Tulitko vastaan??

Yleistä keskustelua enduroista

Valvojat: Jukka, Moderaattorit

t.t.tammi
Pyörä: Pan European 1991
Viesti:

Re: Tulitko vastaan??

Viesti Kirjoittaja t.t.tammi »

MarkusH kirjoitti:Aurassa pörräs joku viime lauantaina 640 Adventurella. :P Semmonen oranssi elikkäs siis sitä tuoreinta ja viimeistä "korimallia" :mrgreen:
Ainakin allekirjoittanu kurvas sitä kautta syömään soppaa somerolle.

Ketäs oli tänään puna/valkosella 650 suitsalla Paimion K-kaupas?
Teemu Paimiosta
"epäonnistumisen vaara on olemassa kun kyvytön ohjaa halutonta tekeen viratonta hommaa...."
Mopo-/ajelukuvia:Onedrive ja vimeo
Jakke N
Pyörä: EXC450

Viesti Kirjoittaja Jakke N »

Jakke N kirjoitti:Pitenevä päivä alkaa näköjään vaikuttamaan uinuviin motoristeihinkin :lol:

Ketäs kävi tänään Janakkalassa pyörähtämässä punavalkoisilla XT:llä ja TT-R:llä (näin olin katsovinani) meidän talon kohdalla ympäri? Hyvää baanaa olisi jatkunut eteenkinpäin. Vai joko on uusia kuvasurauttelijoita ilmestynyt, siinä tapauksessa täytyy antaa vinkki: se rasti ei ole täälläpäinkään :mrgreen:
Hahaa!

Olin nopea, hyppäsin pyörän selkään, seurasin jälkiä ja yhytin pojat tupakkitauolta. Hienoa löytää uusia surauttelijoita kotikulmilta, ei tarvi aina yksikseen ajella 8)

Aitoa kurapyörähenkeä havaittavissa; jälkiä oli nimittäin erittäin helppo seurata :lol:
Riku76
Pyörä: BMW R1150GS

Viesti Kirjoittaja Riku76 »

Jakke N kirjoitti:
Jakke N kirjoitti:Pitenevä päivä alkaa näköjään vaikuttamaan uinuviin motoristeihinkin :lol:

Ketäs kävi tänään Janakkalassa pyörähtämässä punavalkoisilla XT:llä ja TT-R:llä (näin olin katsovinani) meidän talon kohdalla ympäri? Hyvää baanaa olisi jatkunut eteenkinpäin. Vai joko on uusia kuvasurauttelijoita ilmestynyt, siinä tapauksessa täytyy antaa vinkki: se rasti ei ole täälläpäinkään :mrgreen:
Hahaa!

Olin nopea, hyppäsin pyörän selkään, seurasin jälkiä ja yhytin pojat tupakkitauolta. Hienoa löytää uusia surauttelijoita kotikulmilta, ei tarvi aina yksikseen ajella 8)

Aitoa kurapyörähenkeä havaittavissa; jälkiä oli nimittäin erittäin helppo seurata :lol:
Leppäkosken äijäthän ne on olleet.. Poikkesivat tässä kauriinmaalla kahveella ja jatkovat matkaa.
Mä jouduin jäämään kotio, kun en enduroo omista (viälä) :cry:
tertsu
Pyörä: GGasGas EC450, KTM 990 S -07

Viesti Kirjoittaja tertsu »

Tase sivuutti minut tänään Haukiputaalla. Nostin kättäkäkin, muttei mitään reaktiota. No olinkin sivakoilla liikkeellä ja Haukipudashiihdon loppumetreillä. Siinä kyllä tuli mieleen kun viimeisillä voimilla taivalsin, että kyllä tuo moottoripyöräily on hieno harrastus:)
Kura lentää...
Tase
Pyörä: HVA: 901 Expedition, FE 450, BMW K100

Viesti Kirjoittaja Tase »

tertsu kirjoitti:Tase sivuutti minut tänään Haukiputaalla. Nostin kättäkäkin, muttei mitään reaktiota. No olinkin sivakoilla liikkeellä ja Haukipudashiihdon loppumetreillä. Siinä kyllä tuli mieleen kun viimeisillä voimilla taivalsin, että kyllä tuo moottoripyöräily on hieno harrastus:)
Jaa, sekö oli Haukipudas-hiihto. Ihmettelin kun toimitsijoita näkyi Haukiväylän pyöräteillä. Täytyy myöntää että kädennostoa en valitettavasti huomannut. Vaan ei sinulla kovin kiire ollut, kun kesken kilpailun ehdit matkaenduroveljiäkin moikata.

