kokemuksia KBC avattava kypärästä?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Skogis
- Pyörä: AJP PR7, Gas Gas EC300
- Viesti:
kokemuksia KBC avattava kypärästä?
Mä olen ajatellut hankia semmonen avattava kypärä, ja tänään mä kokeilin se uusi KBC kypärä. Mun mielestä se istui hyvin päällä ja hyvännäköinen se on. Koeajoissa se tuntui viileä ja mukava päälle mutta ehkä turhan paljon meteli ajoviimasta. Mä kokeilin yks Arai umpikypärä myös vertailu vuoksi, ja kyllä myös sillä kypärällä tarvii korvatulppat. KBC on uusi merkki suomessa ja tosi halpa, mutta onko kukaan kokemuksia, saanko vaan sitä mitä maksaan? Vai löytyyko halpa ja hyvä?
Löytyy halpoja, ja hyviä. Jos potta tuntuu hyvältä,,, tutkaile visiirin veden pitävyys ominaisuudet. Kyykkypyöräillessäni ostin nolanin, ja ajellessani "keulavisiiri" on ollut kiinni vain rankimmilla vesisateilla. Kyseisillä kypärillä ajellessa vakiovarusteet olisi mielestäni: aurinkolasit ja kirkkaat suojalasit. Kirkkaat auringon laskettua.. Silloin, kun tiet on kierompia,ja ..tuttaa muutenkin laitan päähän crossikypärän. savulasisella scotilla. Pääasia on PÄÄASIA.Pyörteiden aiheuttama melusaaste poistuu tulpilla, joita pitäis käyttää kaikilla kypärillä, vaikka se ei aina siltä tuntuiskaan.