Eipä sitten löytyny jarruja mullakaan että ois voinu turista. Porukka-ajeluihin vaan mukaan...meitä oli liikkeellä ihan kahden "porukka" eilen
Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
Tämä kyllä aiheutti pienen naurunpurskauksenHesio kirjoitti:Sinäkö se s**tana olit,ei ollu kaukana et kolahtaa...Hannu^ kirjoitti:Tänään noin klo 18.10 Santa Parkin paikkalla tuli Kottarainen kuskeineen vastaan mutkasta samalla kun itselläni ei tuo kotilo tahtonut olla yhteistyössä soran kanssa
No en itsekkään ihan kävelyvauhtia tullut...Ja kun alla oli motokamppeet niin pito ei soralla ole kovin kaksinen.
Hyihyi hannu ei saa kaahata (autolla)
Kesä näkyy herättäneen kurapyöräilijät, itsekkin saan huomiseksi tai ylihuomiseksi uudet rattaat ja o-rengasketjut tuohon pikkuhondaan, pääsee viimein hondailemaan tälle kesälle
Hyvin menee mutta menkööt
- Tohtori_650
- Pyörä: Ktm Adventure 950
Enpä huomannut, sori.Se olin varmaankin minä+ emäntä, sen isä asuu Ruokkeentien varressa.Pitää pysäyttää kun seuraavan kerran tulee vastaan...RTJ kirjoitti:Eilen lauantaina, ennen kello yhtä, kurvasi samanlainen pyörä kuin omani kaksipäällä Keuruuntielle tosta
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... po&lang=FI
Kääntyi sitten Ruokkeen risteyksestä vanhalle tielle.
Riku
Tuomas
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Life's a piece of shit,
When you look at it.
-Always Look on the Bright Side of Life (from Monty Python)-
Tulitteko vastaan Ahvion-kylän pohjoispuolella
Tänään sunnuntaina 28.5 Ahvion (Alueella Anjalankoski/kotka/elimäki) pohjoispuolella tuli 3 enduron partio vastaan noin klo 13-14. Itse ajelin etelän suuntaan samaa hiekkatietä. Yksi pyöristä oli ainakin KTM värityksen perusteella. Mikäli teillä on aktiivinen porukka liittyisin mielelläni mukaan, porukassa ajelu on mukavampaa.
-
DR800 lappi
tulitko vastaan?
taisimpa olla minä,ylitöistä tulossa. 
Re: tulitko vastaan?
Muutaman kerran aiemminki nähny tuota tohtoria..siinä on asennettaDR800 lappi kirjoitti:taisimpa olla minä,ylitöistä tulossa.
Eilen Kyllön risteyksessä tuontikilvissä ollut 640E sixdays. Nyt on siis jyväskylässä jo kaksi 640 sixdayssia. Uudempi tulokas oli aikalailla neitseellisessä kunnossa, toivottavasti uusi omistaja jaksaa piiskata tuota niin kuin valmistaja on tarkoittanut eikä ajele vain snagarin ja vahapurkin väliä... 
Antti
Kenenkäs Pohjolan kurapyöräilijän bongasin tänään Yyterin motocross-kisoissa? Ajotakkiin oli ommeltu asiaankuuluva kangasmerkki. En päässyt morjestamaan kun tilanne meni nopeasti ohi ja olin toisella puolella ajorataa. Mullakin on tuo merkki hihassa, mutta takki sattui olemaan afrikaanon takapaksissa.
No juu, Happihan se sitten oli. Takin väri täsmää. Olin itse silloin siinä varikon vieressä ison pöytähyppyrin sivussa kamera kädessä, juuri luikkimassa varikon puolelle ajorataa. Mulla sattui solisluuhun kun katseli sitä nuorien klossienkin menoa. Aivan sairas vauhti.Happi kirjoitti:Minä ainakin poikkesin radalla. Musta ajoasu, oikeassa olkapäässä Kurapyöräiliöiden merkki.
Olin tulossa Jurvasta ajokoulutuksesta. Ei TA:lla tee radalla mitään! No voi siellä jarrutuksia ja väistöjä treenata.
Happi
Mulla meni afrikkalaisesta hyvät ajo-ominaisuudet kohtalaisiksi kun karhensin rengastusta. Ei sillä asfaltilla enää uskalla ihan mahdottomasti kallistaa. Kokonaisvaltaisesti renkaat ovat kuitenkin paremmat, koska soraominaisuudet parani varmaan 70%. Enpä lähtisi sitäkään ratapyöräksi hehkuttamaan.