Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

kurapyörä
Pyörä: Africa twin 750

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja kurapyörä »

kukas tuli tänään 12.9 luipioisissa haltiantiellä klo noin 16:30 vastaan pyöränä oli honda transalp itse olin dakarilla
Kyllähän se siitä olisi pitänyt mennä lisää mutaa tekee gutaa..
Pöhlöjä videoita
http://www.youtube.com/user/arvaa03
Jarmo H
Pyörä: KTMs

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

tumppi kirjoitti:Kuetka ne tänään oli liikkeellä korpilahden moksissa punasuon-koirasalmentiellä enskoilla? Äänet oli mahtavat! :P

t.tumppi
Jarmo H & Mikko R rykäisi juuri ko. lenkin "rankan" ajopäivän päätteeksi la 11.9. n. klo 17+ saunan lämpiämistä odotellessa. Jäljistä päätellen joku muukin oli ollut liikkeellä ja su aamuna joku rallikuskiharjoittelija oli myös kokaissut reittiä. Ko. alueella on niin hiljaista että mootorisahakin kuuluu 5 km :n päästä.
Jarmo H
Pyörä: KTMs

Viesti Kirjoittaja Jarmo H »

Jarmo H kirjoitti:
tumppi kirjoitti:Kuetka ne tänään oli liikkeellä korpilahden moksissa punasuon-koirasalmentiellä enskoilla? Äänet oli mahtavat! :P

t.tumppi
Jarmo H & Mikko R rykäisi juuri ko. lenkin "rankan" ajopäivän päätteeksi la 11.9. n. klo 17+ saunan lämpiämistä odotellessa. Jäljistä päätellen joku muukin oli ollut liikkeellä ja su aamuna joku rallikuskiharjoittelija oli myös kokaissut reittiä. Ko. alueella on niin hiljaista että mootorisahakin kuuluu 5 km :n päästä.
Ajettiin myös la aamuna n. 9:30 Punasuontien loppupuolelta Koirasalmentielle eli isompi porukka on ajanut sitten em. rykäisyjen välillä. Kyllä on ollut paikallisilla ihmettelemistä, yleensä siellä on tosi hiljaista.

Ensi kesänä uudestaan vähän isommalla porukalla!
THä
Pyörä: Beta 390 RR, 450 RM-Z

Viesti Kirjoittaja THä »

Joutsassa liikenteessä la 11.9 tuossa 13 jälkeen pienessä tihkusateessa oli vähän useampi pyörä. Lähditte Seppälän (jurtti) edestä ja jatkoitte matkaa kohti nelostietä. Harmi kyllä olin autolla liikenteessä. Oli bemaria ja kotaria, myös joku jamppi taisi olla mukana. Ehkä kymmenkunta pyörää yhteensä.
Neljä vaihdetta riittää.
zulu
Pyörä: Honda Transalp -94

Viesti Kirjoittaja zulu »

Mazza kirjoitti:Klo 11 kieppeillä Kempeleessä Transalp ja toinen tais olla NX, kyselin tietä ja taitettiin tovi matkaa perätysten. Pitkälle oli etuveto-Audi menny. Vaan ei käy työ tylsäksi kun saa noita maasturikeikkoja, harmi vaan kun niitä tulee sen verran harvoin. :D
No mehän siellä taidettiin olla, oltiin Mourunkiin menossa. Transalp ja Suzuki Freewind. Käytiin kokeilemassa josko olis kesän aikana oppinut ajamaan hiekkatietä. Eipä ollut...

