Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- Gessuli
- Pyörä: KTM 350 EXCF -15 KTM 990 -07
- Viesti:
Re: Tulitko vastaan??
Olitko se sinä?? Punanen R1200 gessu Tampereella, Ikurissa..
http://www.brbikers.com
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
EX. Honda VFR 750, Honda CBR 1000 F, Honda XX, BMW K1200S, BMW R1200 GSA, KTM 640 ADV, husaberg FE 390, Yamaha Tenere 660, 690 -09, Gas Gas 300 2T, Beta 350 RR.
Tänää joskus n. kaharen mais Kauhajoen ja Kurikan välis(Kaskisen tiellä)posotteli vastaan joku affella huomioliiviin sonnustautuneena Kauhajoelle päin.Mukava nähärä vielä muitaki liikkeellä,maharollisesti työmatkalaasia??
Tänään tuli Lahdessa Lahdenkadulla kello 14:35 vastaa lila Africa Twin. Itse ajelin omalla AT:llä pohjoista kohti, ihan ei ehtinyt morjestaa kun oli katuvalon tolppa sopivasti edessä ja huomasin vasta kun oltiin jo kohdakkain 
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Lahden alueen kuvasuraus kartalla
- Pallokala
- Pyörä: NX650, 450MT
Viitostiellä kulkee päivittäin useampikin rekka, mutta ensimmäistä kertaa näin rekan, jossa oli hytin kyljessä Dakar-teippaukset. Tumma Transpointin(?) Volvo(?), ehkä...
Tie katoaa metsään
mutka vie yli harjun
kone hengittää
mutka vie yli harjun
kone hengittää
- Jutale
- Pyörä: LC4 640 Adv / XTZ750 Super Tenere
Konginkankaan kirkonkylällä tänään n.12.30 ajeli joku punavalkosella Transalpilla
Olikohan meikäläisiä 
...elo ilman enskaa on kuin masturbaatio ilman käsiä...
Tänään klo 16:30 Lahdessa Kivistönmäen Lidlin pihassa musta TransAlppi. Pakko olla foorumilaisen kun tähän aikaan vuodesta vielä ajelee
Sama pyörä on tullut jo aiemmin bongattua erään lähitalon pihasta iltalenkillä.
Kurahipiäinen rastinnoutaja
Oli tänään myös Bebekin pihassa. Säännöllinen talviliikkuja tuo TA.vihtis83 kirjoitti:Tänään klo 16:30 Lahdessa Kivistönmäen Lidlin pihassa musta TransAlppi. Pakko olla foorumilaisen kun tähän aikaan vuodesta vielä ajeleeSama pyörä on tullut jo aiemmin bongattua erään lähitalon pihasta iltalenkillä.
treriksrøysare
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Tuli juuri vastaan mtv4 kautta kuorosodassa
joku heppu joka harrastaa enduroo pyöränä oli näköjään ktm rek alkaa ce... onkohan joku foorumilainen näytti ajelevan talvella myös 
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Minähän se olen täällä Lahdessa roikkunu "mustan TransAlpin" stongassa jo neljättä talvea.
Muista moottoripyöräilijöistä ei mulla ole talvihavaintoja Lahden alueella.
Sinulla keltainen visiiri yleensä ylhäällä? Bongattu usein. Pitäisköhän parantaa tapoja siirtymällä julkisista liikennevälineistä oikeisiin liikennevälineisiinjk3759 kirjoitti:Minähän se olen täällä Lahdessa roikkunu "mustan TransAlpin" stongassa jo neljättä talvea.
treriksrøysare
Juu, visiiri on yleensä ylhäällä taajamanopeuksissakampi kirjoitti:Sinulla keltainen visiiri yleensä ylhäällä?
Kyllä pitäisi!!kampi kirjoitti: Pitäisköhän parantaa tapoja siirtymällä julkisista liikennevälineistä oikeisiin liikennevälineisiin![]()
- hako
- Pyörä: Puolimaastomopoja
jk3759 näytti sitten ajelevan tänään neljän jälkeen ohi Lahden keskustan suuntaan... Tai ainakin musta alppi ja visiiri ylhäällä Burger Mafian edessä valoissa. Olin itse Dertsillä sulattelemassa laseja siinä purilaispaikan parkissa.
Vielä kun tulisi se uusi akku niin oikean jalan polkuharjoituksia voisi säästellä punttisalin puolelle. Tai siis laittaisi pyörään talviseokset ja pari muuta juttuu... Mutta talvikausi siis hyvin avattu täälläkin.
Vielä kun tulisi se uusi akku niin oikean jalan polkuharjoituksia voisi säästellä punttisalin puolelle. Tai siis laittaisi pyörään talviseokset ja pari muuta juttuu... Mutta talvikausi siis hyvin avattu täälläkin.
Karvatupsukahvapusseista päätellen "timo" bongattu Dynaset areenan pihalla tänäpe. Olsit tullu kierrokselle vaan. Konttihyppyreissä olisi ollut nastarenkaat ihan oikea valinta...
My way is not the highway...
- Pikkuhannu
- Pyörä: Yamaha XT 350
Tikkakosken S-marketin pihaan kurvaili valkoinen kuramopo tänään klo 11.30.
Juuri itse autolla Teboilille ajelin bensan hakuun, mopon tankki kun oli päässyt tyhjäksi huonon bensahanan takia, hana nyt vaihdettu...
Juuri itse autolla Teboilille ajelin bensan hakuun, mopon tankki kun oli päässyt tyhjäksi huonon bensahanan takia, hana nyt vaihdettu...
-
Tase
- Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100
Eilen tuli Haukiputaalla Annalankankaalla vastaan sinininen Dominator, näytti ihan Ekes:in pyörältä. Vaan niin taisi kuskiparalla olla holtiton olo, että ei edes kättä nostanut