Oli ihan kiva ajokeli, menin Jokikylän kautta Onkamoon ja tulin Hetekankaan tietä takaisin. Syrjätiet olivat paremmin aurattuja kuin päätiet, ihme ja kumma. Alakylän metsäteillä piti tehdä GS-käännös, vaikka kottarainen olikin ajokkina. Eteneminen tyssäsi, kaadoin pyörän, pyöräytin sitä vaaka-asennossa 180 astetta, nostin pystyyn ja ajoin samoja jälkiä takaisin. Näppärää, kyllä ne bemumiehet kaikkea keksivät.
joku_tyyppi
Pyörä: Husqvarna TE 610 IE

Viesti Kirjoittaja joku_tyyppi »

Ei pimeässä ehtinyt nähdä oliko kurapyörä, ties vaikka.
Mutta tänään klo 20.04 Hämeenlinnan moottoritiellä Hyvinkään kohdalla etelään menossa.
Ensin katsoin että silmäpuoli auto, mutta mopopas olikin siellä matkalla.
x-mean
Pyörä: sattuman kaupalla

Viesti Kirjoittaja x-mean »

Jaa-a,täälläpäin,loviisan suunnalla,on vähän toivonutkin näkevänsä moottoripyöriä,mutta kyllä ne vaan on olleet sitten silmäpuolia autoja,tässä talven mittaan,mitä on vastaan tullut...vahinko.. :|
No,kohta alkaa varmaan pörräämiset täälläkin suunnalla lisääntymään,sekä ihmisillä,että eliöillä 8)
Foorumin "sekakäyttäjä"
JKM
Pyörä: 1100GS,1150GSA

Viesti Kirjoittaja JKM »

Hei

Bongattu G450X ja mustareppuinen kuljettaja Vesangassa , Ruokkeen/Isolahden liittymässä Klo 16.30.
Villi veikkaus "Juhan" kuvan surautuksilla?
Walt
Pyörä: Dominator, M-72

Viesti Kirjoittaja Walt »

Domilla tehtiin tänään joku 130km lenkki emännän kanssa, ilma oli lämmin ja aurinkoinen 8)
Kemin lumilinnan portista kun olin ajamassa sisään, niin vastaan tuli musta kyykkypyörä :lol:
Etuveto, onko se joku veikkauksen uusi peli?
juhan
Pyörä: R12GS -13, XCh -07, KTM 690 ENDURO 2009

Viesti Kirjoittaja juhan »

JKM kirjoitti:Hei

Bongattu G450X ja mustareppuinen kuljettaja Vesangassa , Ruokkeen/Isolahden liittymässä Klo 16.30.
Villi veikkaus "Juhan" kuvan surautuksilla?
Sielläpä hyvinkin kotimatkalla ja saa sitä tietoa käyttää kuvasurauksen viimeisimmän arvoituksen ratkaisemiseenkin.
Päällyste päättyy, elämä alkaa - juha -
Tärinäjyrä
Pyörä: Cube 29er

Viesti Kirjoittaja Tärinäjyrä »

Kaks AT:a tuli prikaatin tiellä vastaan, ku aamusta olin jalan liikenteessä, suunta oli vissiin kassunkurun suuntaan... Liekko toisella kamera roikkunu lipassa kiinni..?
Tuppi nurin...
Jussi
Pyörä: KTM 950 Adventure H-D FatBoy

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Eilen sunnuntaina 21.3. kaukaa näkyi ajelevan musta enduro (DR Suzuki?) Mikonkadulla Helsingissä.
joku_tyyppi
Pyörä: Husqvarna TE 610 IE

Viesti Kirjoittaja joku_tyyppi »

En oikein ehtinyt liikenteeseenkään kunnolla kun tässä Riihimäellä tuli joku matkaenduraatiomaisesti suuntautunut vastaan puoli yhden maissa tänään.
Jari S
Pyörä: Haussa

Viesti Kirjoittaja Jari S »

Kuka tunnustaa, Oulussa lentokentäntienhaarassa n. klo 16:n aikaan Iso Gessu ajeli kaupungin suunnasta. Itse olin kaupunkia kohti matkalla AT:llä ja lapanenkin nousi kohdatessa.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
rainerb
Pyörä: AT RD07a + ST1100

Viesti Kirjoittaja rainerb »

Jari S kirjoitti:Kuka tunnustaa, Oulussa lentokentäntienhaarassa n. klo 16:n aikaan Iso Gessu ajeli kaupungin suunnasta. Itse olin kaupunkia kohti matkalla AT:llä ja lapanenkin nousi kohdatessa.
Taisi olla sama Gessu, joka tuli keskustassa, eteläisen alikulun kohdalla minua vastaan. Mukana alulaukut kirkkailla teipeillä? En viitsinyt ruuhka-aikana soitella mersun torvea :P
Follow your front wheel, keep the rubber stuff down and the shiny parts up.
Vastaa Viestiin