi »

kerran olen joutunut puhkumaan tänä kesänä kun oli ongelmia eturenkaan tiessä kiinni pitämisessä :lol: onneksi selvisin puhalluksella, paperien tutkimisella ja ankarilla moitteilla.
pärrästä fotoja ----> http://www.motot.net/galleria/5065
Pekkavee
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

vuohi kirjoitti:kerran olen joutunut puhkumaan tänä kesänä kun oli ongelmia eturenkaan tiessä kiinni pitämisessä :lol: onneksi selvisin puhalluksella, paperien tutkimisella ja ankarilla moitteilla.
Ai, Ai :x :x . Pitäisi vähän katsoa missä sitä keulitaan. :? :?

Siitä voi lähteä vaikka kortti kuivumaan.

Pekka
Viimeksi muokannut Pekkavee, To Syys 08, 2005 8:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kurahousu
Pyörä: BMW G 450X, BMW F900GS, BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Jouduttiin, koko ART:n ryhmä 14, tarkastukseen jollakin hiekkatiepätkällä. Oli siinä poliiseilla ihmettelemistä että mikäs poppoo oikeen on liikenteessä; ajeletteko oikeen kisaa näillä yleisillä teillä :oops: Eihän me kisaa... joten puuskutettiin henkäsyt pilliin ja matka jatku hieman kurasemmille reiteille = pois ihmisten ilmoilta poroja väistelemään. Muuten on sitten ollutkin hiljaista.
jaket
Pyörä: CRF300rally, 1050 S3, R1200GS 2010

Viesti Kirjoittaja jaket »

ensin 15 vuoteen ei poliisi pysäyttänyt /eikä puhalluttanut kertaakaan. Tänä vuonna sitten osunut kaksi kertaa. Kerran aamulla mennessä töihin. Illalla oli tullut 4 sidukkaa vedettyä, mutta nollaa näytti.

Toisen kerran oltiin sitten kavereiden kanssa yhdellä suoralla nokittelemassa, poliisi hyökkäsi paikalle ja puhallutti kaikki. Lisäksi niillä oli joku naispoliisi puskassa kuvaamassa meidän harjoittelua, sanoivat soittelevansa. :roll: :roll:
428
Pyörä: R 1150 GS

Viesti Kirjoittaja 428 »

Ei ole moneen tarvinnut puhaltaa pilliin, ei edes pari päivää sitten kun siniset valot vilkkui takana ja näin punaista..Polliisit antoivat muistutuksen nopeusrajoituksien noudattamisesta rikesakon ( 115€ ) muodossa. Reilu 90 70km/h alueella.
No onneksi ei mennyt päiväsakoille. mutta olisi tuollakin rahalla ostanut vaikka uuden renkaan.
Oli kyllä pieni aavistus että takana hiillostava skeidaoktavia olisi poliisin, mutta siitä huolimatta tuli jatkettua samaa vauhtia
Vastaa Viestiin