Tulitko vastaan??
Valvojat: Jukka, Moderaattorit
- mek
- Pyörä: V-Strom 800 DE
- Viesti:
Re: Tulitko vastaan??
14.4. hieman ennen klo 19 tuli Vihdin Tervalammella joku matkaenskalla vastaan Ojakkalaan päin, itse ajelin Dakarilla Veikkolaan päin. Lieneekö ollut Pohjolan Kurapyöräilijöitä?
-
Ohjaustehostin
- Pyörä: KTM Adventure
SiR kirjoitti:Torstaina 19.3. tuli Kuopiossa Bellan kohdalla musta Adve vastaan, tunnustaako joku?
Aiheutti heti tahattoman huulipäristysreaktion!
Tunnustan
- daddy0
- Pyörä: BMW R1200GSA 2010
- Viesti:
Sunnuntaina 19.3. ajelin 3-tieltä Pohjois-Tapiolaan asti ennen ilta kuutta ison Gessun perässä. Mahtoiko olla foorumilaisia?
- SiR
- Pyörä: Norden(kohta), Husaberg FE 501
Uskalsit viimeinOhjaustehostin kirjoitti:SiR kirjoitti:Torstaina 19.3. tuli Kuopiossa Bellan kohdalla musta Adve vastaan, tunnustaako joku?
Aiheutti heti tahattoman huulipäristysreaktion!
Tunnustan
Enduro on parasta huumetta.
-
heisku
- Pyörä: transalp 600-----
Suomen Turussa tänään noin klo.18.00 runosmäen teboilin kohtiilla(oliko se teboil?) tosi siistin kurainen ktm 690 enduro ja sivulaukuilla vielä.Kukakohan hän mahto olla?
-
Carbonizer
- Pyörä: Smoto Dominator 650
Tulit vastaan iltapäivällä siinä vähä ennen porosuon risteystä. Joku musta pyörä en nähny kunnolla kun oli hiekkaa silmät täynnä 
Carbonia
Liekkö voorumilaisia, tänään Herrakunnassa noin kolmen aikaan ajeli hiekkatietä ohi jollakin matkaenskalla, kun olin parkissa jalottelemassa?
-
ville.k
- Pyörä: Harvinaisen rai*****u ransalppi
Naantalissa bongattu tumma afrikkalainen(siis pyörä)
. mahtoko olla foorumilaisia..?
-Ville-
- MarkusH
- Pyörä: CRF250, Yamaha FZ-6N
Tulitko harmaalla isolla GS:llä vastaan eilen iltapäivällä Yläneeltä Oripäälle päin?
Uraa uurtava motoristi
- gixxerman
- Pyörä: 4xtohtori
Iso Varadero tuli tossa päivällä vastaan laukaantiellä
Mä tulen kaukaa,kauas menenkin,jää taakse asfaltin pätkä,ja silloin tiedän sen,mä riippuvainen ole en,kun tiellä luukutan prätkää.(Hannele Suominen)
-
Jarno
- Pyörä: KTM 640 Adv R
- Viesti:
Harjavallassa tuli vastaan suuri lauma soranorsuja, lienekö kevätmuutto alkanut
Hiukan hiitteenharjun teboilista etelään kurvasi metsän siimeksestä pikitielle (12791) muomattava määrä GS-tyyppisiä (oliko peräti pelkästään noita) moottoripyöriä.
Oletettavasti foorumilaisi?
Hiukan hiitteenharjun teboilista etelään kurvasi metsän siimeksestä pikitielle (12791) muomattava määrä GS-tyyppisiä (oliko peräti pelkästään noita) moottoripyöriä.
Oletettavasti foorumilaisi?
Keltamusta F800GS ajeli vastaan Alavuden ja Keskisen kyläkaupan välillä. Lieköhän ollut foorumilaisia.
Viimeksi muokannut xx851z, Su Huhti 26, 2009 8:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samoja porukoita tuli aamusella vastaan, soratiellä Porin ja Luvian välillä. Kaveri porukan keskivaiheilla vähän oikas mutkassa, sen vasen pytty täytti koko mun kaistani. No hyvin ehdittiin väistää.Jarno kirjoitti:Harjavallassa tuli vastaan suuri lauma soranorsuja, lienekö kevätmuutto alkanut![]()
Samaa porukkaa näin uudelleen huoltiksella Harjavallassa, mutta ei niitten kanssa oikein juttuun päässyt. Perinteisiä Bemariäijiä, siinä ne vaan ihaili omia vehkeitää.
Alastarolla oli kunnon moottoriurheilun tuntua, kun mopoilla(max55cc) ajettiin kuuden tunnin kisaa.
Happi
Olikos Foorumilaisia kun ajeli Oulun Tuirassa tänään viiden aikoihin KTM:n pikku adventurella pohjoiseen päin?
Itse olin au#%lla liikenteessä, ja ihailin upeaa pyörää viereltä.
Itse olin au#%lla liikenteessä, ja ihailin upeaa pyörää viereltä.
"Not all heroes wear capes. Some have mullets."
Tunnustaako joku tulleensa sinisellä Bemarilla vastaan Pohjaslahti - Jäähdyspohja tiellä Virroilla tänään yhden nurkilla?