Kaanaan Kahinat ja paluureissu Tampereelle

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Avatar
Jevil
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Maalis 28, 2006 9:14 am
Pyörä: Taistelumopo
Paikkakunta: Mäntsälä

Kaanaan Kahinat ja paluureissu Tampereelle

Viesti Kirjoittaja Jevil »

Moro!

Kävimme kahden enduron voimin Tampereelta katsomassa Kaanaan Kahinat-maaratakilpailuja lauantaina pävällä. Tapahtumassa oli paljon mielenkiintoista katsottavaa ja oli muutenkin hyvin järjestelty.

Ajelimme takaisinpäin Kurun kautta ja eräällä laavulla tapasimme muitakin surauttelijoita. Loppumatkan taitoimme neljän pyörän voimin ja löysimme kuran lisäksi jotain muutakin joka tarttui tiukasti AT:n takarenkaaseen, jarruihin ja ketjuihin. Irroittelussa meni oma aikansa mutta pääsimme hyvin jatkamaan matkaa. Kiitos ajokavereille!

http://kuvablogi.com/nayta/1497591/

-
-Jevil-

"Jos sulla olis ollu vaihde päällä niin olisit jo perillä"
Tomi H
Viestit: 14
Liittynyt: La Huhti 26, 2008 9:05 pm
Pyörä: KTM 250 sx-f
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Tomi H »

Kiitoksia itsellenne..

Tomi H ja Jari Vee kiittää..

Tomi
Petronator
Viestit: 7
Liittynyt: To Syys 25, 2008 9:39 am
Pyörä: KTM EXC-Factory Racing
Paikkakunta: NOKIA

Viesti Kirjoittaja Petronator »

KIITOS KAIKILLE KOLMELLE!

Oli meinaan minun ensimmäinen oikea retki/reissu/kokemus
Joka lukeutuu elämäni yhtiin kohokohtiin!!!! :mrgreen:
Oli kivaa ja jännittävää sekä fyysisesti ja henkisesti haastavaa actionia!!

Tätä jatkossa lisää enenmmän ja enemmän....
More Lifestyle Than Hobby
Vastaa Viestiin