Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- kurapyörä
- Pyörä: Africa twin 750
Re: Tulitko vastaan??
kukas tuli tänään 12.9 luipioisissa haltiantiellä klo noin 16:30 vastaan pyöränä oli honda transalp itse olin dakarilla
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Jarmo H & Mikko R rykäisi juuri ko. lenkin "rankan" ajopäivän päätteeksi la 11.9. n. klo 17+ saunan lämpiämistä odotellessa. Jäljistä päätellen joku muukin oli ollut liikkeellä ja su aamuna joku rallikuskiharjoittelija oli myös kokaissut reittiä. Ko. alueella on niin hiljaista että mootorisahakin kuuluu 5 km :n päästä.tumppi kirjoitti:Kuetka ne tänään oli liikkeellä korpilahden moksissa punasuon-koirasalmentiellä enskoilla? Äänet oli mahtavat!![]()
t.tumppi
Ajettiin myös la aamuna n. 9:30 Punasuontien loppupuolelta Koirasalmentielle eli isompi porukka on ajanut sitten em. rykäisyjen välillä. Kyllä on ollut paikallisilla ihmettelemistä, yleensä siellä on tosi hiljaista.Jarmo H kirjoitti:Jarmo H & Mikko R rykäisi juuri ko. lenkin "rankan" ajopäivän päätteeksi la 11.9. n. klo 17+ saunan lämpiämistä odotellessa. Jäljistä päätellen joku muukin oli ollut liikkeellä ja su aamuna joku rallikuskiharjoittelija oli myös kokaissut reittiä. Ko. alueella on niin hiljaista että mootorisahakin kuuluu 5 km :n päästä.tumppi kirjoitti:Kuetka ne tänään oli liikkeellä korpilahden moksissa punasuon-koirasalmentiellä enskoilla? Äänet oli mahtavat!![]()
t.tumppi
Ensi kesänä uudestaan vähän isommalla porukalla!
Joutsassa liikenteessä la 11.9 tuossa 13 jälkeen pienessä tihkusateessa oli vähän useampi pyörä. Lähditte Seppälän (jurtti) edestä ja jatkoitte matkaa kohti nelostietä. Harmi kyllä olin autolla liikenteessä. Oli bemaria ja kotaria, myös joku jamppi taisi olla mukana. Ehkä kymmenkunta pyörää yhteensä.
Neljä vaihdetta riittää.
-
zulu
- Pyörä: Honda Transalp -94
No mehän siellä taidettiin olla, oltiin Mourunkiin menossa. Transalp ja Suzuki Freewind. Käytiin kokeilemassa josko olis kesän aikana oppinut ajamaan hiekkatietä. Eipä ollut...Mazza kirjoitti:Klo 11 kieppeillä Kempeleessä Transalp ja toinen tais olla NX, kyselin tietä ja taitettiin tovi matkaa perätysten. Pitkälle oli etuveto-Audi menny. Vaan ei käy työ tylsäksi kun saa noita maasturikeikkoja, harmi vaan kun niitä tulee sen verran harvoin.
Jaa, sekö oli Audi? Tuijotin niin tiukasti naama menosuuntaan ettei jäänut merkki mieleen.
- Muddy Waters
- Pyörä: KTM+GSA
Tänään torstaina siis Gessu Bemari tuli vastaan siinä neljän aikaan muutama kilometri
Korpilahdelta Jyväskylään päin... Lapanen nousi niin hyvin että olisko ollut foorumilaisia?
Korpilahdelta Jyväskylään päin... Lapanen nousi niin hyvin että olisko ollut foorumilaisia?
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Olisko tänään klo 16.05 muuan kurapyöräilijä ollut mustalla 11 kessulla Jklään päin ,kuvarastia etsimään Laukaan keskustan liikenneympyrässä matkalla.Itse matkalla tuolla kaikkien autojen äidillä,Opelilla Peurunkaan päin.En ennättänyt edes säikäyttää torvea soittamalla,mut luulen ,et oli tuttu mies... 
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Ketkäs tänään ajeli Soliskylän lenkiltä Pyydysmäkeen päin
Bongattu Gessu ja AT 
Kyllä se siitä...
Tänään sunnuntaina yhden maissa tuli Nurmeksentiellä Nilsiän itäpuolella vastaan musta 950/990 adve komian morotuksen kera, ja kuuden kieppeillä ysitiellä Koskelon länsipuolella keltainen kasigessu. Liekö ollut voorumilaisia? Itse päristelin tuolla Dakarilla.
-
Ohjaustehostin
- Pyörä: KTM Adventure
TunnustanEnsio kirjoitti:Tänään sunnuntaina yhden maissa tuli Nurmeksentiellä Nilsiän itäpuolella vastaan musta 950/990 adve komian morotuksen kera, Itse päristelin tuolla Dakarilla.
Jos oli punainen GS12 niin minä siinä ajelin työpäivän päätteeksi kotia kohti.Muddy Waters kirjoitti:Tänään torstaina siis Gessu Bemari tuli vastaan siinä neljän aikaan muutama kilometri
- Mazza
- Pyörä: Honda Mtx 125 -86, IC 350 M56 -58
Kenenkäs Term... eikun Dominaattori oli lauantaina Oulun yliopistolla?
Ja kelläs se on punanen Gessu komeine heijastintarroineen? Pari kertaa sitäkin nähny, kerran yritin lapaillakin.
Ja kelläs se on punanen Gessu komeine heijastintarroineen? Pari kertaa sitäkin nähny, kerran yritin lapaillakin.
-
Leisuresuitlarry
- Pyörä: EXC-R 400
Tänään kolmen jälkeen oli muutakin liikennettä mourungin lähistöllä Kempeleessä. Vastaan tuli ainakin pari piikkiä ja yksi isompi Suzuki. Morjestelin kyllä vaikka oli uusi tie tutustumisen alla ja nopeus sen mukainen 
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Tuossa Halikon Märynummen ja Vaskion välillä tuli sivutieltä 690 Ktm isolle tielle ja suuntasi kohti Saloa perjantaina alkuillalla...
Uraa uurtava motoristi
-
Mika_Tz
- Pyörä: KTM 990 Adventure -08
Tänään tuli KTM 640 Adventure vastaan Nurmijärven Lintumetsässä/Lepsämässä. Ja eilen oli joku ajellut Terttilän (?) suunnalla tuolla Pusulan suunnalla, oli hiekkatiellä selvät jäljet
.
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi