Uusi kurapyörä teepaita

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Re: Uusi kurapyörä teepaita

Viesti Kirjoittaja Tase »

Pojat hei, kurapyöräteepaita ei ole mikään ajopaita. Minulla sellainen oli ensimmäistä kertaa päällä tyttäreni 7-vuotis syntymäpäivillä.

Hieman kunnioitusta, please
takakura
Pyörä: 690 Rally

Viesti Kirjoittaja takakura »

Ilman muuta sen PITÄÄ olla ajopaita ja NÄKYÄ ajoreissuilla muillekkin.
Sun tyttäres synttärit on varmaan sulle kova juttu mutta ei se sun paita siellä vaan näy suurelle yleisölle.
Kaikki rispekti tyttäresi vanhenemiselle. Niin me vanhetaan muutkin.
-Jos ei oo ihan varma niin kannattaa silti yrittää-
AM
Pyörä: BMW R1100GS

Viesti Kirjoittaja AM »

Tarttis saada myös pitkähihaisena.
POIKITTAISETHYRRÄVOIMATKAATAVATPYÖRÄNSATUNNAISESTI
Tase

takakura kirjoitti:Ilman muuta sen PITÄÄ olla ajopaita ja NÄKYÄ ajoreissuilla muillekkin.
Sun tyttäres synttärit on varmaan sulle kova juttu mutta ei se sun paita siellä vaan näy suurelle yleisölle.
Vaan ajoreissuilla ei ole suurta yleisöä, ja jos on niin niillä on samanlaiset paidat itselläkin. Ajattelin että kävisin vaikka marketissa ruokaostoksilla ko. paita päällä. Enemmän siellä on porukkaa kuin yhdelläkään surautuksella. Samaten suurissa kokoontumisajoissa kuten esim. kontioralli se on ihan hyvä veljeskunnan tunnusmerkki.
takakura

Totta. Mulla on muutama pitkähihainen tekninen paita ja niistä en luovu. Varsinkin talvikeleillä.
takakura

Tase kirjoitti:
takakura kirjoitti:Ilman muuta sen PITÄÄ olla ajopaita ja NÄKYÄ ajoreissuilla muillekkin.
Vaan ajoreissuilla ei ole suurta yleisöä, ja jos on niin niillä on samanlaiset paidat itselläkin. Ajattelin että kävisin vaikka marketissa ruokaostoksilla ko. paita päällä. Enemmän siellä on porukkaa kuin yhdelläkään surautuksella. Samaten suurissa kokoontumisajoissa kuten esim. kontioralli se on ihan hyvä veljeskunnan tunnusmerkki.
Tätä juuri tarkoitin vai vaihdatko paidan kun menet markettiin?
Tase

takakura kirjoitti:
Tase kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin vai vaihdatko paidan kun menet markettiin?
Minä en ihan käsitä tätä, mutta minulla on erikseen MP-ajovarusteet ja sitten ns. siviilivaatteet. Yleensä moporeissun jälkeen tulee saunottua ja vaihdettua vaatteet. Mopolla en käy marketilla, auto on parempi kauppakassien kuskaukseen.
takakura

Tätä juuri tarkoitin vai vaihdatko paidan kun menet markettiin?[/quote]
Minä en ihan käsitä tätä, mutta minulla on erikseen MP-ajovarusteet ja sitten ns. siviilivaatteet. Yleensä moporeissun jälkeen tulee saunottua ja vaihdettua vaatteet. Mopolla en käy marketilla, auto on parempi kauppakassien kuskaukseen.[/quote]

Tarkoitin sitä kun pidemmällä reissulla on poissa kotoseudulta, niin minä ainakin käyn sen paikkakunnan
marketissa/kaupassa jossa saattaa alkokin olla edustettuna. Olen sitten teltassa tai mökissä yötä.
Itse riisun ajotakin ja suojat pois markettiin mennessä ostoskärryyn. Muut (arvottomat) kamat jaa pyörän päälle ja (melkein) tyhjä reppu on ostoksia varten. Näin voi joku kolleega nähdä paidan ja tulla chättäämään.
lasimestari
Pyörä: Transalp -99

Viesti Kirjoittaja lasimestari »

ajopaita erikseen ja t-paita normi käyttöön!!! ja saahan sitä sen t-paidan vetää kamppeiden päälle ajoreissuille jos niin haluaa :lol: . komea t-paita on Suomalaisen miehen juhla-asu :roll: . sopii myös kauniimmalle sukupuolelle! 8)
Tase

lasimestari kirjoitti:ajopaita erikseen ja t-paita normi käyttöön!!! ja saahan sitä sen t-paidan vetää kamppeiden päälle ajoreissuille jos niin haluaa :lol: . komea t-paita on Suomalaisen miehen juhla-asu :roll: . sopii myös kauniimmalle sukupuolelle! 8)
"komea t-paita on Suomalaisen miehen juhla-asu"

Siinä on syy miksi juhlistin tyttäreni syntymäpäivää Pohjolan kurapyöräilijät -teepaidalla. Lapsivieraiden seurassa ei oikein viitsinyt olla kovat kaulassa :lol: :lol:

Saman haluaisin tehdä myös ensikerralla, joten ehdotan pitäytymistä siistissä teepaidassa ja pitää tekniset ajoasusteet erillään.
takakura

Tase kirjoitti:
lasimestari kirjoitti:ajopaita erikseen ja t-paita normi käyttöön!!! ja saahan sitä sen t-paidan vetää kamppeiden päälle ajoreissuille jos niin haluaa :lol: . komea t-paita on Suomalaisen miehen juhla-asu :roll: . sopii myös kauniimmalle sukupuolelle! 8)
"komea t-paita on Suomalaisen miehen juhla-asu"

Siinä on syy miksi juhlistin tyttäreni syntymäpäivää Pohjolan kurapyöräilijät -teepaidalla. Lapsivieraiden seurassa ei oikein viitsinyt olla kovat kaulassa :lol: :lol:

Saman haluaisin tehdä myös ensikerralla, joten ehdotan pitäytymistä siistissä teepaidassa ja pitää tekniset ajoasusteet erillään.
Heh! Tekninen pikeepaita ei ole kovat kaulassa paita so to speak. Mä haen sitä että paita toimii mahdollisimman monessa
tilanteessa. Jos se on pelkkä t-paita niin käyttö on vähäistä, ainakin minulla. Itse asiassa uraalta ostettu kurapyörä t-paita ei ole ollut kertaakaan päällä. Teksti oli jo repussa suttaantunut jo niin pahasti ettei sitä kehtaa ihmisten ilmoilla pitää.
Yhdellä sanalla: Laatu.
Moosehunter
Pyörä: Triumph Thunderbird1600

Viesti Kirjoittaja Moosehunter »

Mulla on vuodesta 2005 alkaen käytettyjä Yamaha Custom Clubin t-paitoja 3 kpl + vielä 1 pitkähihainen. Fruit of the Loom näkyy lapussa lukevan ja rinnassa oleva logo on kuin uusi vieläkin! On pidetty kesäisin paljon päällä ja pesty parin päivän pidon jälkeen koneessa. Jos näitä VANHOJA paitoja vertaa esim. viime vuosien Kontioralli-paitoihin on nämä vanhat pesun jälkeen PALJON PAREMPIA (tosin kangas on hieman paksumpi=kuumempi helteellä).
Äsken leikkelin yhden samanlaisen pitkähihaisen pyöränpuhdistusräteiksi (hihansuut hajosi saumasta kun väkisin kiskoin). Siinäkin oli logo kuin eilen painettu.
Päättäkää mitä päätätte mutta hankkikaa kunnon laatupaitoja pohjaksi ja painatus jossain osaavassa paikassa, kiitos.
PS. Paidan väristä vielä että mustia on liikaakin!
Jari S
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja Jari S »

Moosehunter kirjoitti:hankkikaa kunnon laatupaitoja pohjaksi ja painatus jossain osaavassa paikassa
Tästä olen samaa mieltä.
Minulla on entisen työpaikan yhden päivän erikoistapahtumaa varten tehtyjä työpaitoja 2000 luvun alkupuolelta, joita olen varsinaisen käyttönsä jälkeen pitänyt alupaitoina ja remottipaitoina yms. Edelleen painatukset ovat asiallisessa kunnossa vaikka kankaasta jo väri alkaa haalistua. Pesty ne on vähintään sen 100 kertaa.
Mieluusti maksan vaikka 10€ enemmän jos paita on tehty kunnon kankaasta ja kunnollisella painatuksella.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Akilleus
Pyörä: KTM 1290 SAR

Viesti Kirjoittaja Akilleus »

Moi!! Heitän lusikkani myös soppaan; en jummarra miksi ...vetissä tästä T-paita-topikista vääntyi yht'äkkiä tekninen alusasu-topikki. Jollekin tuntuu olevan niin pirun tärketätä saada painatus tekniseen paitaan..... Epäilen niiden kestävyyttä ja toimivuutta tuon painatusalueen kohdalta painatuksen jälkeen ja niiden hinnat halvimmillaankin on moninkertainen laadukkaaseen T-paitaan verrattuna!! Itse ainakin haluan antaa ääneni Timon upealle logolle (perkele se jätkä näköjään tekee mitä haluaa ja muut mitä osaa :lol: ) ja laadukkaalle T-paidalle. Mitään aluspaitaa en tilaisi......
terv. Tapsa ja SE
"Going somewhere in the middle of nowhere" ex AT, 950Adv, SE, 990Adv Dakar, 1190 Adv R
Gepezzi
Pyörä: GasGas 250EC

Viesti Kirjoittaja Gepezzi »

Yhdyn tuohon muutamaan kertaan jo esille tulleeseen sanaan Laatu.

Viime aikaisista kuvaehdotuksista kaikki ovat olleet sellaisia, ettei paidan tilaaminen jää siitä kiinni.

Toivoisin kuitenkin että paita ja painatus valitaan siten, että paitaa tulee oikeasti käytettyäkin. Itselleni ei ole merkitystä onko se sitten t-paita, pikee, aluspaita tai joku muu rätti, kunhan on sellaista laatua että paitaa voi käyttää kerta toisensa jälkeen siihen tarkoitukseen mihin se on tehty.
Vastaa Viestiin