Huollon hinta?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Huollon hinta?
kuolemaa uhaten kysyn täältä että olisiko jollakin mitään käsitystä lähinnä ajasta joka menee superduken 7500km huoltoon...? Mulle väitettiin että aikaa kuluis 3h. mikä vaikuttaa täysin takuun pysymisen rahastukselta kun noita valtuutettuja ei visiin kovin paljon ole? hinta arvio siis tosta huollosta 280€ joka tuntuu ainakin mun mielestä suht kovalta verrattaen esim z1000 ensi huoltoon saman yrityksen eri toimipisteessä oli 128€.
Mielummin liikaa kuin liian vähän.
- tertsu
- Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07
Re: Huollon hinta?
KTM.com sivulta löytyy service linkin takaa huoltoajat. Superdukelle 7500 km huolto on 170 minuuttia.Butcher kirjoitti:kuolemaa uhaten kysyn täältä että olisiko jollakin mitään käsitystä lähinnä ajasta joka menee superduken 7500km huoltoon...? Mulle väitettiin että aikaa kuluis 3h. mikä vaikuttaa täysin takuun pysymisen rahastukselta kun noita valtuutettuja ei visiin kovin paljon ole? hinta arvio siis tosta huollosta 280€ joka tuntuu ainakin mun mielestä suht kovalta verrattaen esim z1000 ensi huoltoon saman yrityksen eri toimipisteessä oli 128€.
Kura lentää...
Re: Huollon hinta?
Näppärä linkki.... pitää tarkistaa kirjasta että mitäs siihen huoltoon tulisi sisältyä muistaakseni ainakin kaikki nesteet kuuluu vaihtaa ja jos siitä kerran laskutetaan niin kyllähän ne sit kans vaihdetaan... eikös? tampereella valtuutettu kotari huolto ilmotti hinnaks 140€ sisältäen öljyt... yms... ja ajaks 1,2h.
Mielummin liikaa kuin liian vähän.