Liikennevakuutusmaksut?
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
-
Kooteeäijä
- Pyörä: Medium Iso Oranssi
Liikennevakuutusmaksut?
Paljonko on porukalla liikennevakuutusmaksut enskamopossa?
Vaihtui juuri vakuutusyhtiö kun otin kilpailevan tarjouksen ja kas kummaa hinta putosi miltei 1:n neljännekseen.
Nyt olisi 20% bonuksilla 400cc vm-95 Kottarainen ja PK-seudulla 412e/v. Yhtiö Tapiola
Fennialla sama yli 1400e/v
Vaihtui juuri vakuutusyhtiö kun otin kilpailevan tarjouksen ja kas kummaa hinta putosi miltei 1:n neljännekseen.
Nyt olisi 20% bonuksilla 400cc vm-95 Kottarainen ja PK-seudulla 412e/v. Yhtiö Tapiola
Fennialla sama yli 1400e/v
Mitäs ihmettä... Tarjouksia olen kysellyt ja minulta yritetään nyhtää 650 Dominaattorin liikennevakuutuksista hieman 500 euron molemmin puolin 20% bonuksilla...
Tuntuu kalliilta kun muihin tässä ketjussa oleviin vertailee.
Tuntuu kalliilta kun muihin tässä ketjussa oleviin vertailee.
Jonkinlainen smoto- projekti aluillaan (vaiheessa edellisten omistajien jäljiltä)
Kyllä minulla -88 Domin liikennevakuutus jää (muistaakseni..
) suunnilleen 400€:n nurkille 20% bonuksilla if:issä. Eli kannattanee jatkaa soittokierrosta. Toki hintaan vaikuttaa asuinpaikan lisäksi kuskin sukupuoli ja ikä, eli nuoret ja huimat maksavat enemmän kuin vanhat ja väsyneet.
Itsehän olen juuri siinä välissä, elämäni voimissa ja silleen..
-J-
-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
Ok. Taytynee vielä pariin yhtiöön soitella.Coroner kirjoitti:Kyllä minulla -88 Domin liikennevakuutus jää (muistaakseni..) suunnilleen 400€:n nurkille 20% bonuksilla if:issä. Eli kannattanee jatkaa soittokierrosta. Toki hintaan vaikuttaa asuinpaikan lisäksi kuskin sukupuoli ja ikä, eli nuoret ja huimat maksavat enemmän kuin vanhat ja väsyneet.
Itsehän olen juuri siinä välissä, elämäni voimissa ja silleen..
![]()
-J-
Tuntui vain kovin kalliilta kun vertasin aiempiin posteihin ja esim. noihin DRrien vakuutushintoihin.
Kai täällä Tampereella on niin paljon enemmän huonoja kuskeja että vakuutusmaksut ovat suurinpiirtein saman teho/painosuhteen omaavilla pyörillä on isommat..
Jonkinlainen smoto- projekti aluillaan (vaiheessa edellisten omistajien jäljiltä)
Kuulostaa hyvin pitkälti samanlaiselta paketilta kuin minullakin. Eli ympärivuotinen vakuutus, bonukset 20%+ ammattiliiton neuvottelemat alennukset, mies, 33vee ja kajaani. Ja vuosihinta tosiaan neljänsadan korvilla. Tarkkaa summaa en muista ulkoa, mutta voin sen iltasella tarkistaa jos joku sitä tietoa tarvitsee.
-J-
-J-
On-road, Off-road, No-road, anything goes!
-
vkoivu
- Pyörä: pyörät myyty
HP2 -06, Kouvola, Fennia:
Liikenne: bonus 65% 202e/12kk
Täyskasko: bonus 70% 194e/12kk (osakasko olisi noin 50e)
Iffiiin kun soittelin niin osakasko olisi muistaakseni ollut n.600e ja täyskasko yli tonnin.
Tapiolassa liikennevakuutus oli muistaakseni suunnilleen saman hintainen kuin Fenniassa, mutta osakaskon hinta oli jo lähempänä fennian täyskaskon hintaa.
Liikenne: bonus 65% 202e/12kk
Täyskasko: bonus 70% 194e/12kk (osakasko olisi noin 50e)
Iffiiin kun soittelin niin osakasko olisi muistaakseni ollut n.600e ja täyskasko yli tonnin.
Tapiolassa liikennevakuutus oli muistaakseni suunnilleen saman hintainen kuin Fenniassa, mutta osakaskon hinta oli jo lähempänä fennian täyskaskon hintaa.