Jaa, sekö oli Audi? Tuijotin niin tiukasti naama menosuuntaan ettei jäänut merkki mieleen.
Muddy Waters
Pyörä: KTM+GSA

Viesti Kirjoittaja Muddy Waters »

Tänään torstaina siis Gessu Bemari tuli vastaan siinä neljän aikaan muutama kilometri
Korpilahdelta Jyväskylään päin... Lapanen nousi niin hyvin että olisko ollut foorumilaisia? :lol:
It is good to have an end to journey toward;
but it is the journey that matters, in the end.
-Ernest Hemingway-
gixxerman
Pyörä: 4xtohtori

Viesti Kirjoittaja gixxerman »

Olisko tänään klo 16.05 muuan kurapyöräilijä ollut mustalla 11 kessulla Jklään päin ,kuvarastia etsimään Laukaan keskustan liikenneympyrässä matkalla.Itse matkalla tuolla kaikkien autojen äidillä,Opelilla Peurunkaan päin.En ennättänyt edes säikäyttää torvea soittamalla,mut luulen ,et oli tuttu mies... :lol:
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
Dassault
Pyörä: CRF250L

Viesti Kirjoittaja Dassault »

Ketkäs tänään ajeli Soliskylän lenkiltä Pyydysmäkeen päin :?: Bongattu Gessu ja AT :shock:
Kyllä se siitä...
Ensio
Pyörä: Tracer GT & Radon ja Moustache

Viesti Kirjoittaja Ensio »

Tänään sunnuntaina yhden maissa tuli Nurmeksentiellä Nilsiän itäpuolella vastaan musta 950/990 adve komian morotuksen kera, ja kuuden kieppeillä ysitiellä Koskelon länsipuolella keltainen kasigessu. Liekö ollut voorumilaisia? Itse päristelin tuolla Dakarilla.
Ohjaustehostin
Pyörä: KTM Adventure

Viesti Kirjoittaja Ohjaustehostin »

Ensio kirjoitti:Tänään sunnuntaina yhden maissa tuli Nurmeksentiellä Nilsiän itäpuolella vastaan musta 950/990 adve komian morotuksen kera, Itse päristelin tuolla Dakarilla.
Tunnustan :oops: :oops: :oops:
Juro
Pyörä: Honda NX

Viesti Kirjoittaja Juro »

Muddy Waters kirjoitti:Tänään torstaina siis Gessu Bemari tuli vastaan siinä neljän aikaan muutama kilometri
Korpilahdelta Jyväskylään päin... Lapanen nousi niin hyvin että olisko ollut foorumilaisia?
Jos oli punainen GS12 niin minä siinä ajelin työpäivän päätteeksi kotia kohti.
Mazza
Pyörä: Honda Mtx 125 -86, IC 350 M56 -58

Viesti Kirjoittaja Mazza »

Kenenkäs Term... eikun Dominaattori oli lauantaina Oulun yliopistolla?

Ja kelläs se on punanen Gessu komeine heijastintarroineen? Pari kertaa sitäkin nähny, kerran yritin lapaillakin.
Leisuresuitlarry
Pyörä: EXC-R 400

Viesti Kirjoittaja Leisuresuitlarry »

Tänään kolmen jälkeen oli muutakin liikennettä mourungin lähistöllä Kempeleessä. Vastaan tuli ainakin pari piikkiä ja yksi isompi Suzuki. Morjestelin kyllä vaikka oli uusi tie tutustumisen alla ja nopeus sen mukainen :D
MarkusH
Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N

Viesti Kirjoittaja MarkusH »

Tuossa Halikon Märynummen ja Vaskion välillä tuli sivutieltä 690 Ktm isolle tielle ja suuntasi kohti Saloa perjantaina alkuillalla...
Uraa uurtava motoristi
Mika_Tz
Pyörä: KTM 990 Adventure -08

Viesti Kirjoittaja Mika_Tz »

Tänään tuli KTM 640 Adventure vastaan Nurmijärven Lintumetsässä/Lepsämässä. Ja eilen oli joku ajellut Terttilän (?) suunnalla tuolla Pusulan suunnalla, oli hiekkatiellä selvät jäljet :lol: .
Yamaha XT Tenere -> BMW F 650 GS Dakar-> R 1200 GS-> KTM 990 Adventure
http://www.gospelriders.fi/
http://agapevalmennus.fi
Vastaa Viestiin