Moro!
Kävimme kahden enduron voimin Tampereelta katsomassa Kaanaan Kahinat-maaratakilpailuja lauantaina pävällä. Tapahtumassa oli paljon mielenkiintoista katsottavaa ja oli muutenkin hyvin järjestelty.
Ajelimme takaisinpäin Kurun kautta ja eräällä laavulla tapasimme muitakin surauttelijoita. Loppumatkan taitoimme neljän pyörän voimin ja löysimme kuran lisäksi jotain muutakin joka tarttui tiukasti AT:n takarenkaaseen, jarruihin ja ketjuihin. Irroittelussa meni oma aikansa mutta pääsimme hyvin jatkamaan matkaa. Kiitos ajokavereille!
http://kuvablogi.com/nayta/1497591/
-
Kaanaan Kahinat ja paluureissu Tampereelle
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Kaanaan Kahinat ja paluureissu Tampereelle
-Jevil-
"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
-
Petronator
- Viestit: 7
- Liittynyt: To Syys 25, 2008 9:39 am
- Pyörä: KTM EXC-Factory Racing
- Paikkakunta: NOKIA