"Naku-enduro-nurkkapyörä" hakusessa, onko olemassa pyörää jota haen? :
4-tahti, 1-sylinteri, moottori vähintään 500 cc, mielellään ilmajäähdytteinen, ei turhia sähkövempaimia......
Voi olla vanha tai uudempi. Rekisteröity / rekisteröitävissä.
Kaikista tiedoista kiitollisena kiittää hän.
Viimeksi muokannut jge, Ma Loka 27, 2008 2:32 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jge kirjoitti: "Naku-enduro-nurkkapyörä" hakusessa, onko olemassa pyörää jota haen? :
4-tahti, 1-sylinteri, mielellään ilmajäähdytteinen, ei sähköstarttia ym. sähkövempaimia.
Voi olla vanha tai uusi. Rekisteröity / rekisteröitävissä.
Olet ihan selvästi etsimässä KTM 660 SMC:tä kaksilla vanteilla. Omaani en myy (ehkä ikinä).
Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
jge kirjoitti: "Naku-enduro-nurkkapyörä" hakusessa, onko olemassa pyörää jota haen? :
4-tahti, 1-sylinteri, mielellään ilmajäähdytteinen, ei sähköstarttia ym. sähkövempaimia.
Olet ihan selvästi etsimässä KTM 660 SMC:tä kaksilla vanteilla. Omaani en myy (ehkä ikinä).
Kiitos nopeasta vastauksesta. Onko sinulla kuva Kotarista jossain, vai voitko lähettää?
Mikäli hakukriteerit ovat yllä mainittuja, onko vuosimalli jotain 1990 tai alle?
Onko muuten olemassa jotain materiaalia moisista, brutaali-nakupyöristä,kirjaa tms.?
Kiitos nopeasta vastauksesta. Onko sinulla kuva Kotarista jossain, vai voitko lähettää?
Mikäli hakukriteerit ovat yllä mainittuja, onko vuosimalli jotain 1990 tai alle?
Onko muuten olemassa jotain materiaalia moisista, brutaali-nakupyöristä,kirjaa tms.?
Tuo KTM on aika tuore peli (2000-lukulaisia). Mukavan karuja pelejä on varmaankin ainakin Suzuki dr 600 ja jotkut hondan xl:ät 80-luvulta ja xr:ät (muitakin varmasti on). (Vai mitä tässä oikein haettiinkaan?)
Mitä ovat nuo ym. sähkövempaimet? Itse olen ainakin arvostanut "neitinappia", ettei tartte potkia mopoa käyntiin joka tumppauksen jälkeen Niinkuin PJ kirjoitti, nuo vanhemmat DR:t on ainakin ilman sähköstarttia. Taitaa löytyä vielä -90 luvun alustakin käyntiin potkittavia pyöriä. Muista ei ole kokemusta, mutta DR:stä olen ainakin itse tykännyt (sähköstartillisena)
Kale kirjoitti:Mitä ovat nuo ym. sähkövempaimet?
Vilkut, virtalukko.
Itse olen ainakin arvostanut "neitinappia", ettei tartte potkia mopoa käyntiin joka tumppauksen jälkeen
Mistä neitinappi nimitys lähtöisin?
Niinkuin PJ kirjoitti, nuo vanhemmat DR:t on ainakin ilman sähköstarttia. Taitaa löytyä vielä -90 luvun alustakin käyntiin potkittavia pyöriä. Muista ei ole kokemusta, mutta DR:stä olen ainakin itse tykännyt (sähköstartillisena)
melkein XR/ XL hondat, DR suzukit 90 luvun alusta ovat parhaita vaihtoehtoja.
Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.
E. F. Schumacher
Niin siis naku-enduro-ilman sähkövempaimia, nyt ei auta muut kuin XT 500 vm 77-80, ei ole turhia sähköjuttuja, valot kuitenkin löytyy. Vehjehän menee vaikka puuhun jos renkaat pitää ...
Joo ja XT 500:sen kehitysversio XT 550. Ilmeisesti sekään ei omaa "neitinappia" ja täyttää samat kriteerit, kun vanhempikin versio. Löytyy kuitenkin CDI-sytty ym. Potkua hitusen enemmän, kun 500:ssa. Tuossa speksejä: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... _xt550.htm
rychlosti kirjoitti:Joo ja XT 500:sen kehitysversio XT 550. Ilmeisesti sekään ei omaa "neitinappia" ja täyttää samat kriteerit, kun vanhempikin versio. Löytyy kuitenkin CDI-sytty ym. Potkua hitusen enemmän, kun 500:ssa. Tuossa speksejä: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... _xt550.htm
4-tahti, 1-sylinteri, moottori vähintään 500 cc, mielellään ilmajäähdytteinen, ei sähköstarttia ym. sähkövempaimia.
Bingo.
XR600R täytti melkein kaikki kriteerit paitsi ettei ole uusi. JustXR
Bingo.
XR600R täytti melkein kaikki kriteerit paitsi ettei ole uusi. JustXR[/quote]
Kiitos,olipa tietopaketti. Kyllä se nappistartti sittenkin pitäisi olla, jotta kaverikin saa mopon käyntiin? Nestejäähdytyskään ei enää taida olla mahdoton hyväksyä?