Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

miki.
Pyörä: KTM 525 exc

Viesti Kirjoittaja miki. »

Eilen sunnuntaina 21.5. vähän puolenpäivän jälkeen Perunkajärven itäpuolen tiellä tuli tuplaneekeri vastaan...harvinainen kohtaaminen :D

Eipä sitten löytyny jarruja mullakaan että ois voinu turista. Porukka-ajeluihin vaan mukaan...meitä oli liikkeellä ihan kahden "porukka" eilen :lol:
Kizmo

Viesti Kirjoittaja Kizmo »

Hesio kirjoitti:
Hannu^ kirjoitti:Tänään noin klo 18.10 Santa Parkin paikkalla tuli Kottarainen kuskeineen vastaan mutkasta samalla kun itselläni ei tuo kotilo tahtonut olla yhteistyössä soran kanssa :oops:
Sinäkö se s**tana olit,ei ollu kaukana et kolahtaa...
No en itsekkään ihan kävelyvauhtia tullut...Ja kun alla oli motokamppeet niin pito ei soralla ole kovin kaksinen.
Tämä kyllä aiheutti pienen naurunpurskauksen :D

Hyihyi hannu ei saa kaahata (autolla)

Kesä näkyy herättäneen kurapyöräilijät, itsekkin saan huomiseksi tai ylihuomiseksi uudet rattaat ja o-rengasketjut tuohon pikkuhondaan, pääsee viimein hondailemaan tälle kesälle :wink:
Hyvin menee mutta menkööt
Tohtori_650
Pyörä: Ktm Adventure 950

Viesti Kirjoittaja Tohtori_650 »

RTJ kirjoitti:Eilen lauantaina, ennen kello yhtä, kurvasi samanlainen pyörä kuin omani kaksipäällä Keuruuntielle tosta
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... po&lang=FI

Kääntyi sitten Ruokkeen risteyksestä vanhalle tielle.

Riku
Enpä huomannut, sori.Se olin varmaankin minä+ emäntä, sen isä asuu Ruokkeentien varressa.Pitää pysäyttää kun seuraavan kerran tulee vastaan...
Tuomas

Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
ristokot

Tulitteko vastaan Ahvion-kylän pohjoispuolella

Viesti Kirjoittaja ristokot »

Tänään sunnuntaina 28.5 Ahvion (Alueella Anjalankoski/kotka/elimäki) pohjoispuolella tuli 3 enduron partio vastaan noin klo 13-14. Itse ajelin etelän suuntaan samaa hiekkatietä. Yksi pyöristä oli ainakin KTM värityksen perusteella. Mikäli teillä on aktiivinen porukka liittyisin mielelläni mukaan, porukassa ajelu on mukavampaa.
EsaM
Pyörä: Honda XR 600 + Sherco SER300

Viesti Kirjoittaja EsaM »

kuka mahtoi päästellä vaalean sinisellä dr bigillä lauantaina alkuillasta kauhavalta alahärmää kohden? tulin itte mopolla varvaalta kääntyen suikkelin perään ja jatkoin ylihärmää kohden kuntokeskukselta.
miki.

Rollossa joku ajelee mustalla räyhäkkään näkösellä isolla tohtorilla.

Viimeinen havainto tiistai-illalta 30.5. Rommelinkentän alapuolelta lähti liikennevaloista liukkaasti...kuului komeasti sinne Valintatalon pihalle asti :D näkyi vain musta vilaus. (Ei ihan vakioänkkärillä...nimim. kokemusta on ; )
DR800 lappi

tulitko vastaan?

Viesti Kirjoittaja DR800 lappi »

taisimpa olla minä,ylitöistä tulossa. :twisted:
miki.

Re: tulitko vastaan?

DR800 lappi kirjoitti:taisimpa olla minä,ylitöistä tulossa. :twisted:
Muutaman kerran aiemminki nähny tuota tohtoria..siinä on asennetta 8)
Hannu^
Pyörä: CRF450X

Viesti Kirjoittaja Hannu^ »

Tänään aamupäivällä suhasi rovaniemen maisemissa nelostietä uusikotarin 950 adventure ja joku toinen (jota en kunnolla nähnyt sillan tukitolppien takia) prismaa kohti.
Nopeat elävät
Kuolleet eivät
A&KTM

Viesti Kirjoittaja A&KTM »

Eilen Kyllön risteyksessä tuontikilvissä ollut 640E sixdays. Nyt on siis jyväskylässä jo kaksi 640 sixdayssia. Uudempi tulokas oli aikalailla neitseellisessä kunnossa, toivottavasti uusi omistaja jaksaa piiskata tuota niin kuin valmistaja on tarkoittanut eikä ajele vain snagarin ja vahapurkin väliä... 8)
Antti
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

Muistaakseni lauantaina 3.6.2006 oli Kellon K-kaupan pihassa oranssi KTM. Lieneekö paikallisia vai jotain kulkumiehiä/naisia?
karmolis
Pyörä: Vespa

Viesti Kirjoittaja karmolis »

Kuka tunnustaa ajaneensa maanantaina 5.6 joskus kello 20 tienoilla Elimäenkadulla helsinkissä 06 keltasinisellä DRZ SM:llä? RC:n numerotkin oli teipattu numerolätkiin (4). Harmi kun en ehtinyt portin takaa viittilöimään, olisin halunnu nähdä vähän lähemmin mopon.
alepos
Pyörä: Wee-Strom

Viesti Kirjoittaja alepos »

Kenenkäs Pohjolan kurapyöräilijän bongasin tänään Yyterin motocross-kisoissa? Ajotakkiin oli ommeltu asiaankuuluva kangasmerkki. En päässyt morjestamaan kun tilanne meni nopeasti ohi ja olin toisella puolella ajorataa. Mullakin on tuo merkki hihassa, mutta takki sattui olemaan afrikaanon takapaksissa.
Happi
Pyörä: 690ER, 800XCA

Viesti Kirjoittaja Happi »

Minä ainakin poikkesin radalla. Musta ajoasu, oikeassa olkapäässä Kurapyöräiliöiden merkki.
Olin tulossa Jurvasta ajokoulutuksesta. Ei TA:lla tee radalla mitään! No voi siellä jarrutuksia ja väistöjä treenata.

Happi
alepos
Pyörä: Wee-Strom

Viesti Kirjoittaja alepos »

Happi kirjoitti:Minä ainakin poikkesin radalla. Musta ajoasu, oikeassa olkapäässä Kurapyöräiliöiden merkki.
Olin tulossa Jurvasta ajokoulutuksesta. Ei TA:lla tee radalla mitään! No voi siellä jarrutuksia ja väistöjä treenata.

Happi
No juu, Happihan se sitten oli. Takin väri täsmää. Olin itse silloin siinä varikon vieressä ison pöytähyppyrin sivussa kamera kädessä, juuri luikkimassa varikon puolelle ajorataa. Mulla sattui solisluuhun kun katseli sitä nuorien klossienkin menoa. Aivan sairas vauhti.

Mulla meni afrikkalaisesta hyvät ajo-ominaisuudet kohtalaisiksi kun karhensin rengastusta. Ei sillä asfaltilla enää uskalla ihan mahdottomasti kallistaa. Kokonaisvaltaisesti renkaat ovat kuitenkin paremmat, koska soraominaisuudet parani varmaan 70%. Enpä lähtisi sitäkään ratapyöräksi hehkuttamaan.
Vastaa Viestiin